Zie post #94.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:38 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo is het dan niet fantastisch
oh da's balen jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Zie post #94.
Slecht begin van je weekend
dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Volgende week, 19 september 21:00 is er wel weer een Fylax Friday.
Groetjes, Fylax.
Sorry, ik mag niet naar huis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:42 schreef appelen het volgende:
[..]
sorry ben beetje boos omdat er nu geen rel is
Tja grotendeels eigen schuld, heb contact met ze opgenomen en nu blijkt dat ze al eerder per post een herinnering hebben verstuurd, had me ¤25,- bespaardquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef Starm het volgende:
[..]
Tja grotendeels eigen schuld, heb contact met ze opgenomen en nu blijkt dat ze al eerder per post een herinnering hebben verstuurd, had me ¤25,- bespaard
Rara wat is nooit bezorgd
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Met spijt deel ik mee dat vanavond de Fylax Friday show niet door kan gaan. Ik ben nu eventjes thuis, maar ik moet zo weer weg en mag niet eerder naar huis van mijn ouders. (We zijn bij een bruiloft)
Sorry.
Volgende week, 19 september 21:00 is er wel weer een Fylax Friday.
Groetjes, Fylax.
Mag niet echt reclame maken in het radio49 topic dus dan maar in sigquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:13 schreef appelen het volgende:
[..]
Je sig is niet een soort twitter he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |