Wow, wat een beul is het ook zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 14:41 schreef kidkash19 het volgende:
Onze gym heeft een trapbar, deadlift nergens anders meer mee, veel natuurlijker
Weight gainer. Zoek eens op mammoth.quote:Op maandag 15 september 2014 16:39 schreef Basxt het volgende:
Paar vragen
- hoe vaak per week is de max om te trainen? Ivm met aanmaak spieren.
- ik neem elke dag 3 22gram's whey shakes. (met melk)
Is het ook handig om dit te doen als je niet gesport hebt?
- Zal dit ook zorgen dat je meer aankomt? (ben op t moment 1.78 lang en weeg 58)
Dit klinkt heel slap, maar is er iets waaruit ik héél simpel veel calorieën kan krijgen? Ik heb al havermout geprobeerd, maar dat is het niet voor mij. Ik zit dus echt te denken aan het zelfde soort iets net zoals whey. maar dan voor calorieën.
Thx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon volkoren boterhammen met pindakaas.quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Weight gainer. Zoek eens op mammoth.
Dankje,quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Weight gainer. Zoek eens op mammoth.
Dat kan ik dus niet.quote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon volkoren boterhammen met pindakaas.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:49 schreef Anton91 het volgende:
Ik train al een tijdje, doe op dit moment een incompleet full body schema die ik om de dag uitvoer. Ik train dus ongeveer 3 tot 3.5 keer per week. Maar ik merk dat doordat ik full body doe, ik spieren niet zo intensief gebruik als dat ik zou willen. Heb een beetje op internet rond gezocht en vond een dumbell only schema die mij wel wat lijkt, zou iemand hier eens naar willen kijken?
Alvast bedankt.Waarom niet gewoon een simpel, bekend programma? 5x5 / SS ofzo. Denk dat je als relatieve beginner vrij weinig hebt aan al die variaties op bewegingen en isolaties. Gewoon grote kracht opbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
- Aantal keren sporten per week hangt af van je gestel, het schema dat je doet, de tijd die je hebt om te sporten, de tijd die je hebt om te herstellen en de tijd die je erin wilt steken. Als jij een split schema hebt, goede genen hebt, de juiste leeftijd bent, goede voeding eet en veel rust kunt nemen, kun je in principe iedere dag gaan sporten en nog gains maken ook.quote:Op maandag 15 september 2014 16:39 schreef Basxt het volgende:
Paar vragen
- Zal dit ook zorgen dat je meer aankomt? (ben op t moment 1.78 lang en weeg 58)
Dit klinkt heel slap, maar is er iets waaruit ik héél simpel veel calorieën kan krijgen? Ik heb al havermout geprobeerd, maar dat is het niet voor mij. Ik zit dus echt te denken aan het zelfde soort iets net zoals whey. maar dan voor calorieën.
Thx!
Ik heb ook veel moeite met eten maar zou toch niet voor zo'n gainer kiezen. Voedingswaarde is niet bestquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 16:49 schreef Anton91 het volgende:
Ik train al een tijdje, doe op dit moment een incompleet full body schema die ik om de dag uitvoer. Ik train dus ongeveer 3 tot 3.5 keer per week. Maar ik merk dat doordat ik full body doe, ik spieren niet zo intensief gebruik als dat ik zou willen. Heb een beetje op internet rond gezocht en vond een dumbell only schema die mij wel wat lijkt, zou iemand hier eens naar willen kijken?
Alvast bedankt.1) Waarom alleen dumbbell oefeningen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) Voor buik heb je geen speciale dag nodig.
3) Je hebt geen drie isolatieoefeningen nodig voor biceps en triceps. Er is geen enkele andere spier die je drie keer isoleert, waarom biceps en triceps dan wel?
1) Alleen dumbell oefeningen want ik werk op een schip, vrij slechte en beperkte hoeveelheid apparaten. Zou het best als extra willen doen,quote:Op maandag 15 september 2014 16:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
1) Waarom alleen dumbbell oefeningen?
2) Voor buik heb je geen speciale dag nodig.
3) Je hebt geen drie isolatieoefeningen nodig voor biceps en triceps. Er is geen enkele andere spier die je drie keer isoleert, waarom biceps en triceps dan wel?
Omdat ik op een schip werk en ik niet genoeg apparaten tot mijn beschikking heb. Zijn wel een paar apparaten, maar die komen volgens mij uit de Sovjet unie of zoquote:Op maandag 15 september 2014 16:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een simpel, bekend programma? 5x5 / SS ofzo. Denk dat je als relatieve beginner vrij weinig hebt aan al die variaties op bewegingen en isolaties. Gewoon grote kracht opbouwen.
Heb je wel een power/squatrek benchpress iets?quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
1) Alleen dumbell oefeningen want ik werk op een schip, vrij slechte en beperkte hoeveelheid apparaten. Zou het best als extra willen doen,
2) Dat is mij niet echt opgevallen, heb nooit zelf een schema opgesteld, altijd een schema genomen van de sportschool, maar ik wil nu dus zelf wat meer kijken wat ik wil etc.
Maar ik zie geen 3 isolatieoefeningen voor triceps. Het zijn volgens mij 4 borst oefeningen en 2 tricep oefeningen.
Misschien inderdaad maar een bicep oefening eraf en op dinsdag en vrijdag buikspieren erbij trainen.
[..]
Omdat ik op een schip werk en ik niet genoeg apparaten tot mijn beschikking heb. Zijn wel een paar apparaten, maar die komen volgens mij uit de Sovjet unie of zoJe merkt echt een groot verschil met de sportschool en de keuze is ook heeeeel erg beperkt.
Nope, maar daarom dumbel squatquote:Op maandag 15 september 2014 17:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb je wel een power/squatrek benchpress iets?
Langzaam opbouwenquote:
Mass gainers werken wel heur. Ik gebruik(te) Serious Mass, 625 kcal per scoop. Dat tikt lekker aan, zeker als je 2 scoops neemt.quote:Op maandag 15 september 2014 16:52 schreef Dizorn het volgende:
Met een trapbar kan je zoveel meer tillen :3
Inderdaad, voedsel om aan te komen: Pasta/Rijst/Pindakaas/Brood/Granenspul. Gewoon bikken voor het leven. Niets mis op zich met shakes, melk zelf niet zo'n fan van maar goed, veel kcal ook.
Mass gainer is echt bullshit, tenzij er Creatine in zit dan wordt je wel een paar kilo zwaarder ja
Wat ik zelf ook doe is elke dag een halve kilo kwark opeten voor ik ga slapen. Magere kwark natuurlijk. De smaak... tsja, fucking ranzig maar met wat limonade siroop erin (2 eetlepels ong) is het prima weg te schuiven.quote:Op maandag 15 september 2014 16:39 schreef Basxt het volgende:
Paar vragen
Thx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |