Hoop dat het niet door gaat stralen danquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik mijn nek beweet knakt hij al
Maar zijn mijn spieren, lekkere kabels nu
Hmm ik zag er gisteren al 1 roepen ergens dat het jammer was omdat ze nu niet konden rellenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
Is het trouwens goed dat ik een lokquote plaats voor de mensen die gaan mee luisteren vanavond zodat ze hier posten?
quote:
Ja. Is wel met VB-cable ook hè.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef Kally het volgende:
Ohhh Ucccc?
Wil jij van de week nog even je Mixxx instellingen doorgeven?
Jaquote:
ja appeltje. heb tegen appeltje gezegd dat 'ie t gezellig moet houden./quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik zag er gisteren al 1 roepen ergens dat het jammer was omdat ze nu niet konden rellen
Dan is het geen probleem tochquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja appeltje. heb tegen appeltje gezegd dat 'ie t gezellig moet houden./
Ja ik hoorde 'm net ook al.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Kally het volgende:
Oh en Fylax ik heb gisteren je jingle gedraaid![]()
Als ze dus maar normaal doen zoals kally zegt!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Okee.
Word waarschijnlijk wel een lange lijst dus word denk ik wel druk hier.
zet 't er onder wel bij:quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze dus maar normaal doen zoals kally zegt!
Zelfs ik heb em.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
Hoe komt iedereen aan een Fylax-jingle?!
Ik kreeg hem via DM wist alleen niet wat het wasquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
Hoe komt iedereen aan een Fylax-jingle?!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
zet 't er onder wel bij:
Praat hier over mijn show, en hou het gezellig. ofzo
Doe maar pm.quote:
Nee dat was ik zelfquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:30 schreef Rafeiro het volgende:
Oh waar heb ik dat ding gelaten.
Modje haalde de link weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |