Oh hier had ik nog niet duidelijk op gereageerdquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef Fylax het volgende:
dus jullie gaan het verpesten voor mij?
Aardig van je man, echt super.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh hier had ik nog niet op gereageerd
Ja
nou ja niet specifiek voor hem als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh hier had ik nog niet duidelijk op gereageerd
Ja
Dat ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:02 schreef appelen het volgende:
[..]
nou ja niet specifiek voor hem als je snapt wat ik bedoel
Wel 6 speeds.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:00 schreef appelen het volgende:
[..]
wel jammer dat bij die van jou geen lampjes zijn
wibrator?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:04 schreef appelen het volgende:
[..]
wibrator?Godverdomme AppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rekeningen worden gewoon niet betaaldquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, je kan posten
Zullen wel werkzaamheden zijn op het moment.
Rotterdamquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Er was gisteren een knul met lange haren gezien die op een podium helemaal los ging op Egyptische dance, ofzo
Cultuur in Rotterdam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |