quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb met dat nummer ooit een vrouwtje proberen versieren. Gezellig drankje, kletsen blabla, ik zeg ik ga even een nummer voor je aanvragen moment. Dat nummer dus. En ze wist het meteen dat ik het had aangevraagd. Dat was vlug bekeken zaak. Blauwtje gelopen. Kutwijf.
JA NOU TIEF MAAR OP NAAR BED JA!quote:
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooitquote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme. Er is zeker niemand hier morgenvroeg al om half 6 op wel?
Ik zoek nog een soort van backup die ik waarschijnlijk niet nodig ga hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooit
Wasda?quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooit
Gaat iemand luisteren om half 6?quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop dan nog te slapen. En al slapende een dikke vinger te geven aan heel veel mensen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Weet ik veel, dit gaat over belangrijkere zaken dan een of andere kutstreamquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Als we allemaal heel hard Fokker roepen komt die vast terug.
FOKKEEEEER
Hiermee herinner je me eraan dat m'n wekker nog aan staat op 5:15 van vanochtend. Snel uitzetten.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Als we allemaal heel hard Fokker roepen komt die vast terug.
FOKKEEEEER
Nah, ik ben een waardeloze backupquote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zoek nog een soort van backup die ik waarschijnlijk niet nodig ga hebben.
"oproepdienst" noemen sommige bevolkingsgroepen het wel eens.quote:
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
ook fijn dat er geen ruzie gemaakt werd.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hiermee herinner je me eraan dat m'n wekker nog aan staat op 5:15 van vanochtend. Snel uitzetten.
Held.
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoorquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
IK BEN FUCKING MEERVOUDquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
Ja als jij niets zegt dan blijft het wel rustig jaquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoor
Neuh, heb genoeg mogen moddenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ow nee niet gelezen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
rellenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!quote:
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforumquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb hier niks gemodquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 opquote:
DM?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
LompeVrouw?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
Ja meerderen die vanavond hier aanwezig waren, hadden aangekondigd dat te gaan doen.quote:
Das wel kut op een zondagquote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 op
Maargoed, voor het goeie doel en anders vallen er dooien, meervoud dus. En daar hoor ik dan waarschijnlijk wel bij als Brennie thuis komt morgenavond.
Ah!quote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforum
Afschrikken door aanwezigheid!quote:
Dat altijdquote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Afschrikken door aanwezigheid!
lol hoorquote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
Verder wel lol gehad hier met het geskype
Uitslapen kunnen we (hopelijk) de komende jaren niet meer.quote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das wel kut op een zondag
Liever gewoon uitslapen en gewoon geen zorgen op de zondag
Oh? En je bent zo'n schattekequote:
Je bent een seriekindermaker?quote:Op zondag 14 september 2014 00:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitslapen kunnen we (hopelijk) de komende jaren niet meer.
Elke dag om 6 uur stipt eruit zijn en 's avonds ook stipt om 6.
Ik hoop dat dat nog jaren moet.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zeg even niets en ga naar bed, om 6 uur gaat de wekker weer
Keerzijde van de paardensport![]()
Koeien melken?quote:Op zondag 14 september 2014 00:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitslapen kunnen we (hopelijk) de komende jaren niet meer.
Elke dag om 6 uur stipt eruit zijn en 's avonds ook stipt om 6. Elke dag. Ook op zondag en ook in de vakantie.
Ik hoop dat dat nog jaren moet.
quote:
Jij gaat morgen naar Horse Event zeker?quote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Daar weet ik dan weer niks van, maar Jolene leuk vinden zegt genoegquote:Op zondag 14 september 2014 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach ja, door mijn aanwezigheid bij tinychatsessies en uitwisselingen van foto's weten mensen wel dat ik niet zo afschrikwekkend ben
hmmm heb dus wat gemistquote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja meerderen die vanavond hier aanwezig waren, hadden aangekondigd dat te gaan doen.
Hork heeft gelukkig goed zitten modden en is alles in de kiem gesmoord!
Verder wel lol gehad hier met het geskype; beter dan gerel hier.
Nee Sean Beanquote:
Trusten Symphquote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Wajiooo ga je morgen ook naar Horse Event?quote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent een seriekindermaker?
Maar hoezo dat?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar weet ik dan weer niks van, maar Jolene leuk vinden zegt genoeg
Katersquote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.
Is een kater overigens voor de duidelijkheid. De tofste kater ooit.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Ik vond jou ook wel een grote baas, had jou nog nooit gehoord
Oh goddamn youquote:
Ze denken dat ik een vent benquote:Op zondag 14 september 2014 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb één mooie stem. Je zou mij en Kally eens samen moeten horen, wij maken samen radioshows kapot
[..]
Oh goddamn you
Zwaarquote:
Ahw, dat is wel tof. Mijn schoonouders hadden een poes met suiker, zelfde verhaal dus!quote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke Mikey heeft suikerziekte en moet 2x daags een insulinespuit hebben en Brennie is dit weekend weg, dus ik heb geen backupwekker en als die dikke zn spuit niet krijgt dan gaat dat niet goed komen.
Is een kater overigens voor de duidelijkheid. De tofste kater ooit.
Ik heb net het laatste dropje gepakt. Dat is verder geheel offtopic.quote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahw, dat is wel tof. Mijn schoonouders hadden een poes met suiker, zelfde verhaal dus!
Zijn vaak wel heul aanhankelijke beestjes
quote:Op zondag 14 september 2014 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb één mooie stem. Je zou mij en Kally eens samen moeten horen, wij maken samen radioshows kapot
[..]
Oh goddamn you
Je kater gaat je kapot makenquote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste dropje gepakt. Dat is verder geheel offtopic.
Zal wel meevallen hoor. Ik zit aan mn 6de flesje, dus dat komt hendig goedquote:
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel liefquote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kally klonk ook wel bazig inderdaad. Heb wel moeten lachen om die droge opmerkingen van je
jijquote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel lief
Was jij deze?quote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel lief
Korte pittige kapselsquote:
Ik weet alleen zeker dat ik er morgen last van hebquote:
Ik weet niets over droge opmerkingen, ik heb het nooit doorquote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kally klonk ook wel bazig inderdaad. Heb wel moeten lachen om die droge opmerkingen van je
quote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. Ik zit aan mn 6de flesje, dus dat komt hendig goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |