SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
In deze aflevering staat de jaarlijkse TT op het circuit van Assen centraal en dat betekent ronkende motoren en de geur van verbrand rubber. De eenheid Noord-Nederland controleert intensief op de invalswegen richting Drenthe.
20:30 - Red mijn vakantie
Thijs wordt ingeschakeld door twee families op een camping in Wageningen. Op een ochtend wordt plotseling het toilethuisje weggehaald en staat hun tent nu naast een bouwput. En dat is niet het enige wat niet deugt op de camping.
21:30 - Bonje met de buren
Peter en Sandra konden het ooit goed vinden met hun buren Katje en Kees, maar nu is een goede band ver te zoeken. Ze bedreigen elkaar met hamers en gooien met emmers water.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
ik ned1quote:Op donderdag 11 september 2014 22:34 schreef Stickertje het volgende:
fipo
welke zender kijken jullie?
Dat niet durven te bekijkenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef donald_dick het volgende:
Mongooltjes die willen neuken. Ik voel een website aankomen
ditquote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef donald_dick het volgende:
Een mongooltje die een ander mongooltje zietEn hij kan het niet geloven
TOPSHOW
Soort lacht soort uitquote:Op donderdag 11 september 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
DD wordt ineens wel heel vrolijk als hij om mongooltjes kan lachen![]()
Soortgenoten hequote:Op donderdag 11 september 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
DD wordt ineens wel heel vrolijk als hij om mongooltjes kan lachen![]()
beetje gefrustreerd dat jij altijd gehoekt werd door een neger?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:38 schreef donald_dick het volgende:
Ow sorry appelen, dat gebeurd dagelijks bij je
Altijd maar die neger er bij halen. Doe eens niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef appelen het volgende:
[..]
beetje gefrustreerd dat jij altijd gehoekt werd door een neger?
Ies discrieminatiequote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Altijd maar die neger er bij halen. Doe eens niet.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef appelen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:45 schreef AF_ het volgende:
Ik ben weer weg, is morgen fylax friday? Zo ja hoelaat
ik zeg alleen dat hij moet oppassenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Altijd maar die neger er bij halen. Doe eens niet.
Fylax komt er aan, vertelt het je zo.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:45 schreef AF_ het volgende:
ja 21:00quote:Op donderdag 11 september 2014 22:45 schreef AF_ het volgende:
slapende hont wakker gemaakt iddquote:Op donderdag 11 september 2014 22:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Fylax komt er aan, vertelt het je zo.
Ah, dan kom ik na flikken maastricht wel even langs, tot 22?quote:
tot elf.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah, dan kom ik na flikken maastricht wel even langs, tot 22?
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nicequote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
haha wordt wel episch jaquote:Op donderdag 11 september 2014 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik denk dat radio49 al voor 22.00 fylax van de radio heeft geschopt omdat wij ook luisteren en verzoekjes hebben
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik denk dat radio49 al voor 22.00 fylax van de radio heeft geschopt omdat wij ook luisteren en verzoekjes hebben
En dan moet Fylax wel onze namen gaan noemenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Stickertje het volgende:
ik heb misschien een top verzoek dat een ,,|,, geeft aan r49
video killed the radio star..
beetje als tv vs radio
ik vraag Buma in mijn zak aan en dan mogen hun raden waar ik op doel.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Stickertje het volgende:
ik heb misschien een top verzoek dat een ,,|,, geeft aan r49
video killed the radio star..
beetje als tv vs radio
hoe is het daarmee danquote:Op donderdag 11 september 2014 22:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ik vraag Buma in mijn zak aan en dan mogen hun raden waar ik op doel.
ik ga modern talking aanvragenquote:
yes yes yes gurlllquote:Op donderdag 11 september 2014 22:51 schreef Doler12 het volgende:
Dus Fylax is morgen weer op de radio?
Beetje commercieel maar wel lekker nummertje. Hou voor de rest niet zo van die commerciele hardstylequote:
van wie dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Beetje commercieel maar wel lekker nummertje. Hou voor de rest niet zo van die commerciele hardstyle
Normaal is Ran-D wat harder en wat minder commercieel, dat bedoelde ikquote:
Aah.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Normaal is Ran-D wat harder en wat minder commercieel, dat bedoelde ik
Titel bij Nu.nl is alweer aangepast naar mogelijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:02 schreef Fylax het volgende:
Waarschijnlijk 2 nederlanders besmet met ebola... ..
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:28 schreef Starm het volgende:
[..]
Titel bij Nu.nl is alweer aangepast naar mogelijk
Ik moet nog gaanquote:
Due met die paardenstaart?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Laatst op het station was een zwerver voor peuken aan het bedelen
Jij, als gebruiker? Je kan een supportvraag neerleggen, of ze iets kunnen wijzigen. Als het gaat om een track die verkeerd is, of een titel die fout is, dan moet je aankloppen bij het label oid zodat hun dit via de spotify portal kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey Studio, hoe kun je contact opnemen met Spotify om ze te wijzen dat er iets niet klopt?
Nou, op spotify staat Ares als 1 artiest, terwijl dat een NL hiphop artiest EN een metalband is. Als je naar die pagina gaat, staat dat allemaal door elkaar als ware het 1 band.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij, als gebruiker? Je kan een supportvraag neerleggen, of ze iets kunnen wijzigen. Als het gaat om een track die verkeerd is, of een titel die fout is, dan moet je aankloppen bij het label oid zodat hun dit via de spotify portal kunnen aanpassen.
Moet je bij het label zijn, die moeten de artiest linken aan een correcte artiest. Spotify is daar nogal dom in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nou, op spotify staat Ares als 1 artiest, terwijl dat een NL hiphop artiest EN een metalband is. Als je naar die pagina gaat, staat dat allemaal door elkaar als ware het 1 band.
Tja het is best stom idd. Profielfoto is van de NLer, staat ook zijn muziek. Maar tussen de album lijst dan weer die andere shit. Beetje blachelijk dat Spotify dat zelf niet kan scheiden...quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je bij het label zijn, die moeten de artiest linken aan een correcte artiest. Spotify is daar nogal dom in.
Wij hebben het probleem ook. Het is gewoon dat er eigenlijk maar 1 artiest kann zijn met een bepaalde naam.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja het is best stom idd. Profielfoto is van de NLer, staat ook zijn muziek. Maar tussen de album lijst dan weer die andere shit. Beetje blachelijk dat Spotify dat zelf niet kan scheiden...
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wij hebben het probleem ook. Het is gewoon dat er eigenlijk maar 1 artiest kann zijn met een bepaalde naam.
Vuile racist die je bentquote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef appelen het volgende:
[..]
Zie post #94.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:38 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo is het dan niet fantastisch
oh da's balen jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Zie post #94.
Slecht begin van je weekend
dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Volgende week, 19 september 21:00 is er wel weer een Fylax Friday.
Groetjes, Fylax.
Sorry, ik mag niet naar huis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:42 schreef appelen het volgende:
[..]
sorry ben beetje boos omdat er nu geen rel is
Tja grotendeels eigen schuld, heb contact met ze opgenomen en nu blijkt dat ze al eerder per post een herinnering hebben verstuurd, had me ¤25,- bespaardquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef Starm het volgende:
[..]
Tja grotendeels eigen schuld, heb contact met ze opgenomen en nu blijkt dat ze al eerder per post een herinnering hebben verstuurd, had me ¤25,- bespaard
Rara wat is nooit bezorgd
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Groetjes, Fylax.
Mag niet echt reclame maken in het radio49 topic dus dan maar in sigquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:13 schreef appelen het volgende:
[..]
Je sig is niet een soort twitter he
Ohquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag niet echt reclame maken in het radio49 topic dus dan maar in sig
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef Starm het volgende:
[..]
Tja grotendeels eigen schuld, heb contact met ze opgenomen en nu blijkt dat ze al eerder per post een herinnering hebben verstuurd, had me ¤25,- bespaard
Rara wat is nooit bezorgd
Boeiend op het niveau 0.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Sorry.
Groetjes, Fylax.
Zuig je?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, ik niet, dat. Alhoewel misschien dat Stickertje wel zoiets van plan is vanavond
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, ik niet, dat. Alhoewel misschien dat Stickertje wel zoiets van plan is vanavond
En wat vind de motorcrossende vriend daarvan?quote:
Die vind het natuurlijk heerlijk om te rijdenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
En wat vind de motorcrossende vriend daarvan?
En de boel goed smeren ja. Olie peilenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vind het natuurlijk heerlijk om te rijden
aan het eind cumbustion in de motor
af en toe door de bruine 'moeder' baggeren![]()
hihaho
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vind het natuurlijk heerlijk om te rijden
aan het eind cumbustion in de motor
af en toe door de bruine 'moeder' baggeren![]()
hihaho
Iets met de uitlaat misschien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Versnelling gaat via de voet dus geen leuke versnellingspook grap
Hij gaat zo hard dat de rook er vanaf komtquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Iets met de uitlaat misschien?
Aangekondigd? Wie/waarom?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef AF_ het volgende:
Morgen rellen in sittard![]()
Paupervolk wat zich voetbalsupporter noemt
Aangekondigd door de KNVB jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aangekondigd? Wie/waarom?
Treurig volk ja.
Hekken erom plaatsen, laat ze elkaar maar lens slaan, naderhand allemaal door een smalle uitgang paar stokslagen en dan meteen door naar het snelrechtquote:
quote:
duh,, sociaal leven enzoquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat iedereen dan van FOK! af als het weekend begint?stil hier
na, ik ben aan het werk. ik moet wel doen alsof ik keihard aan het werk benquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of autistisch naar het scherm te staren totdat er iemand iets plaatst
man man man, ben helemaal klaar met de voicequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit voor bagger stickertje, ik zet ff voice op
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee, ouwe reus
Raaaaaaaaaaagequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
man man man, ben helemaal klaar met de voice![]()
wat een kanker gelul, al de beyonce & witney kloons gaan door maar een kerel met een goede rock stem gaat niet door omdat rock niet commercieel genoeg is..
ben nu boos
En dan raad jij het mij aanquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat een kanker gelul, al de beyonce & witney kloons gaan door maar een kerel met een goede rock stem gaat niet door omdat rock niet commercieel genoeg is..
ben nu boos
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben nu boos
Pardon Pardon!quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Godverdomme zegdat dit kan in Nederland
Behaalde score: 25 van de 34 puntenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:44 schreef appelen het volgende:
Ik kijk net typisch nederlands, allemaal vooroordelen 'ja die marokkanen zakken zeker voor die test'
Nederlanders: 23% geslaagd
Marokkanen: 26% geslaagd
hier kun je hem zelf doen trouwens: http://typischnederlands.vara.nl/index.php?id=15000
Ik had 28/34
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Behaalde score: 25 van de 34 punten
Ik 26, zijn we toch nog Nederlandsquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Behaalde score: 25 van de 34 punten
noob, 28 hierquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik 26, zijn we toch nog Nederlands
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben echt een raar geval. Ik hoop dat dit goed uitpakt.
Ik besloot om 14;55 ineens de bus naar CS te pakken en om 15;36 de trein. Nu ben ik onderweg naar L'burg zonder dat ook maar 1 iemand dat weetquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik besloot om 14;55 ineens de bus naar CS te pakken en om 15;36 de trein. Nu ben ik onderweg naar L'burg zonder dat ook maar 1 iemand dat weet.
Ik ga niet echt voor mn plezierquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:51 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
![]()
Limburg heeft blijkbaar een bepaalde aantrekkingskracht
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan mag ik wss nooit meer draaien
Ach we hebben de Saturday nogquote:
modcarrierequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
ik kan wel mijn mod carrière vergeten. zelfs forumadmin is boos op mij dat er geen fylax friday was.
ha!quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Maar iemand die vanavond gaat luisteren?
Ik vernagel dat hele topicquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Maar iemand die vanavond gaat luisteren?
Nou ja verpesten, we doen wat ze willen, we gaan volgens mij in dat topic postenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef Fylax het volgende:
dus jullie gaan het verpesten voor mij?
ja maar als er gereld gaat worden ben ik de gene die de schuld krijgt enz.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Nou ja verpesten, we doen wat ze willen, we gaan volgens mij in dat topic posten
Nou nee hoor, er zijn mensen met wel meer dan een halve hersencelquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar als er gereld gaat worden ben ik de gene die de schuld krijgt enz.
fixedquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Nou ja verpesten, we doen wat zewij willen, we gaan volgens mij niet in dat topic posten
Vice versa. Jij komt ons topic vernaggelen met Oh geen Fylax Friday, dan doen wij dat terugquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef Fylax het volgende:
sorry van gister dat het niet door ging. maar doe gewoon gezellig in het topic vanavond.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vice versa. Jij komt ons topic vernaggelen met Oh geen Fylax Friday, dan doen wij dat terug
Komt wel goed joh, maak je nou niet zo druk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
sorry van gister dat het niet door ging. maar doe gewoon gezellig in het topic vanavond.
Oki.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, maak je nou niet zo druk.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja appeltje. heb tegen appeltje gezegd dat 'ie t gezellig moet houden./
Sorry?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
sorry van gister dat het niet door ging. maar doe gewoon gezellig in het topic vanavond.
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja jij zei toch jammer dat we niet kunnen rellen
Dat heeft ons gered.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wou na het eten weg gaan, maar ik mocht niet weg van mijn ouders.
En waar geen debiele regels zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een eigen radioshow waar wel naar geluisterd word!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef appelen het volgende:
[..]
En waar geen debiele regels zijn
Sieg Heil!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:59 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn mengpaneel
Oh hier had ik nog niet duidelijk op gereageerdquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef Fylax het volgende:
Aardig van je man, echt super.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh hier had ik nog niet op gereageerd
Ja
nou ja niet specifiek voor hem als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh hier had ik nog niet duidelijk op gereageerd
Ja
Dat ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:02 schreef appelen het volgende:
[..]
nou ja niet specifiek voor hem als je snapt wat ik bedoel
Wel 6 speeds.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:00 schreef appelen het volgende:
[..]
wel jammer dat bij die van jou geen lampjes zijn
wibrator?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:04 schreef appelen het volgende:
[..]
wibrator?Godverdomme AppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rekeningen worden gewoon niet betaaldquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, je kan posten
Zullen wel werkzaamheden zijn op het moment.
Rotterdamquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Er was gisteren een knul met lange haren gezien die op een podium helemaal los ging op Egyptische dance, ofzo
Cultuur in Rotterdam![]()
Danny moest een nieuwe lading pron downloaden?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, je kan posten
Zullen wel werkzaamheden zijn op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |