Geachte lezers,
Posters van de oudere garde kunnen zich nog wel herinneren dat er vorig jaar een verhitte discussie was ontstaan over Lisa,Amy en Shelly. Want, wie is nou het lekkerst?
Goed, de uitkomst was dat doordat er nog maar 1 de magische grens van 18 had bereikt die dus het lekkerst was (Lisa) maar als de andere ook 18 waren Shelley favoriet was (persoonlijke favoriet).
Uiteraard zijn er nog steeds mensen die geloven dat Amy knapper is, maar deze mensen zijn te verwaarlozen.
Beeldmateriaal:
![20111116-051.jpg]()
(v.l.n.r.) Shelley(O+), Amy en Lisa
*note: Dit is geen willekeurige foto geplukt van het internet om Amy zwart te maken, ze heeft zich hier opgemaakt en is er alleen maar beter op geworden.
Tot zover de introductie!
Ik zag dus tot mijn verbazing in de krant (telegraaf

) dat ze mee hadden gedaan aan The Voice. Uiteraard waren ze door. Maar! Nu ben ik dus bang dat deze terugkomst weer zal leiden tot de discussie van ''Wie is nu het lekkerste zusje?''
Nu ze allemaal de respectabele leeftijd van 18 hebben bereikt ben ik bang dat deze discussie in een FOK forum bloedbad zal uitmonden.
Klein overzicht gevolgen vorige discussie:
-Deadprez geen mod, omdat andere smaak dan andere mods.
-Uitgelekte foto van Nikonlover uit wraak voor het zwartmaken van Shelley
-Daaropvolgende ban van zwaar gerespecteerde users als MissSpain en ikzelf
-Baggerusers die daardoor in de plaats kwamen zoals Spongeboss etc.
Ik heb dit topic geopend om de discussie in goede banen te leiden en omdat reeksen verboden zijn kan de discussie niet zoals ze in de volksmond noemen ''uit de hand escaleren''.
De desbetreffende auditie:
Verder kennen we ze van o.a.
Diep in de nacht,fout ventje en coole kikker.
Succes mensen en discussieer los!
may the odds be ever in your favour
Go team Shelley!