Dat ben ik al.quote:Op zondag 14 september 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij ook rijk worden?
Dan moet je wat etenquote:
Cicek is vast nog open.quote:
Geef haar nummer dan, bel ik even.quote:Op zondag 14 september 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn diabetische moeder.
Een beetje rondneuken ben je nooit te oud voor!quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, gelukkig ben ik dat niet. De tijd van een beetje rondneuken ligt wel achter me en dat mag ook wel gezien mijn leeftijd
Vast niet.quote:Op zondag 14 september 2014 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net zo rijk als die man in the wolf of wall street? jordan belfort
Mijn nummer begint ook met die cijfertjes. 06111 zelfs.quote:
Fixed!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Even bellen gaatquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed!!stiekem woon ik in afrikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
nooit?quote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Een beetje rondneuken ben je nooit te oud voor!
fylax begint een karikatuur van zichzelf te wordenquote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou mensen ik heb het enorm naar mijn zin gehad hier maar ik ga er maar eens vandoor. Volgende week weer Fylax luisteren
hoezoquote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fylax begint een karikatuur van zichzelf te worden
* BAMquote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo rijk wil ik ook worden man... dan koop ik fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |