Is dat wat?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien op het rooster neemt DJ Fokker het over.
Dat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
of we zijn de skypers zat, niet fylax.
Fylax in elk geval.quote:
90% kansquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:51 schreef appelen het volgende:
oh dit heb ik echt niet aangevraagd
Ik wou zeggen graag gedaan, maar je hebt niet al mijn verzoekjes gedraaid. Dus dat doe ik nietquote:
wel meer dan anderequote:Op zaterdag 13 september 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wou zeggen graag gedaan, maar je hebt niet al mijn verzoekjes gedraaid. Dus dat doe ik niet
http://soundboard.panictank.net/OOOOOOOOHMYGOOOOD.mp3quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Smeert ze nog wel je boterhammetjes?
ga utopia kijken johquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Smeert ze nog wel je boterhammetjes?
1 heb je er gedraaidquote:
Twéé mooie dagen op één dag gaat een probleem worden, dus ik weet niet goed of ik je leestekens op die e wel zo goed begrijpquote:
Twee mooie dagen kunnen zeker op één dagquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Twéé mooie dagen op één dag gaat een probleem worden, dus ik weet niet goed of ik je leestekens op die e wel zo goed begrijp
Als ik gewoon doortrek dan spoelkt mijn drol wegquote:
Dat vind ik fijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik gewoon doortrek dan spoelkt mijn drol weg
Meerdere cds van hier in de kast staanquote:
Dat is gewoon eindbaasquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Meerdere cds van hier in de kast staan
De aflsuiting met 2Live Crew is dan wel weer puik al zeg ik het zelf.quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Fylax, het is leuk geweest! Cheers!
[ afbeelding ]
Daar hebben we het net overquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Fylax, het is leuk geweest! Cheers!
[ afbeelding ]
Weer over zijn moeder zekerquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
We hebben net een gespreksonderwerp dat top is
Ik heb met dat nummer ooit een vrouwtje proberen versieren. Gezellig drankje, kletsen blabla, ik zeg ik ga even een nummer voor je aanvragen moment. Dat nummer dus. En ze wist het meteen dat ik het had aangevraagd. Dat was vlug bekeken zaak. Blauwtje gelopen. Kutwijf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is gewoon eindbaasoude school alles
Dankje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
Fylax, je hebt het top gedaan, je FokMama is trots op je.![]()
quote:
doeeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:59 schreef Geralt het volgende:
thanks Fylax, puike show. Als ik vrijdag niks te doen heb luister ik weer
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb met dat nummer ooit een vrouwtje proberen versieren. Gezellig drankje, kletsen blabla, ik zeg ik ga even een nummer voor je aanvragen moment. Dat nummer dus. En ze wist het meteen dat ik het had aangevraagd. Dat was vlug bekeken zaak. Blauwtje gelopen. Kutwijf.
JA NOU TIEF MAAR OP NAAR BED JA!quote:
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooitquote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme. Er is zeker niemand hier morgenvroeg al om half 6 op wel?
Ik zoek nog een soort van backup die ik waarschijnlijk niet nodig ga hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooit
Wasda?quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooit
Gaat iemand luisteren om half 6?quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop dan nog te slapen. En al slapende een dikke vinger te geven aan heel veel mensen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Weet ik veel, dit gaat over belangrijkere zaken dan een of andere kutstreamquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Als we allemaal heel hard Fokker roepen komt die vast terug.
FOKKEEEEER
Hiermee herinner je me eraan dat m'n wekker nog aan staat op 5:15 van vanochtend. Snel uitzetten.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Als we allemaal heel hard Fokker roepen komt die vast terug.
FOKKEEEEER
Nah, ik ben een waardeloze backupquote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zoek nog een soort van backup die ik waarschijnlijk niet nodig ga hebben.
"oproepdienst" noemen sommige bevolkingsgroepen het wel eens.quote:
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
ook fijn dat er geen ruzie gemaakt werd.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hiermee herinner je me eraan dat m'n wekker nog aan staat op 5:15 van vanochtend. Snel uitzetten.
Held.
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoorquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
IK BEN FUCKING MEERVOUDquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
Ja als jij niets zegt dan blijft het wel rustig jaquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoor
Neuh, heb genoeg mogen moddenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ow nee niet gelezen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
rellenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!quote:
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforumquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb hier niks gemodquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 opquote:
DM?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
LompeVrouw?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
Ja meerderen die vanavond hier aanwezig waren, hadden aangekondigd dat te gaan doen.quote:
Das wel kut op een zondagquote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 op
Maargoed, voor het goeie doel en anders vallen er dooien, meervoud dus. En daar hoor ik dan waarschijnlijk wel bij als Brennie thuis komt morgenavond.
Ah!quote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforum
Afschrikken door aanwezigheid!quote:
Dat altijdquote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Afschrikken door aanwezigheid!
lol hoorquote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
Verder wel lol gehad hier met het geskype
Uitslapen kunnen we (hopelijk) de komende jaren niet meer.quote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das wel kut op een zondag
Liever gewoon uitslapen en gewoon geen zorgen op de zondag
Oh? En je bent zo'n schattekequote:
Je bent een seriekindermaker?quote:Op zondag 14 september 2014 00:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitslapen kunnen we (hopelijk) de komende jaren niet meer.
Elke dag om 6 uur stipt eruit zijn en 's avonds ook stipt om 6.
Ik hoop dat dat nog jaren moet.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zeg even niets en ga naar bed, om 6 uur gaat de wekker weer
Keerzijde van de paardensport![]()
Koeien melken?quote:Op zondag 14 september 2014 00:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitslapen kunnen we (hopelijk) de komende jaren niet meer.
Elke dag om 6 uur stipt eruit zijn en 's avonds ook stipt om 6. Elke dag. Ook op zondag en ook in de vakantie.
Ik hoop dat dat nog jaren moet.
quote:
Jij gaat morgen naar Horse Event zeker?quote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Daar weet ik dan weer niks van, maar Jolene leuk vinden zegt genoegquote:Op zondag 14 september 2014 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach ja, door mijn aanwezigheid bij tinychatsessies en uitwisselingen van foto's weten mensen wel dat ik niet zo afschrikwekkend ben
hmmm heb dus wat gemistquote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja meerderen die vanavond hier aanwezig waren, hadden aangekondigd dat te gaan doen.
Hork heeft gelukkig goed zitten modden en is alles in de kiem gesmoord!
Verder wel lol gehad hier met het geskype; beter dan gerel hier.
Nee Sean Beanquote:
Trusten Symphquote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Wajiooo ga je morgen ook naar Horse Event?quote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent een seriekindermaker?
Maar hoezo dat?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar weet ik dan weer niks van, maar Jolene leuk vinden zegt genoeg
Katersquote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.
Is een kater overigens voor de duidelijkheid. De tofste kater ooit.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Ik vond jou ook wel een grote baas, had jou nog nooit gehoord
Oh goddamn youquote:
Ze denken dat ik een vent benquote:Op zondag 14 september 2014 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb één mooie stem. Je zou mij en Kally eens samen moeten horen, wij maken samen radioshows kapot
[..]
Oh goddamn you
Zwaarquote:
Ahw, dat is wel tof. Mijn schoonouders hadden een poes met suiker, zelfde verhaal dus!quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.
Is een kater overigens voor de duidelijkheid. De tofste kater ooit.
Ik heb net het laatste dropje gepakt. Dat is verder geheel offtopic.quote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahw, dat is wel tof. Mijn schoonouders hadden een poes met suiker, zelfde verhaal dus!
Zijn vaak wel heul aanhankelijke beestjes
quote:Op zondag 14 september 2014 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb één mooie stem. Je zou mij en Kally eens samen moeten horen, wij maken samen radioshows kapot
[..]
Oh goddamn you
Je kater gaat je kapot makenquote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste dropje gepakt. Dat is verder geheel offtopic.
Zal wel meevallen hoor. Ik zit aan mn 6de flesje, dus dat komt hendig goedquote:
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel liefquote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kally klonk ook wel bazig inderdaad. Heb wel moeten lachen om die droge opmerkingen van je
jijquote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel lief
Was jij deze?quote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Korte pittige kapselsquote:
Ik weet alleen zeker dat ik er morgen last van hebquote:
Ik weet niets over droge opmerkingen, ik heb het nooit doorquote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kally klonk ook wel bazig inderdaad. Heb wel moeten lachen om die droge opmerkingen van je
quote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. Ik zit aan mn 6de flesje, dus dat komt hendig goed
Je klonk wel als een pittige tantequote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongen, elke zaterdag is prima, of vrijdagavondquote:
het is zeker lekker en al te lang geledenquote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet alleen zeker dat ik er morgen last van heb
Maar het is zo lekker. Af en toe heb ik er dus maar last van.
oke dan kom ik vrijdagquote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, elke zaterdag is prima, of vrijdagavond(behalve over twee weken, dan moet ik overwerken)
quote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je klonk wel als een pittige tante
En volgende week zaterdag ben je ook heel druk bezig.quote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, elke zaterdag is prima, of vrijdagavond(behalve over twee weken, dan moet ik overwerken)
14.gifquote:
Ja, voor jou misschienquote:
Sowiesoquote:Op zondag 14 september 2014 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En volgende week zaterdag ben je ook heel druk bezig.
Voor jou niet? Ik bedoel ik ben ook een gelegenheidsdrinker. Die overal een gelegenheid in zoektquote:
Whahahaquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Kally zou ik wel een patsje op haar bips geven.
alleen datquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Kally zou ik wel een patsje op haar bips geven.
Nee, overdag moet ik vaak nuchter zijn omdat werk, zelfs in het weekendquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor jou niet? Ik bedoel ik ben ook een gelegenheidsdrinker. Die overal een gelegenheid in zoekt
Oh wacht, die ligt al vier dagen onopgeladen ergensquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
Zwab, kutje, check je telefoon nou eens man
Dat verklaart wel genoegquote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wacht, die ligt al vier dagen onopgeladen ergens
Echt, ik heb eens 3 weken moeten wachten op een antwoordquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
Zwab, kutje, check je telefoon nou eens man
QFT2quote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
Als ik vrijgezel was wist ik het wel
In de avonden sobersoquote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
Jamaar jamaar Horkje dan kun je des avonds toch gewoon bier drinken?
Is dat alles?quote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ik heb eens 3 weken moeten wachten op een antwoord
Alleen als je het niet door hebt toch.quote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha
Dat durf jij toch helemaal niet
Meer dan dat kan ik niet aan hoor .:@quote:
Nou ik dus eigenlijk helemaal niet.quote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
Als ik vrijgezel was wist ik het wel
Ohquote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als je het niet door hebt toch.
[..]
Meer dan dat kan ik niet aan hoor .:@
Nee?quote:Op zondag 14 september 2014 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou ik dus eigenlijk helemaal niet.
Te veel lekkere wijven. En dan is het gros daarvan ook nog eens een kutwijf eerste klas. En dan moet je gaan filteren en alles.
Nee; ik zou het niet weten mocht ik vrijgezel zijn.
Je stapt nu toch echt in een gedeelte van de mijne binnen hier hoor.quote:
#ouwelullenclubquote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, gelukkig ben ik dat niet. De tijd van een beetje rondneuken ligt wel achter me en dat mag ook wel gezien mijn leeftijd
lijkt echt veel op de mijne dan.. great minds think alike enzoquote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Je stapt nu toch echt in een gedeelte van de mijne binnen hier hoor.
Heb je daar wel de slingers voor en alles?quote:Op zondag 14 september 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee?
Zou Kally versieren welboh.
hoe oud?quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, gelukkig ben ik dat niet. De tijd van een beetje rondneuken ligt wel achter me en dat mag ook wel gezien mijn leeftijd
Ik heb het gezien. Spijtig wel.quote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat verklaart wel genoegwordt verschoven dit dat.
QFTquote:Op zondag 14 september 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee?
Zou Kally versieren welboh.
Nou wissel ff nummers uit en jullie kunnen elkaar morgen al compleet uitwonen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt echt veel op de mijne dan
Immerquote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt echt veel op de mijne dan.. great minds think alike enzo
Telefoons zijn niet mijn dingquote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ik heb eens 3 weken moeten wachten op een antwoord
ik neuk alleen de warequote:Op zondag 14 september 2014 00:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou wissel ff nummers uit en jullie kunnen elkaar morgen al compleet uitwonen.
Weer een FOK!koppel erbij. Hoppa. Tuut chips. Flesje bier!
Hoe oud ben jij dan?quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou wissel ff nummers uit en jullie kunnen elkaar morgen al compleet uitwonen.
Weer een FOK!koppel erbij. Hoppa. Tuut chips. Flesje bier!
quote:
Meerdere!quote:Op zondag 14 september 2014 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je daar wel de slingers voor en alles?
Spijtig wel jaquote:Op zondag 14 september 2014 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Spijtig wel.
bouwjaar?quote:Op zondag 14 september 2014 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raad eens wat die 66 kan betekenen
Dat ben ik al.quote:Op zondag 14 september 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij ook rijk worden?
Dan moet je wat etenquote:
Cicek is vast nog open.quote:
Geef haar nummer dan, bel ik even.quote:Op zondag 14 september 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn diabetische moeder.
Een beetje rondneuken ben je nooit te oud voor!quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Geralt het volgende:
Vast niet.quote:Op zondag 14 september 2014 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net zo rijk als die man in the wolf of wall street? jordan belfort
Mijn nummer begint ook met die cijfertjes. 06111 zelfs.quote:
Fixed!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Even bellen gaatquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed!!stiekem woon ik in afrikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
nooit?quote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Een beetje rondneuken ben je nooit te oud voor!
fylax begint een karikatuur van zichzelf te wordenquote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou mensen ik heb het enorm naar mijn zin gehad hier maar ik ga er maar eens vandoor. Volgende week weer Fylax luisteren
hoezoquote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fylax begint een karikatuur van zichzelf te worden
* BAMquote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo rijk wil ik ook worden man... dan koop ik fok
't zal welquote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je het zelf niet door?
ik ben dan ook op zoek naar een extravagantere wereld, een excentrieke wereld.. jouwe is te klein manquote:
Wel als je al 4 jaar de FOK!Nachtzuster in je bed hebt liggen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Een beetje rondneuken ben je nooit te oud voor!
Kally is vrouw.quote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben dan ook op zoek naar een extravagantere wereld, een excentrieke wereld.. jouwe is te klein man
En dan wil je Fok kopen?quote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben dan ook op zoek naar een extravagantere wereld, een excentrieke wereld.. jouwe is te klein man
neequote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je het zelf niet door?
Ook datquote:
ik heb al bijna 20 jaar dezelfde in m'n bed, en geloof me, dan komt die behoefte weer terugquote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel als je al 4 jaar de FOK!Nachtzuster in je bed hebt liggen.
Geloof mij; dan WIL je niet eens meer rondneuken![]()
![]()
![]()
Doe normaal. Daar hebben ze gewoon aids.quote:
Hoe oud is die Fok!Nachtzuster?quote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
![]()
![]()
je bent jezelf niet meer.. de roem stijgt naar je kop man.. geld is een drugs voor je geworden en je ziet mij niet meer staan.. ik voel me eenzaam en gebruikt zo manquote:
Ook 37quote:Op zondag 14 september 2014 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe oud is die Fok!Nachtzuster?
ik zie kansen die jij niet zietquote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan wil je Fok kopen?
Zeer exentriek en extravagant ja
Ik heb al 30 jaar dezelfde piemel in mijn handquote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook.quote:Op zondag 14 september 2014 00:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe normaal. Daar hebben ze gewoon aids.
En ebola.quote:
Ik ook.. oh wachtquote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al 30 jaar dezelfde piemel in mijn hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |