Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaan ze doen tot hun dood
Ben jij al bijna 35 dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
Pffff ben je bijna 35...geven je ouders je nog steeds het gevoel 15 te zijn
Ja, nu willen wij de vraag ook wetenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:54 schreef Uccie het volgende:
Nou was ik ook niet aan het luisteren en zei "ja" op een vraag, waarbij ja duidelijk niet een goed antwoord was
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:01 schreef Uccie het volgende:
Klopt het dat Fokker draait, even intoenen.
Fokker kwam in een doos een oude harde schijf tegen vol met goed getagde muziek van een jaar terug, die het niet 123 deed. Maar nu dus wel.quote:
Ah, vandaar dat je af en toe ''ja'' zegt, terwijl je geen idee hebt wat ze zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
Jawel
Maar ik was lui.
Ik ben bij mijn ouders en luister via mijn NAS.
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je af en toe ''ja'' zegt, terwijl je geen idee hebt wat ze zeggen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.
Ik heb vaak een koptelefoon op en dat valt soms niet eens op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. HEb mijn dopjes in. Maar dat valt niet op bij mijn zwarte haar.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb vaak een koptelefoon op en dat valt soms niet eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |