Dan heb ik mazzel gehad denk ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar dit trio is echt bijna vanaf day one een klassieker hier geweest!
Nog wel meegemaakt van Kale Kano en Hallon?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan heb ik mazzel gehad denk ik
Ik vond ze echt vreselijk, maar hun auditie bij The Voice vond ik wel erg goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee oke... even voor de de duidelijkheid
Daar wel wat van maar het zegt me niet allemaal iets.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog wel meegemaakt van Kale Kano en Hallon?
Of Die mit den roten halsband, das rote pferd, of Knight Baggy?
Ergens wel mee eens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik vond ze echt vreselijk, maar hun auditie bij The Voice vond ik wel erg goed
Hallon was de DJ Snuf versie van (I just came to say) helloquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar wel wat van maar het zegt me niet allemaal iets.
Het zijn ook wel een stel geile sletten hequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:28 schreef ToT het volgende:
Van deze zoek ik nog een MP3 in een hoge bitrate.Net zo fout als Fout ventje!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel zijn ook wel een stel geile sletten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Het zijn nog onbedorven onschuldige moppies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk
Yow, krijg ik nu hier ter plekke ook!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:33 schreef xBubbles het volgende:
Weet je van welke auditie ik echt kippenvel kreeg? Sjors van der Panne
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Yow, krijg ik nu hier ter plekke ook!
Ja dat vind ik dus ook erg jammer. Maar die gezichtsuitdrukking, die lichaamstaal, die stem...oefquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:35 schreef ToT het volgende:
Alleen is die piano te hard ten opzichte van zijn stem.
De lichaamstaal vond ik juist wat overkill en een beetje knullig overkomen, maar de gezichtsuitdrukking en de intonatie enzo is zeer zeker wel baas!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
[..]
Ja dat vind ik dus ook erg jammer. Maar die gezichtsuitdrukking, die lichaamstaal, die stem...oef
Dat gaan ze doen tot hun doodquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Pffff ben je bijna 35...geven je ouders je nog steeds het gevoel 15 te zijn
15 Jarige chicksquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaan ze doen tot hun dood
Ben jij al bijna 35 dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Ja, nu willen wij de vraag ook wetenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:54 schreef Uccie het volgende:
Nou was ik ook niet aan het luisteren en zei "ja" op een vraag, waarbij ja duidelijk niet een goed antwoord was
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:01 schreef Uccie het volgende:
Klopt het dat Fokker draait, even intoenen.
Fokker kwam in een doos een oude harde schijf tegen vol met goed getagde muziek van een jaar terug, die het niet 123 deed. Maar nu dus wel.quote:
Ah, vandaar dat je af en toe ''ja'' zegt, terwijl je geen idee hebt wat ze zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
Jawel
Maar ik was lui.
Ik ben bij mijn ouders en luister via mijn NAS.
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je af en toe ''ja'' zegt, terwijl je geen idee hebt wat ze zeggen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.
Ik heb vaak een koptelefoon op en dat valt soms niet eens op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb vaak een koptelefoon op en dat valt soms niet eens op.
De vraag is....hoe loopt Rihanna danquote:
weet niet..quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
De vraag is....hoe loopt Rihanna dan
Hoogstwaarschijnlijk naaktquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
De vraag is....hoe loopt Rihanna dan
Goeiemiddagquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:17 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk maakt Bruno Snickers prima liedjes
Mijn hoofd gaat stukquote:
quote:
Was het daar maar van, nee nek zit volledig vastquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:19 schreef Fylax het volgende:
muziek die ik niet gewend ben van fokker
Sinds vannacht weet ik dat er een aantal luisteraars zijn met duistere muzieksmaak.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:19 schreef Fylax het volgende:
muziek die ik niet gewend ben van fokker
Das klote. Ik kraak mezelf dan altijd, lucht wel op maar krijg er ook vaak commentaar op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Was het daar maar van, nee nek zit volledig vast
massage nodigquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Was het daar maar van, nee nek zit volledig vast
Als ik mijn nek beweet knakt hij alquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Das klote. Ik kraak mezelf dan altijd, lucht wel op maar krijg er ook vaak commentaar op.
Zou slecht zijn enzo en het klinkt eng
Want dat hoor je echt door de hele kamer
Jaquote:
Hoop dat het niet door gaat stralen danquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik mijn nek beweet knakt hij al
Maar zijn mijn spieren, lekkere kabels nu
Hmm ik zag er gisteren al 1 roepen ergens dat het jammer was omdat ze nu niet konden rellenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
Is het trouwens goed dat ik een lokquote plaats voor de mensen die gaan mee luisteren vanavond zodat ze hier posten?
quote:
Ja. Is wel met VB-cable ook hè.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef Kally het volgende:
Ohhh Ucccc?
Wil jij van de week nog even je Mixxx instellingen doorgeven?
Jaquote:
ja appeltje. heb tegen appeltje gezegd dat 'ie t gezellig moet houden./quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik zag er gisteren al 1 roepen ergens dat het jammer was omdat ze nu niet konden rellen
Dan is het geen probleem tochquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja appeltje. heb tegen appeltje gezegd dat 'ie t gezellig moet houden./
Ja ik hoorde 'm net ook al.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Kally het volgende:
Oh en Fylax ik heb gisteren je jingle gedraaid![]()
Als ze dus maar normaal doen zoals kally zegt!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Okee.
Word waarschijnlijk wel een lange lijst dus word denk ik wel druk hier.
zet 't er onder wel bij:quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze dus maar normaal doen zoals kally zegt!
Zelfs ik heb em.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
Hoe komt iedereen aan een Fylax-jingle?!
Ik kreeg hem via DM wist alleen niet wat het wasquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
Hoe komt iedereen aan een Fylax-jingle?!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
zet 't er onder wel bij:
Praat hier over mijn show, en hou het gezellig. ofzo
Doe maar pm.quote:
Nee dat was ik zelfquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:30 schreef Rafeiro het volgende:
Oh waar heb ik dat ding gelaten.
Modje haalde de link weg...
En daar natuurlijk blijven zuipenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan de muziek van vanavond niet horen denk ik.
Buurjongen viert zijn verjaardag en had heel netjes een briefje in de bus gedaan dat de muziek wat harder zou zijn en wat vrienden in de tuin vanavond. Dus zo maar ff de toffe buurman uithangen en mijn volledige goedkeuring uitspreken en hem even feliciteren.
Nah, maar ik vind het echt oprecht tof dat hij zo'n briefje door de bus deed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En daar natuurlijk blijven zuipen
Ah gezellige avondquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het echt oprecht tof dat hij zo'n briefje door de bus deed.
Dus dan moet ik hem wel even een pootje geven. Ik hoorde straks de muziek al even harder dan mijn eigen muziek normaalMaar dat was denk ik een testje van 10-30 seconden.
Je hebt toch wel een koptelefoon, of niet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het echt oprecht tof dat hij zo'n briefje door de bus deed.
Dus dan moet ik hem wel even een pootje geven. Ik hoorde straks de muziek al even harder dan mijn eigen muziek normaalMaar dat was denk ik een testje van 10-30 seconden.
Dat ook wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een koptelefoon, of niet?
En met een mooie brug in de brug (yesterday it was friday)quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:52 schreef Fylax het volgende:
Er is zelfs een Saturday nummer voor mijn show.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En met een mooie brug in de brug (yesterday it was friday)
Met spek mag ik hopen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef LompeHork het volgende:
Zo, ome Hork gaat even lekker pannenkoeken bakken met een muziekje op
Nice! Gekocht?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef Rafeiro het volgende:
WT: vandaag gevonden bij de slijter Orval van 7 maanden oud
New Age muziek?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef LompeHork het volgende:
Zo, ome Hork gaat even lekker pannenkoeken bakken met een muziekje op
Zonder, krenten en rozijnenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze dus maar normaal doen zoals kally zegt!
Opmerkingen kun je het beste sturen naar postvoorgup@gmail.com dan wordt er werk van gemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:32 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat die opname van Dream of the drowned submariner in de verzoekjesmachine zo slecht is
Ohja, zo heel erg is het ook weer nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Opmerkingen kun je het beste sturen naar postvoorgup@gmail.com dan wordt er werk van gemaakt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, zo heel erg is het ook weer niet
yvonne zegt nu dat ze het gaat omroepenquote:Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om even het volgende onder de aandacht te brengen:
Fylax heeft vanavond ergens een radioshow, nu zou ik normaal ook denken "flikker op met je radioshow", maar deze is voor het goede doel. Per luisteraar maakt Fylax een Euro over naar het KIKA kankerfonds, dus wel het luisteren waard.
Heb jij deze actie bedacht ?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
Verdomme, iemand plaatst dit
[..]
yvonne zegt nu dat ze het gaat omroepen
weet niet of ik wel zoveel geld heb
Dat wordt sponsoren ronselen jongen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar blijkbaar is die actie er dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb jij deze actie bedacht ?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |