quote:
Ik ga ze zien in januari. Drie keerquote:
Gaaf zeg!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga ze zien in januari. Drie keer
Ze spelen acht dagen lang in Paradiso, iedere avond integraal een ander album. Ik ga naar Radioactivity, The Man Machine en The Mix
Het is verdacht moeilijk om de Duitse versies te krijgen. Ach, heel veel maakt het me niet uit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:03 schreef ToT het volgende:
Matige cover van Wir sind die roboter trouwens!
quote:
Er is een nieuw script gemaakt. Nu worden de aangevraagde nummers random afgespeeld en de naam die er staat is van de artiest die als eerste na het huidige nummer komt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
Nou heb ik geen idee hoe dit queue-systeem werkt, maar drie nummers geleden stond mijn verzoekje in de queue met "er staat 1 nummer in de wachtrij!" En er staat nu ook al een tijdje Kraftwerk onder
Aan de paracetamol hier.quote:
Auw, lastig.... warme douche op de monnikskapspier? Even Reiki'enquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de paracetamol hier.
Was gisteren wat aan de whisky, niet eens zo gek v.... * ToT kijkt naar de fles ....okee scratch that.
Geen kater of zo, maar ik heb na een avondje drinken de volgende dag altijd enorm last van mijn monnikskapspier.Komt ook nog eens bij dat de huidige opstelling van mijn bureau niet echt ideaal is qua hoogtes enzo, dus dan komt daar sowieso al aardig spanning op te staan.
Aah oké. Maakt me verder niet veel uit, zo ongeduldig ben ik ook weer niet. Maar zat me even af te vragen wat er nou gebeurde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is een nieuw script gemaakt. Nu worden de aangevraagde nummers random afgespeeld en de naam die er staat is van de artiest die als eerste na het huidige nummer komt.
Ze hebben meegedaan aan The Voice. Die linker is hetzelfde, de middelste heeft lang oranje/rood haar, en die rechter heeft idd blonde krullenquote:
Net al idioot lang onder de douche zeehondjes zitten knuppelen en het regenwoud zitten ontbossen (Okee dit klinkt wel HEEL erg fout als je de context niet kent!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Auw, lastig.... warme douche op de monnikskapspier? Even Reiki'en
Wil ook wel eens helpen.
Die linker ziet er nog wel appetijtelijk uit, vind ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die worden rap minder-geefbaar zeg
Pffffquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Net al idioot lang onder de douche zeehondjes zitten knuppelen en het regenwoud zitten ontbossen (Okee dit klinkt wel HEEL erg fout als je de context niet kent!), en het heeft heel ietsjes geholpen.
Ja ik heb gisteren nog een stukje meegekregen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze hebben meegedaan aan The Voice. Die linker is hetzelfde, de middelste heeft lang oranje/rood haar, en die rechter heeft idd blonde krullen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren nog een stukje meegekregen.
Ali B ging nog bijna op z'n bek!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dit zijn maar ik vermoed dat de foto gemaakt is door ©Edwin Janssen.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dit zijn maar ik vermoed dat de foto gemaakt is door ©Edwin Janssen.
Marginaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me echt niets verder.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eN LIJKT ME IDD OOK, JA! :y :p (Maar dan zonder caps lock!)
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Marginaal!Als ik dan moet kiezen, kies ik de meest rechtse...Shelley toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat foto's die ik gemaakt heb door anderen gejat zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Edwin Janssen, narcist of bang dat zijn foto's worden gejat?
Eau neau, doe niet zeau, geen zin geen animoquote:
Zegt me nog steeds niets. En na dit gehoord te hebben hou ik dat ook zo.quote:
Geen idee wie wie is, maar die ziet er idd niet echt verkeerd uit!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als ik dan moet kiezen, kies ik de meest rechtse...Shelley toch?
Damn, heb je überhaupt OOIT wel eens hier naar de radio geluisterd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zegt me nog steeds niets. En na dit gehoord te hebben hou ik dat ook zo.
Dat is wel heel gaaf idd..quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat foto's die ik gemaakt heb door anderen gejat zijn.Eentje had een foto een klein beetje zitten retouchen en vervolgens ook overal zo'n copyright overheen zitten plakken alsof zijzelf die foto heeft gemaakt, en (wat ik minder erg vind) is dat een foto die ik in de beginperiode van Within Temptation heb gemaakt, ineens op een JAPANSE fansite te vinden was!
Contact mee opgenomen, zij stuiteren van blijdschap en vroegen meteen of ik er nog meer had.
Natuurlijk nog ff een lading die kant op gestuurd.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan raad ik overigens sterk aan vanavond tussen 21:00 en 23:00 de muteknop op scherp te stellen. Want hij gaat geheid voorbij komenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich geen slechte beslissingquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg mooi. Maar toch vind ik het deels niet kloppen, ik dacht dat The Voice voor amateurs was. En dit zijn toch echt geen amateurs he?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef ToT het volgende:
Maar je kunt zeggen wat je wil: dit is toch wel HEEL erg indrukwekkend!
Hier zien ze er dan wel weerquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef ToT het volgende:
Maar je kunt zeggen wat je wil: dit is toch wel HEEL erg indrukwekkend!
Ik ben een tijdje weg geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, heb je überhaupt OOIT wel eens hier naar de radio geluisterd?
Wou jij het dan profs noemen met hun vorige nummersquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg mooi. Maar toch vind ik het deels niet kloppen, ik dacht dat The Voice voor amateurs was. En dit zijn toch echt geen amateurs he?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan raad ik overigens sterk aan vanavond tussen 21:00 en 23:00 de muteknop op scherp te stellen. Want hij gaat geheid voorbij komen
Duly noted.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan raad ik overigens sterk aan vanavond tussen 21:00 en 23:00 de muteknop op scherp te stellen. Want hij gaat geheid voorbij komen
DAT zei ik toch niet verdommequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wou jij het dan profs noemen met hun vorige nummers
Klopt, mee eens, maar er komen wel vaker mensen langs die al vele jaren op (kleine) podiums hebben gestaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg mooi. Maar toch vind ik het deels niet kloppen, ik dacht dat The Voice voor amateurs was. En dit zijn toch echt geen amateurs he?
I know, maar dit trio is echt bijna vanaf day one een klassieker hier geweest!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weg geweest.
Dan heb ik mazzel gehad denk ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar dit trio is echt bijna vanaf day one een klassieker hier geweest!
Nog wel meegemaakt van Kale Kano en Hallon?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan heb ik mazzel gehad denk ik
Ik vond ze echt vreselijk, maar hun auditie bij The Voice vond ik wel erg goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee oke... even voor de de duidelijkheid
Daar wel wat van maar het zegt me niet allemaal iets.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog wel meegemaakt van Kale Kano en Hallon?
Of Die mit den roten halsband, das rote pferd, of Knight Baggy?
Ergens wel mee eens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik vond ze echt vreselijk, maar hun auditie bij The Voice vond ik wel erg goed
Hallon was de DJ Snuf versie van (I just came to say) helloquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar wel wat van maar het zegt me niet allemaal iets.
Het zijn ook wel een stel geile sletten hequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:28 schreef ToT het volgende:
Van deze zoek ik nog een MP3 in een hoge bitrate.Net zo fout als Fout ventje!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel zijn ook wel een stel geile sletten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Het zijn nog onbedorven onschuldige moppies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk
Yow, krijg ik nu hier ter plekke ook!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:33 schreef xBubbles het volgende:
Weet je van welke auditie ik echt kippenvel kreeg? Sjors van der Panne
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Yow, krijg ik nu hier ter plekke ook!
Ja dat vind ik dus ook erg jammer. Maar die gezichtsuitdrukking, die lichaamstaal, die stem...oefquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:35 schreef ToT het volgende:
Alleen is die piano te hard ten opzichte van zijn stem.
De lichaamstaal vond ik juist wat overkill en een beetje knullig overkomen, maar de gezichtsuitdrukking en de intonatie enzo is zeer zeker wel baas!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
[..]
Ja dat vind ik dus ook erg jammer. Maar die gezichtsuitdrukking, die lichaamstaal, die stem...oef
Dat gaan ze doen tot hun doodquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Pffff ben je bijna 35...geven je ouders je nog steeds het gevoel 15 te zijn
15 Jarige chicksquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaan ze doen tot hun dood
Ben jij al bijna 35 dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Ja, nu willen wij de vraag ook wetenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:54 schreef Uccie het volgende:
Nou was ik ook niet aan het luisteren en zei "ja" op een vraag, waarbij ja duidelijk niet een goed antwoord was
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:01 schreef Uccie het volgende:
Klopt het dat Fokker draait, even intoenen.
Fokker kwam in een doos een oude harde schijf tegen vol met goed getagde muziek van een jaar terug, die het niet 123 deed. Maar nu dus wel.quote:
Ah, vandaar dat je af en toe ''ja'' zegt, terwijl je geen idee hebt wat ze zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
Jawel
Maar ik was lui.
Ik ben bij mijn ouders en luister via mijn NAS.
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je af en toe ''ja'' zegt, terwijl je geen idee hebt wat ze zeggen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.
Ik heb vaak een koptelefoon op en dat valt soms niet eens op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb vaak een koptelefoon op en dat valt soms niet eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |