Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
ook fijn dat er geen ruzie gemaakt werd.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hiermee herinner je me eraan dat m'n wekker nog aan staat op 5:15 van vanochtend. Snel uitzetten.
Held.
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoorquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
IK BEN FUCKING MEERVOUDquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd fijn dat er een aantal modjes een oogje in het zeil hielden!
Ja als jij niets zegt dan blijft het wel rustig jaquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
zonder modjes was het ook rustig gebleven hoor
Neuh, heb genoeg mogen moddenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ow nee niet gelezen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
rellenquote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt al die opmerkingen over rellen niet gelezen in de andere topics?
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!quote:
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforumquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb hier niks gemodquote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pax ziet er ook redelijk blauw uit, maar volgens mij hebben we idd het meeste aan jou te danken!
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 opquote:
DM?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
LompeVrouw?quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, echt een misteeeeeeeeeeeeerie!
Ja meerderen die vanavond hier aanwezig waren, hadden aangekondigd dat te gaan doen.quote:
Das wel kut op een zondagquote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk ook niet nodig hoor, maar ik MOET wel om half 6 op
Maargoed, voor het goeie doel en anders vallen er dooien, meervoud dus. En daar hoor ik dan waarschijnlijk wel bij als Brennie thuis komt morgenavond.
Ah!quote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pax is hier gewoon een user hoor, zelfde dat ik dat gewoon ben in een ander subforum
Afschrikken door aanwezigheid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |