Ik denk het ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dit zijn maar ik vermoed dat de foto gemaakt is door ©Edwin Janssen.
Marginaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me echt niets verder.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eN LIJKT ME IDD OOK, JA! :y :p (Maar dan zonder caps lock!)
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Marginaal!Als ik dan moet kiezen, kies ik de meest rechtse...Shelley toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat foto's die ik gemaakt heb door anderen gejat zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Edwin Janssen, narcist of bang dat zijn foto's worden gejat?
Eau neau, doe niet zeau, geen zin geen animoquote:
Zegt me nog steeds niets. En na dit gehoord te hebben hou ik dat ook zo.quote:
Geen idee wie wie is, maar die ziet er idd niet echt verkeerd uit!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als ik dan moet kiezen, kies ik de meest rechtse...Shelley toch?
Damn, heb je überhaupt OOIT wel eens hier naar de radio geluisterd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zegt me nog steeds niets. En na dit gehoord te hebben hou ik dat ook zo.
Dat is wel heel gaaf idd..quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat foto's die ik gemaakt heb door anderen gejat zijn.Eentje had een foto een klein beetje zitten retouchen en vervolgens ook overal zo'n copyright overheen zitten plakken alsof zijzelf die foto heeft gemaakt, en (wat ik minder erg vind) is dat een foto die ik in de beginperiode van Within Temptation heb gemaakt, ineens op een JAPANSE fansite te vinden was!
Contact mee opgenomen, zij stuiteren van blijdschap en vroegen meteen of ik er nog meer had.
Natuurlijk nog ff een lading die kant op gestuurd.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan raad ik overigens sterk aan vanavond tussen 21:00 en 23:00 de muteknop op scherp te stellen. Want hij gaat geheid voorbij komenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich geen slechte beslissingquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg mooi. Maar toch vind ik het deels niet kloppen, ik dacht dat The Voice voor amateurs was. En dit zijn toch echt geen amateurs he?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef ToT het volgende:
Maar je kunt zeggen wat je wil: dit is toch wel HEEL erg indrukwekkend!
Hier zien ze er dan wel weerquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef ToT het volgende:
Maar je kunt zeggen wat je wil: dit is toch wel HEEL erg indrukwekkend!
Ik ben een tijdje weg geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, heb je überhaupt OOIT wel eens hier naar de radio geluisterd?
Wou jij het dan profs noemen met hun vorige nummersquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg mooi. Maar toch vind ik het deels niet kloppen, ik dacht dat The Voice voor amateurs was. En dit zijn toch echt geen amateurs he?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan raad ik overigens sterk aan vanavond tussen 21:00 en 23:00 de muteknop op scherp te stellen. Want hij gaat geheid voorbij komen
Duly noted.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan raad ik overigens sterk aan vanavond tussen 21:00 en 23:00 de muteknop op scherp te stellen. Want hij gaat geheid voorbij komen
DAT zei ik toch niet verdommequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wou jij het dan profs noemen met hun vorige nummers
Klopt, mee eens, maar er komen wel vaker mensen langs die al vele jaren op (kleine) podiums hebben gestaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg mooi. Maar toch vind ik het deels niet kloppen, ik dacht dat The Voice voor amateurs was. En dit zijn toch echt geen amateurs he?
I know, maar dit trio is echt bijna vanaf day one een klassieker hier geweest!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |