Ja, maar hun site zegt weer iets anders dan wikipedia.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Discogs, dé site om te checken wat de goede schrijfwijze is
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik moest het toch een keer kwijt.
Sterkte in ieder geval met het verwerkenIk heb even contact gezocht met mijn mantelzorger, maar die zegt dat ondanks dit schokkende bericht, het beter voor mij is om het los te laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn moeder vroeg waar ik bleef
Tot laters!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
En nu worden daar ook andere schrijfwijzes gehanteerdquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, maar hun site zegt weer iets anders dan wikipedia.
Het lijkt me dat beide niet fout zullen zijn
Wikipedia is gewoon een site die jij zelf ook kan aanpassen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, maar hun site zegt weer iets anders dan wikipedia.
Het lijkt me dat beide niet fout zullen zijn
Sterkte met het verwerkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb even contact gezocht met mijn mantelzorger, maar die zegt dat ondanks dit schokkende bericht, het beter voor mij is om het los te laten.
Tot laters!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb even contact gezocht met mijn mantelzorger, maar die zegt dat ondanks dit schokkende bericht, het beter voor mij is om het los te laten.
Tot laters!
Klopt, maar er zijn ook een heleboel mensen die een lijst hebben met wijzigingen die al die pagina's nagaan en kijken op spam/ geklootquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wikipedia is gewoon een site die jij zelf ook kan aanpassen.
als jij zou willen dat ze de lutjeband heten, zet je dat er neer
Ja oke, maar zo'n schrijfvout valt niemand meteen op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook een heleboel mensen die een lijst hebben met wijzigingen die al die pagina's nagaan en kijken op spam/ gekloot
Want ik kan wel een pagina aanmaken "Fokker89 is hommo xd" maar die hallen ze binnen 5 minuten weg.
Hetzelfde dus als ik een naam zou aanpassen
Heb je al meer aan dan mijquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
Fuck ik moet over 10 minuten weg en ik zit nog in pyama
Zelfs op de officiële site staat het dubbel. RUN DMC en Run-DMCquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar zo'n schrijfvout valt niemand meteen op.
Het beste is gewoon kijken hoe het op een album van hun staat. dat zou dan wel de juiste schrijfwijze zijn
Ja wacht dan even tot ik mijn post heb geedit jonguhquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfs op de officiële site staat het dubbel. RUN DMC en Run-DMC
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja wacht dan even tot ik mijn post heb geedit jonguh
Moet je opschietenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ik dat bel ik de kapper of ik vanmiddag nog geknipt kan worden, gaan ze om 14:00 dicht
Wat zeiden ze? "Mwah, met een kettingzaag moet dat lukken?"quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ik dat bel ik de kapper of ik vanmiddag nog geknipt kan worden, gaan ze om 14:00 dicht
Dat is toch geen tijd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zeiden ze? "Mwah, met een kettingzaag moet dat lukken?"
Sucks to be you man.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:02 schreef Rafeiro het volgende:
Nu donderdag maar om 18:00 een afspraak gemaakt, had ik dus beter vanochtend voor de boodschappen en cadeautjes halen kunnen bellen
Van links naar rechts.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef xBubbles het volgende:
Vandaag is de dag dat mijn haren eindelijk eens doen wat ik wil
Mijn haren doen elke dag wat ik wil.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef xBubbles het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef xBubbles het volgende:
Goh, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn haren doen elke dag wat ik wil.Neem mijn kapsel.
Geen verzoekje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, heeft iemand Oomph! aangevraagd of is dit pure mazzel?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, heeft iemand Oomph! aangevraagd of is dit pure mazzel?
De eerste paar seconden had ik zoiets van "He dit klinkt niet als het Kraftwerknummer dat ik aangevraagd had. Oh wacht, het is Oomph!" Hmmm, misschine komt hij hier na.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit ook al verbaasd te kijken! Ik wist niet eens dat Gup dit had!
Het is geen verzoekje, nee.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:53 schreef ToT het volgende:
Ja kut, Iron Maiden net al langs geweest?
Neequote:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn haren doen elke dag wat ik wil.Neem mijn kapsel.
And how about noquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |