Dat gebeurde vroeger weleens...niet ik hoor, maar als gup het niet deed, zette mensen hun verzameling aan en gingen slapenquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet doet als je zelf draait![]()
Yummyquote:
Bijna...geitenkaas en honing hier.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yummy![]()
Hmmmmmmm broodje oude kaas/honing
Rond een uur of 16:30 even lopen richting het hotel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bijna...geitenkaas en honing hier.
Daarna in de plamuur en mijn moeder ophalen voor cadeau-shoppen en vanavond een etentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.....
Groetjes Fokker89
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil even iets zeggen:Wat schokkend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.....
Groetjes Fokker89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik wil even iets zeggen:Ga ja mond spoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.....
Groetjes Fokker89![]()
Ik wil even iets zeggen:Ik heb wel even een moment voor mijzelf nodig, om dit te verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.....
Groetjes Fokker89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel even een moment voor mijzelf nodig, om dit te verwerken.Ja sorry, maar ik moest het toch een keer kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte in ieder geval met het verwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2014 13:43:02 ]
Discogs, dé site om te checken wat de goede schrijfwijze isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |