En daar natuurlijk blijven zuipenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan de muziek van vanavond niet horen denk ik.
Buurjongen viert zijn verjaardag en had heel netjes een briefje in de bus gedaan dat de muziek wat harder zou zijn en wat vrienden in de tuin vanavond. Dus zo maar ff de toffe buurman uithangen en mijn volledige goedkeuring uitspreken en hem even feliciteren.
Nah, maar ik vind het echt oprecht tof dat hij zo'n briefje door de bus deed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En daar natuurlijk blijven zuipen
Ah gezellige avondquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het echt oprecht tof dat hij zo'n briefje door de bus deed.
Dus dan moet ik hem wel even een pootje geven. Ik hoorde straks de muziek al even harder dan mijn eigen muziek normaalMaar dat was denk ik een testje van 10-30 seconden.
Je hebt toch wel een koptelefoon, of niet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het echt oprecht tof dat hij zo'n briefje door de bus deed.
Dus dan moet ik hem wel even een pootje geven. Ik hoorde straks de muziek al even harder dan mijn eigen muziek normaalMaar dat was denk ik een testje van 10-30 seconden.
Dat ook wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een koptelefoon, of niet?
En met een mooie brug in de brug (yesterday it was friday)quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:52 schreef Fylax het volgende:
Er is zelfs een Saturday nummer voor mijn show.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En met een mooie brug in de brug (yesterday it was friday)
Met spek mag ik hopen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef LompeHork het volgende:
Zo, ome Hork gaat even lekker pannenkoeken bakken met een muziekje op
Nice! Gekocht?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef Rafeiro het volgende:
WT: vandaag gevonden bij de slijter Orval van 7 maanden oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |