Je klonk wel als een pittige tantequote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bazig, ben eigenlijk best wel lief
Jongen, elke zaterdag is prima, of vrijdagavondquote:
het is zeker lekker en al te lang geledenquote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet alleen zeker dat ik er morgen last van heb
Maar het is zo lekker. Af en toe heb ik er dus maar last van.
oke dan kom ik vrijdagquote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, elke zaterdag is prima, of vrijdagavond(behalve over twee weken, dan moet ik overwerken)
quote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je klonk wel als een pittige tante
En volgende week zaterdag ben je ook heel druk bezig.quote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, elke zaterdag is prima, of vrijdagavond(behalve over twee weken, dan moet ik overwerken)
14.gifquote:
Ja, voor jou misschienquote:
Sowiesoquote:Op zondag 14 september 2014 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En volgende week zaterdag ben je ook heel druk bezig.
Voor jou niet? Ik bedoel ik ben ook een gelegenheidsdrinker. Die overal een gelegenheid in zoektquote:
Whahahaquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Kally zou ik wel een patsje op haar bips geven.
alleen datquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Kally zou ik wel een patsje op haar bips geven.
Nee, overdag moet ik vaak nuchter zijn omdat werk, zelfs in het weekendquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor jou niet? Ik bedoel ik ben ook een gelegenheidsdrinker. Die overal een gelegenheid in zoekt
Oh wacht, die ligt al vier dagen onopgeladen ergensquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
Zwab, kutje, check je telefoon nou eens man
Dat verklaart wel genoegquote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wacht, die ligt al vier dagen onopgeladen ergens
Echt, ik heb eens 3 weken moeten wachten op een antwoordquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
Zwab, kutje, check je telefoon nou eens man
QFT2quote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
Als ik vrijgezel was wist ik het wel
In de avonden sobersoquote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
Jamaar jamaar Horkje dan kun je des avonds toch gewoon bier drinken?
Is dat alles?quote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ik heb eens 3 weken moeten wachten op een antwoord
Alleen als je het niet door hebt toch.quote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha
Dat durf jij toch helemaal niet
Meer dan dat kan ik niet aan hoor .:@quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |