quote:
Ik ga ze zien in januari. Drie keerquote:
Gaaf zeg!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga ze zien in januari. Drie keer
Ze spelen acht dagen lang in Paradiso, iedere avond integraal een ander album. Ik ga naar Radioactivity, The Man Machine en The Mix
Het is verdacht moeilijk om de Duitse versies te krijgen. Ach, heel veel maakt het me niet uit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:03 schreef ToT het volgende:
Matige cover van Wir sind die roboter trouwens!
quote:
Er is een nieuw script gemaakt. Nu worden de aangevraagde nummers random afgespeeld en de naam die er staat is van de artiest die als eerste na het huidige nummer komt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
Nou heb ik geen idee hoe dit queue-systeem werkt, maar drie nummers geleden stond mijn verzoekje in de queue met "er staat 1 nummer in de wachtrij!" En er staat nu ook al een tijdje Kraftwerk onder
Aan de paracetamol hier.quote:
Auw, lastig.... warme douche op de monnikskapspier? Even Reiki'enquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de paracetamol hier.
Was gisteren wat aan de whisky, niet eens zo gek v.... * ToT kijkt naar de fles ....okee scratch that.
Geen kater of zo, maar ik heb na een avondje drinken de volgende dag altijd enorm last van mijn monnikskapspier.Komt ook nog eens bij dat de huidige opstelling van mijn bureau niet echt ideaal is qua hoogtes enzo, dus dan komt daar sowieso al aardig spanning op te staan.
Aah oké. Maakt me verder niet veel uit, zo ongeduldig ben ik ook weer niet. Maar zat me even af te vragen wat er nou gebeurde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is een nieuw script gemaakt. Nu worden de aangevraagde nummers random afgespeeld en de naam die er staat is van de artiest die als eerste na het huidige nummer komt.
Ze hebben meegedaan aan The Voice. Die linker is hetzelfde, de middelste heeft lang oranje/rood haar, en die rechter heeft idd blonde krullenquote:
Net al idioot lang onder de douche zeehondjes zitten knuppelen en het regenwoud zitten ontbossen (Okee dit klinkt wel HEEL erg fout als je de context niet kent!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Auw, lastig.... warme douche op de monnikskapspier? Even Reiki'en
Wil ook wel eens helpen.
Die linker ziet er nog wel appetijtelijk uit, vind ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die worden rap minder-geefbaar zeg
Pffffquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Net al idioot lang onder de douche zeehondjes zitten knuppelen en het regenwoud zitten ontbossen (Okee dit klinkt wel HEEL erg fout als je de context niet kent!), en het heeft heel ietsjes geholpen.
Ja ik heb gisteren nog een stukje meegekregen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze hebben meegedaan aan The Voice. Die linker is hetzelfde, de middelste heeft lang oranje/rood haar, en die rechter heeft idd blonde krullen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren nog een stukje meegekregen.
Ali B ging nog bijna op z'n bek!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dit zijn maar ik vermoed dat de foto gemaakt is door ©Edwin Janssen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |