quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb met dat nummer ooit een vrouwtje proberen versieren. Gezellig drankje, kletsen blabla, ik zeg ik ga even een nummer voor je aanvragen moment. Dat nummer dus. En ze wist het meteen dat ik het had aangevraagd. Dat was vlug bekeken zaak. Blauwtje gelopen. Kutwijf.
JA NOU TIEF MAAR OP NAAR BED JA!quote:
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooitquote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme. Er is zeker niemand hier morgenvroeg al om half 6 op wel?
Ik zoek nog een soort van backup die ik waarschijnlijk niet nodig ga hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooit
Wasda?quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik misschien, heb consignatiedienst dus je weet het nooit
Gaat iemand luisteren om half 6?quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop dan nog te slapen. En al slapende een dikke vinger te geven aan heel veel mensen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Weet ik veel, dit gaat over belangrijkere zaken dan een of andere kutstreamquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Als we allemaal heel hard Fokker roepen komt die vast terug.
FOKKEEEEER
Hiermee herinner je me eraan dat m'n wekker nog aan staat op 5:15 van vanochtend. Snel uitzetten.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Als we allemaal heel hard Fokker roepen komt die vast terug.
FOKKEEEEER
Nah, ik ben een waardeloze backupquote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zoek nog een soort van backup die ik waarschijnlijk niet nodig ga hebben.
"oproepdienst" noemen sommige bevolkingsgroepen het wel eens.quote:
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
ook fijn dat er geen ruzie gemaakt werd.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hiermee herinner je me eraan dat m'n wekker nog aan staat op 5:15 van vanochtend. Snel uitzetten.
Held.
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoorquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
IK BEN FUCKING MEERVOUDquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
Ja als jij niets zegt dan blijft het wel rustig jaquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoor
Neuh, heb genoeg mogen moddenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ow nee niet gelezen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
rellenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!quote:
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforumquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb hier niks gemodquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 opquote:
DM?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
LompeVrouw?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
Ja meerderen die vanavond hier aanwezig waren, hadden aangekondigd dat te gaan doen.quote:
Das wel kut op een zondagquote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 op
Maargoed, voor het goeie doel en anders vallen er dooien, meervoud dus. En daar hoor ik dan waarschijnlijk wel bij als Brennie thuis komt morgenavond.
Ah!quote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforum
Afschrikken door aanwezigheid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |