Nou nee hoor, er zijn mensen met wel meer dan een halve hersencelquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar als er gereld gaat worden ben ik de gene die de schuld krijgt enz.
fixedquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Nou ja verpesten, we doen wat zewij willen, we gaan volgens mij niet in dat topic posten
Vice versa. Jij komt ons topic vernaggelen met Oh geen Fylax Friday, dan doen wij dat terugquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef Fylax het volgende:
dus jullie gaan het verpesten voor mij?
sorry van gister dat het niet door ging. maar doe gewoon gezellig in het topic vanavond.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vice versa. Jij komt ons topic vernaggelen met Oh geen Fylax Friday, dan doen wij dat terug
Komt wel goed joh, maak je nou niet zo druk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
sorry van gister dat het niet door ging. maar doe gewoon gezellig in het topic vanavond.
Oki.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, maak je nou niet zo druk.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja appeltje. heb tegen appeltje gezegd dat 'ie t gezellig moet houden./
Sorry?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
sorry van gister dat het niet door ging. maar doe gewoon gezellig in het topic vanavond.
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja jij zei toch jammer dat we niet kunnen rellen
Dat heeft ons gered.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wou na het eten weg gaan, maar ik mocht niet weg van mijn ouders.
En waar geen debiele regels zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een eigen radioshow waar wel naar geluisterd word!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef appelen het volgende:
[..]
En waar geen debiele regels zijn
Sieg Heil!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:59 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn mengpaneel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |