Iets met de uitlaat misschien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Versnelling gaat via de voet dus geen leuke versnellingspook grap
Hij gaat zo hard dat de rook er vanaf komtquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Iets met de uitlaat misschien?
Aangekondigd? Wie/waarom?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef AF_ het volgende:
Morgen rellen in sittard![]()
Paupervolk wat zich voetbalsupporter noemt
Aangekondigd door de KNVB jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aangekondigd? Wie/waarom?
Treurig volk ja.
Hekken erom plaatsen, laat ze elkaar maar lens slaan, naderhand allemaal door een smalle uitgang paar stokslagen en dan meteen door naar het snelrechtquote:
quote:
duh,, sociaal leven enzoquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat iedereen dan van FOK! af als het weekend begint?stil hier
na, ik ben aan het werk. ik moet wel doen alsof ik keihard aan het werk benquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of autistisch naar het scherm te staren totdat er iemand iets plaatst
man man man, ben helemaal klaar met de voicequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit voor bagger stickertje, ik zet ff voice op
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee, ouwe reus
Raaaaaaaaaaagequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
man man man, ben helemaal klaar met de voice![]()
wat een kanker gelul, al de beyonce & witney kloons gaan door maar een kerel met een goede rock stem gaat niet door omdat rock niet commercieel genoeg is..
ben nu boos
En dan raad jij het mij aanquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat een kanker gelul, al de beyonce & witney kloons gaan door maar een kerel met een goede rock stem gaat niet door omdat rock niet commercieel genoeg is..
ben nu boos
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben nu boos
Pardon Pardon!quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Godverdomme zegdat dit kan in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |