Voor de eiwitten is het uitstekend. Om aan te komen kan hij echter beter een bak volle kwark eten. Om het wat smakelijker te maken+extra kcals zou je honing en walnoten/pecannoten kunnen toevoegen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat ik zelf ook doe is elke dag een halve kilo kwark opeten voor ik ga slapen. Magere kwark natuurlijk. De smaak... tsja, fucking ranzig maar met wat limonade siroop erin (2 eetlepels ong) is het prima weg te schuiven.
Magere kwark is heel erg goed als je traint!In een bak zitten +- 45 - 50 gr eiwitten.
Tot hoever gaan de dumbbells, wat voor apparaten staan en wat is je hoofddoel? Meer kracht, hypertrofie, uithoudingsvermogen etc.?quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
1) Alleen dumbell oefeningen want ik werk op een schip, vrij slechte en beperkte hoeveelheid apparaten. Zou het best als extra willen doen,
2) Dat is mij niet echt opgevallen, heb nooit zelf een schema opgesteld, altijd een schema genomen van de sportschool, maar ik wil nu dus zelf wat meer kijken wat ik wil etc.
Maar ik zie geen 3 isolatieoefeningen voor triceps. Het zijn volgens mij 4 borst oefeningen en 2 tricep oefeningen.
Misschien inderdaad maar een bicep oefening eraf en op dinsdag en vrijdag buikspieren erbij trainen.
[..]
Omdat ik op een schip werk en ik niet genoeg apparaten tot mijn beschikking heb. Zijn wel een paar apparaten, maar die komen volgens mij uit de Sovjet unie of zoJe merkt echt een groot verschil met de sportschool en de keuze is ook heeeeel erg beperkt.
Ja, dat kan inderdaad ook. Alleen wel eens gelezen dat kwark langzame eiwitten heeft, dus vandaar voor het slapen gaan. Weet niet of het dan goed is om een 'vette' maaltijd te gaan nemen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor de eiwitten is het uitstekend. Om aan te komen kan hij echter beter een bak volle kwark eten. Om het wat smakelijker te maken+extra kcals zou je honing en walnoten/pecannoten kunnen toevoegen.
Is afhankelijk van de gym waar ik dan train, maar de gym waar ik meestal train gaat tot 25 kilo. Dit zou nog wel genoeg moeten zijn, mij doel is om gespierder te worden.quote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tot hoever gaan de dumbbells, wat voor apparaten staan en wat is je hoofddoel? Meer kracht, hypertrofie, uithoudingsvermogen etc.?
Dat hoeft niet perse, weet niet eens of het wel kilo's zijn. Kan het volgende keer kijken, maar het liefst baseer ik mijn trainingen sowieso niet op dit soort verrotte machines. Vandaar de dumbell only schema.quote:Op maandag 15 september 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
Schijf is meestal 5 kilo. Heb je zelf ook zo uitgerekend natuurlijk. Desnoods schrijf je het daarna nog eventjes met een pen erop
Veel weightgainers zijn kwa carbs puur suiker. Maar er zijn wel goeie.quote:Op maandag 15 september 2014 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ook veel moeite met eten maar zou toch niet voor zo'n gainer kiezen. Voedingswaarde is niet best
Lbs voelen idd anders aan op pinloaded machinesquote:Op maandag 15 september 2014 18:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, weet niet eens of het wel kilo's zijn. Kan het volgende keer kijken, maar het liefst baseer ik mijn trainingen sowieso niet op dit soort verrotte machines. Vandaar de dumbell only schema.
Haha lol. Klasgenoot van mij ging er hard op zei die.quote:Op maandag 15 september 2014 16:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kutzooi, te laat, de Unstoppable is niet meer op voorraad. Ik wilde juist een paar potjes bestellen.
Je had beter wat rack pulls of wat licht speed work kunnen doen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Na vrijdag nieuwe PR op de squat is 5 x 5 na zwaar Deads toch best slopend op de maandag
Klopt, maar ik train nu minder.quote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je had beter wat rack pulls of wat licht speed work kunnen doen.
Ah ja. Als je maar oppast niet tegen die stalen muur op te lopen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Klopt, maar ik train nu minder.
Overgegaan op 4 x dus die 4 x wil ik wel hard gaan
Na, barrierebrekend PR after PR god daaaamnquote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah ja. Als je maar oppast niet tegen die stalen muur op te lopen.
Heerlijk als je in die zone zit.quote:Op maandag 15 september 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Na, barrierebrekend PR after PR god daaaamn![]()
![]()
![]()
![]()
Jup, nu lekker shakend in bed. Sleepgains incquote:Op maandag 15 september 2014 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heerlijk als je in die zone zit.
Great.quote:Op maandag 15 september 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Na, barrierebrekend PR after PR god daaaamn![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan beter je behoefte en macro´s eens berekenen. Dan kan je zelf zien of het goed gaat of niet.quote:Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef Zwappel het volgende:
Iemand of iemanden die mijn voedingsschema kunnen beoordelen?
Had hem op dutchfit gepost, maar na aanzienlijke tijd nog geen reactie gehad..
http://forum.dutchfitness.com/showthread.php?t=4574
Thanks
Oke, dus in principe staat er niet per definitie iets slechts in mijn schema dan?quote:Op maandag 15 september 2014 23:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan beter je behoefte en macro´s eens berekenen. Dan kan je zelf zien of het goed gaat of niet.
Is niet te bepalen zo. Als ik zeg dat ik elke dag havermout, 3 eieren, avondeten en 10 boterhammen met kaas,chorizo, pindakaas of gehakt naar binnen werk dan weet ik nog steeds niks over de voedingswaarden. Hoeveel kcals krijg ik binnen, hoeveel eiwitten/koolhydraten en vet? Wie weet consumeer je wel 200 gram eiwitten terwijl je maar 150 nodig hebt. Dan zouden de whey shakes niet eens nodig zijn om voldoende eiwit binnen te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:27 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, dus in principe staat er niet per definitie iets slechts in mijn schema dan?
Okey, zal ik daar binnenkort mee aan de slag gaan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is niet te bepalen zo. Als ik zeg dat ik elke dag havermout, 3 eieren, avondeten en 10 boterhammen met kaas,chorizo, pindakaas of gehakt naar binnen werk dan weet ik nog steeds niks over de voedingswaarden. Hoeveel kcals krijg ik binnen, hoeveel eiwitten/koolhydraten en vet? Wie weet consumeer je wel 200 gram eiwitten terwijl je maar 150 nodig hebt. Dan zouden de whey shakes niet eens nodig zijn om voldoende eiwit binnen te krijgen.
Zoals Snakey al terecht aangaf:
• Bepaal je onderhoudsniveau qua kcals
• Noteer kcal inname
• Bereken macro's (eiwit,koolhydraten en vet) en eventueel micro's (vitamine & mineralen)
2 isolatie, maar je doet op die dag 4 oefeningen die je triceps trainen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar ik zie geen 3 isolatieoefeningen voor triceps. Het zijn volgens mij 4 borst oefeningen en 2 tricep oefeningen.
Je rug is vele malen groter dan je biceps, maar je doet meer biceps oefeningen dan rug...quote:Misschien inderdaad maar een bicep oefening eraf en op dinsdag en vrijdag buikspieren erbij trainen.
Awesome! Alleen een beetje jammer dat het filmpje lijkt te zijn opgenomen met een aardappel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
Varkensbiefstukje heeft mij afgelopen woensdagavond geinterviewd voor z'n studie Journalistiek.
Hij heeft een blog met nog meer info over krachttraining en eten en daar staat nu het interview met filmpje![]()
HUGE ode aan jouw kunnen varkensbiefstukkie! om van mijn gebrabbel deze prodcutie te maken. En je manier van vragen stellen![]()
![]()
http://powerliften.wordpress.com/2014/09/15/trainen-met-raymond/
als onderwerp een aardappel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Awesome! Alleen een beetje jammer dat het filmpje lijkt te zijn opgenomen met een aardappel.
Ik doelde op het feit dat hij maar tot een resolutie van 240p gaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
als onderwerp een aardappel?![]()
was een mishandelde high end camera van Stan z'n opleiding. Af en toe zwabbert de zijkant v.h. frame een beetje? Denk dat je dat bedoelt? Dat zag ik gisteren op m'n ipadje iig wel
ah oke. nou dan valt mijn niet leanness niet zo opquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat hij maar tot een resolutie van 240p gaat.
Dat einde met "gewoon een brommer gekocht".quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah oke. nou dan valt mijn niet leanness niet zo op
ja dat deed ik voorheen dus idd. van 12:00 tot 13:00 maar de USC ging hier verbouwen en toen ben ik bij een gym bij m'n huis gaan trainen gewoon na het werk. Nu train ik dus van 17:00 tot 18:30 ongeveerquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Dat einde met "gewoon een brommer gekocht".
Wel sick dat je van je werk tussendoor mag trainen, als ik het goed begrijp. Ik zou om 05:00 uur op moeten staan of na 18:30 moeten trainen.
Godver Ray, wat een massaquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
Varkensbiefstukje heeft mij afgelopen woensdagavond geinterviewd voor z'n studie Journalistiek.
Hij heeft een blog met nog meer info over krachttraining en eten en daar staat nu het interview met filmpje![]()
HUGE ode aan jouw kunnen varkensbiefstukkie! om van mijn gebrabbel deze prodcutie te maken. En je manier van vragen stellen![]()
![]()
Lol, vet filmpje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
![]()
LOL, met 60kg nog zo scheef squatten dat de plaat er bijna afglijdt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef star_gazer het volgende:
Nee zeg. Stond vandaag een gozer te squatten. Kutform, helemaal scheef enzo. Maar de rechter plate (ja, 60kg met kut form) gleed bijna van de stang af. Dus ik wacht tot hij een rep afheeft en zeg "stop, walk in".
Hij loopt naar binnen en staat me verontwaardigd aan te kijken. Begrijp ik op zich nog wel, dus ik schuif die plaat naar binnen en vertel hem dat de plate bijna van de stang afdondert en dat hij klemmen moet zetten. Staat 'ie me verwaand en verbaasd aan te kijken waar ik me toch mee bemoei.
Nou, you're welcome, mongoolVolgende keer gewoon lekker die plate eraf laten kletteren joh, dwaas
haha. thank broquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Godver Ray, wat een massa
Vet jaloers.
Gewoon toekijken op een veilig afstandje. Als zo'n plate eraf schhuift reken er maar op dat de barbell een flinke hengst krijgt. Die zou ik neit terug willen koppenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef star_gazer het volgende:
Nee zeg. Stond vandaag een gozer te squatten. Kutform, helemaal scheef enzo. Maar de rechter plate (ja, 60kg met kut form) gleed bijna van de stang af. Dus ik wacht tot hij een rep afheeft en zeg "stop, walk in".
Hij loopt naar binnen en staat me verontwaardigd aan te kijken. Begrijp ik op zich nog wel, dus ik schuif die plaat naar binnen en vertel hem dat de plate bijna van de stang afdondert en dat hij klemmen moet zetten. Staat 'ie me verwaand en verbaasd aan te kijken waar ik me toch mee bemoei.
Nou, you're welcome, mongoolVolgende keer gewoon lekker die plate eraf laten kletteren joh, dwaas
thanks manquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lol, vet filmpje.
Je moet 'm alleen wel even vertellen hoe je 'dumbbells' schrijft.
yepquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Drink je srs 3 liter melk op een dag?Krijg hier net 1 liter weg in 2 dagen.
Ik heb een tijdje 2 liter geprobeerd. Niet zo'n goed idee als je licht lactose intolerant bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Drink je srs 3 liter melk op een dag?Krijg hier net 1 liter weg in 2 dagen.
dan heb je heel de dag meewind? Of wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 2 liter geprobeerd. Niet zo'n goed idee als je licht lactose intolerant bent
Veel ruften. En stinken dat ze doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan heb je heel de dag meewind? Of wat gebeurt er dan?
Kots je dan niet alles onder? Bij Jackass hebben ze wel eens een gallon (=3,5l) gedronken, en die kotsen halverwege alles weer uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yep
godendrank/zwaar verslaafd er aan
Ik denk dan ook niet dat Ray 3 liter in een keer achterover gulpt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kots je dan niet alles onder? Bij Jackass hebben ze wel eens een gallon (=3,5l) gedronken, en die kotsen halverwege alles weer uit.
Filmpje:
Dan nog, als zij bij 1,5 liter al zo moeten kotsen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat Ray 3 liter in een keer achterover gulpt.
Hoelang doe jij over bijvoorbeeld je 'Dag 1 – Push' workout?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yep
godendrank/zwaar verslaafd er aan
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kots je dan niet alles onder? Bij Jackass hebben ze wel eens een gallon (=3,5l) gedronken, en die kotsen halverwege alles weer uit.
Filmpje:
klinkt als een uitdaging heheh. mietjes 3 liter moet toch wel lukken lol. Gallon challenge sounds doable.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat Ray 3 liter in een keer achterover gulpt.
te lang voor het mooie. Maar ik heb echt lang recovery tussen setjes nodig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hoelang doe jij over bijvoorbeeld je 'Dag 1 – Push' workout?
Die staat. Filmpje plz.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
klinkt als een uitdaging heheh. mietjes 3 liter moet toch wel lukken lol. Gallon challenge sounds doable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |