Sucks to be you man.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:02 schreef Rafeiro het volgende:
Nu donderdag maar om 18:00 een afspraak gemaakt, had ik dus beter vanochtend voor de boodschappen en cadeautjes halen kunnen bellen
Van links naar rechts.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef xBubbles het volgende:
Vandaag is de dag dat mijn haren eindelijk eens doen wat ik wil
Mijn haren doen elke dag wat ik wil.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef xBubbles het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef xBubbles het volgende:
Goh, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn haren doen elke dag wat ik wil.Neem mijn kapsel.
Geen verzoekje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, heeft iemand Oomph! aangevraagd of is dit pure mazzel?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, heeft iemand Oomph! aangevraagd of is dit pure mazzel?
De eerste paar seconden had ik zoiets van "He dit klinkt niet als het Kraftwerknummer dat ik aangevraagd had. Oh wacht, het is Oomph!" Hmmm, misschine komt hij hier na.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit ook al verbaasd te kijken! Ik wist niet eens dat Gup dit had!
Het is geen verzoekje, nee.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:53 schreef ToT het volgende:
Ja kut, Iron Maiden net al langs geweest?
Neequote:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn haren doen elke dag wat ik wil.Neem mijn kapsel.
And how about noquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |