New Age muziek?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef LompeHork het volgende:
Zo, ome Hork gaat even lekker pannenkoeken bakken met een muziekje op
Zonder, krenten en rozijnenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze dus maar normaal doen zoals kally zegt!
Opmerkingen kun je het beste sturen naar postvoorgup@gmail.com dan wordt er werk van gemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:32 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat die opname van Dream of the drowned submariner in de verzoekjesmachine zo slecht is
Ohja, zo heel erg is het ook weer nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Opmerkingen kun je het beste sturen naar postvoorgup@gmail.com dan wordt er werk van gemaakt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, zo heel erg is het ook weer niet
yvonne zegt nu dat ze het gaat omroepenquote:Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om even het volgende onder de aandacht te brengen:
Fylax heeft vanavond ergens een radioshow, nu zou ik normaal ook denken "flikker op met je radioshow", maar deze is voor het goede doel. Per luisteraar maakt Fylax een Euro over naar het KIKA kankerfonds, dus wel het luisteren waard.
Heb jij deze actie bedacht ?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
Verdomme, iemand plaatst dit
[..]
yvonne zegt nu dat ze het gaat omroepen
weet niet of ik wel zoveel geld heb
Dat wordt sponsoren ronselen jongen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar blijkbaar is die actie er dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb jij deze actie bedacht ?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |