fylax begint een karikatuur van zichzelf te wordenquote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou mensen ik heb het enorm naar mijn zin gehad hier maar ik ga er maar eens vandoor. Volgende week weer Fylax luisteren
hoezoquote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fylax begint een karikatuur van zichzelf te worden
* BAMquote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo rijk wil ik ook worden man... dan koop ik fok
't zal welquote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je het zelf niet door?
ik ben dan ook op zoek naar een extravagantere wereld, een excentrieke wereld.. jouwe is te klein manquote:
Wel als je al 4 jaar de FOK!Nachtzuster in je bed hebt liggen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Een beetje rondneuken ben je nooit te oud voor!
Kally is vrouw.quote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben dan ook op zoek naar een extravagantere wereld, een excentrieke wereld.. jouwe is te klein man
En dan wil je Fok kopen?quote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben dan ook op zoek naar een extravagantere wereld, een excentrieke wereld.. jouwe is te klein man
neequote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je het zelf niet door?
Ook datquote:
ik heb al bijna 20 jaar dezelfde in m'n bed, en geloof me, dan komt die behoefte weer terugquote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel als je al 4 jaar de FOK!Nachtzuster in je bed hebt liggen.
Geloof mij; dan WIL je niet eens meer rondneuken![]()
![]()
![]()
Doe normaal. Daar hebben ze gewoon aids.quote:
Hoe oud is die Fok!Nachtzuster?quote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
![]()
![]()
je bent jezelf niet meer.. de roem stijgt naar je kop man.. geld is een drugs voor je geworden en je ziet mij niet meer staan.. ik voel me eenzaam en gebruikt zo manquote:
Ook 37quote:Op zondag 14 september 2014 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe oud is die Fok!Nachtzuster?
ik zie kansen die jij niet zietquote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan wil je Fok kopen?
Zeer exentriek en extravagant ja
Ik heb al 30 jaar dezelfde piemel in mijn handquote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook.quote:Op zondag 14 september 2014 00:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe normaal. Daar hebben ze gewoon aids.
En ebola.quote:
Ik ook.. oh wachtquote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al 30 jaar dezelfde piemel in mijn hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |