Awesome! Alleen een beetje jammer dat het filmpje lijkt te zijn opgenomen met een aardappel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
Varkensbiefstukje heeft mij afgelopen woensdagavond geinterviewd voor z'n studie Journalistiek.
Hij heeft een blog met nog meer info over krachttraining en eten en daar staat nu het interview met filmpje![]()
HUGE ode aan jouw kunnen varkensbiefstukkie! om van mijn gebrabbel deze prodcutie te maken. En je manier van vragen stellen![]()
![]()
http://powerliften.wordpress.com/2014/09/15/trainen-met-raymond/
als onderwerp een aardappel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Awesome! Alleen een beetje jammer dat het filmpje lijkt te zijn opgenomen met een aardappel.
Ik doelde op het feit dat hij maar tot een resolutie van 240p gaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
als onderwerp een aardappel?![]()
was een mishandelde high end camera van Stan z'n opleiding. Af en toe zwabbert de zijkant v.h. frame een beetje? Denk dat je dat bedoelt? Dat zag ik gisteren op m'n ipadje iig wel
ah oke. nou dan valt mijn niet leanness niet zo opquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat hij maar tot een resolutie van 240p gaat.
Dat einde met "gewoon een brommer gekocht".quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah oke. nou dan valt mijn niet leanness niet zo op
ja dat deed ik voorheen dus idd. van 12:00 tot 13:00 maar de USC ging hier verbouwen en toen ben ik bij een gym bij m'n huis gaan trainen gewoon na het werk. Nu train ik dus van 17:00 tot 18:30 ongeveerquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Dat einde met "gewoon een brommer gekocht".
Wel sick dat je van je werk tussendoor mag trainen, als ik het goed begrijp. Ik zou om 05:00 uur op moeten staan of na 18:30 moeten trainen.
Godver Ray, wat een massaquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
Varkensbiefstukje heeft mij afgelopen woensdagavond geinterviewd voor z'n studie Journalistiek.
Hij heeft een blog met nog meer info over krachttraining en eten en daar staat nu het interview met filmpje![]()
HUGE ode aan jouw kunnen varkensbiefstukkie! om van mijn gebrabbel deze prodcutie te maken. En je manier van vragen stellen![]()
![]()
Lol, vet filmpje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey bro's!
![]()
LOL, met 60kg nog zo scheef squatten dat de plaat er bijna afglijdt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef star_gazer het volgende:
Nee zeg. Stond vandaag een gozer te squatten. Kutform, helemaal scheef enzo. Maar de rechter plate (ja, 60kg met kut form) gleed bijna van de stang af. Dus ik wacht tot hij een rep afheeft en zeg "stop, walk in".
Hij loopt naar binnen en staat me verontwaardigd aan te kijken. Begrijp ik op zich nog wel, dus ik schuif die plaat naar binnen en vertel hem dat de plate bijna van de stang afdondert en dat hij klemmen moet zetten. Staat 'ie me verwaand en verbaasd aan te kijken waar ik me toch mee bemoei.
Nou, you're welcome, mongoolVolgende keer gewoon lekker die plate eraf laten kletteren joh, dwaas
haha. thank broquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Godver Ray, wat een massa
Vet jaloers.
Gewoon toekijken op een veilig afstandje. Als zo'n plate eraf schhuift reken er maar op dat de barbell een flinke hengst krijgt. Die zou ik neit terug willen koppenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef star_gazer het volgende:
Nee zeg. Stond vandaag een gozer te squatten. Kutform, helemaal scheef enzo. Maar de rechter plate (ja, 60kg met kut form) gleed bijna van de stang af. Dus ik wacht tot hij een rep afheeft en zeg "stop, walk in".
Hij loopt naar binnen en staat me verontwaardigd aan te kijken. Begrijp ik op zich nog wel, dus ik schuif die plaat naar binnen en vertel hem dat de plate bijna van de stang afdondert en dat hij klemmen moet zetten. Staat 'ie me verwaand en verbaasd aan te kijken waar ik me toch mee bemoei.
Nou, you're welcome, mongoolVolgende keer gewoon lekker die plate eraf laten kletteren joh, dwaas
thanks manquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lol, vet filmpje.
Je moet 'm alleen wel even vertellen hoe je 'dumbbells' schrijft.
yepquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Drink je srs 3 liter melk op een dag?Krijg hier net 1 liter weg in 2 dagen.
Ik heb een tijdje 2 liter geprobeerd. Niet zo'n goed idee als je licht lactose intolerant bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Drink je srs 3 liter melk op een dag?Krijg hier net 1 liter weg in 2 dagen.
dan heb je heel de dag meewind? Of wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 2 liter geprobeerd. Niet zo'n goed idee als je licht lactose intolerant bent
Veel ruften. En stinken dat ze doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan heb je heel de dag meewind? Of wat gebeurt er dan?
Kots je dan niet alles onder? Bij Jackass hebben ze wel eens een gallon (=3,5l) gedronken, en die kotsen halverwege alles weer uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yep
godendrank/zwaar verslaafd er aan
Ik denk dan ook niet dat Ray 3 liter in een keer achterover gulpt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kots je dan niet alles onder? Bij Jackass hebben ze wel eens een gallon (=3,5l) gedronken, en die kotsen halverwege alles weer uit.
Filmpje:
Dan nog, als zij bij 1,5 liter al zo moeten kotsen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat Ray 3 liter in een keer achterover gulpt.
Hoelang doe jij over bijvoorbeeld je 'Dag 1 – Push' workout?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yep
godendrank/zwaar verslaafd er aan
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kots je dan niet alles onder? Bij Jackass hebben ze wel eens een gallon (=3,5l) gedronken, en die kotsen halverwege alles weer uit.
Filmpje:
klinkt als een uitdaging heheh. mietjes 3 liter moet toch wel lukken lol. Gallon challenge sounds doable.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat Ray 3 liter in een keer achterover gulpt.
te lang voor het mooie. Maar ik heb echt lang recovery tussen setjes nodig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hoelang doe jij over bijvoorbeeld je 'Dag 1 – Push' workout?
Die staat. Filmpje plz.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
klinkt als een uitdaging heheh. mietjes 3 liter moet toch wel lukken lol. Gallon challenge sounds doable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |