quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar weet ik dan weer niks van, maar Jolene leuk vinden zegt genoeg
Katersquote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.
Is een kater overigens voor de duidelijkheid. De tofste kater ooit.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Ik vond jou ook wel een grote baas, had jou nog nooit gehoord
Oh goddamn youquote:
Ze denken dat ik een vent benquote:Op zondag 14 september 2014 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb één mooie stem. Je zou mij en Kally eens samen moeten horen, wij maken samen radioshows kapot
[..]
Oh goddamn you
Zwaarquote:
Ahw, dat is wel tof. Mijn schoonouders hadden een poes met suiker, zelfde verhaal dus!quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.
Is een kater overigens voor de duidelijkheid. De tofste kater ooit.
Ik heb net het laatste dropje gepakt. Dat is verder geheel offtopic.quote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahw, dat is wel tof. Mijn schoonouders hadden een poes met suiker, zelfde verhaal dus!
Zijn vaak wel heul aanhankelijke beestjes
quote:Op zondag 14 september 2014 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb één mooie stem. Je zou mij en Kally eens samen moeten horen, wij maken samen radioshows kapot
[..]
Oh goddamn you
Je kater gaat je kapot makenquote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste dropje gepakt. Dat is verder geheel offtopic.
Zal wel meevallen hoor. Ik zit aan mn 6de flesje, dus dat komt hendig goedquote:
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel liefquote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kally klonk ook wel bazig inderdaad. Heb wel moeten lachen om die droge opmerkingen van je
jijquote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel lief
Was jij deze?quote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel lief
Korte pittige kapselsquote:
Ik weet alleen zeker dat ik er morgen last van hebquote:
Ik weet niets over droge opmerkingen, ik heb het nooit doorquote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kally klonk ook wel bazig inderdaad. Heb wel moeten lachen om die droge opmerkingen van je
quote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. Ik zit aan mn 6de flesje, dus dat komt hendig goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |