Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef Voxs het volgende:
Ik vind het wel meevallen. We zijn toch wel wat gewend?
True truequote:Op donderdag 11 september 2014 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?
Iemand met een open muil ... Wie weet is het banwaardig genoeg ...quote:Op donderdag 11 september 2014 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?
een open muilquote:Op donderdag 11 september 2014 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand met een open muil ... Wie weet is het banwaardig genoeg ...
Op Delfts blauwquote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
een open muildat klinkt wel erg oneerbiedig Chuf, maar ja meer is het ook niet,
het is zo'n Oud Hollandsche Neukpop denk ik
ow.... nu schat je me toch te hoog in hoor, ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat alleen Fann en ik het snappen...
Past mooi in hier dan.quote:
Jij noemde het dubbele aantalquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... nu schat je me toch te hoog in hoor, ik snap hem ook niet![]()
maar ga hem maar niet uitleggen...
Als ik dat zou willen, trek ik gewoon de stekker er een paar dagen uitquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Past mooi in hier dan.
Maar als je een bannetje wil moet het toch echt wat pittiger hoor
Daar was niets zinnig op te vindenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar de link met het plaatje snap ik weer niet...
Ja, dat dacht ik dus al, dus Voxs ziet iets wat er niet is dusquote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was niets zinnig op te vinden
Ik kan natuurlijk ook 2 bossen hout plaatsenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al, dus Voxs ziet iets wat er niet is dus
Die exen die hij zich niet kan herinneren zijn waarschijnlijk allemaal gewoon lekgegaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
leg hem dan maar uit, want nu wil ik de link ook wel weten
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Die exen die hij zich niet kan herinneren zijn waarschijnlijk allemaal gewoon lekgegaan.
Dubbel aantal.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al, dus Voxs ziet iets wat er niet is dus
Zéér aannemelijke verklaringquote:Op donderdag 11 september 2014 17:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dubbel aantal.
Man denkt gelijk dubbel d.
Dus googled daar op.
Na eindeloos veel dd d borsten vindt hij een plaatje wat nog enigszins door de beugel kan en post hem hier.
Zoiets.
Kan natuurlijk geheel niet zo zijn, maar goed.
hoe kom je eropquote:Op donderdag 11 september 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
Ik zocht niet op double D, maar kwam wel borsten tegen of dubbel glas
Ik boycot kruidnootjes waar Piet niet op staat afgebeeldquote:Op donderdag 11 september 2014 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kom je eropmaar goed doet er niet toe, ik heb kruidnootjes bij mijn Thee...
en trommel vol
ow dat boeit me niet ik heb het zakkie al weggegooid, ze zitten in een trommeltje, dus ik weetquote:Op donderdag 11 september 2014 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik boycot kruidnootjes waar Piet niet op staat afgebeeld
Viel me op bij kruidvat en ik geloof ook ah dat ze dezelfde afbeelding gebruiken maar dan het silhouet van sint en piet en het paard weggelaten hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat boeit me niet ik heb het zakkie al weggegooid, ze zitten in een trommeltje, dus ik weet
niet meer wat er op dat zakkie stond
PietPiraat staat toch niet op de zakken met kruidnoten?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik boycot kruidnootjes waar Piet niet op staat afgebeeld
Niks mis met Delftquote:
serieus??? wat een gedoe weer... in heb het niet gevolgdquote:Op donderdag 11 september 2014 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Viel me op bij kruidvat en ik geloof ook ah dat ze dezelfde afbeelding gebruiken maar dan het silhouet van sint en piet en het paard weggelaten hebben.
Ik ben niet zo'n huidige pietfan, maar zoals ze als makke lammetjes de boel maar aanpassen omdat de rest van de wereld dat vind dan ga ik ze lekker boycotten.
O en zakjes met piet boycot ik ook, ik neem liever niet teveel suiker tot me. Al zijn die zakjes wel veel aantrekkelijker.
Zijn paard misschienquote:Op donderdag 11 september 2014 18:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
PietPiraat staat toch niet op de zakken met kruidnoten?
'n Wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:51 schreef just me het volgende:
Waar is Arcee als je 'n nodig hebt ?
Als PP erop staat koop ik 2 keer zoveel dan ik normaal doe, dubbele portie dus.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
PietPiraat staat toch niet op de zakken met kruidnoten?
Ik weet niet of hij zijn paard aan een silhouet herkend.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat het paard ook onherkenbaar moet worden afgebeeld?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zijn paard aan een silhouet herkend.
Een wit paard is 'not done'quote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat het paard ook onherkenbaar moet worden afgebeeld?
Ow, ik dacht dat het over die man van de kruidnoten gingquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar PP paard heeft grijze streepjes ...
Afschaffenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het al zó erg? Stom gedoe ieder jaar weer...
Sinterklaasfeest? Tuurlijk niet, dat zou best jammer zijnquote:
Dan gaan we gewoon kerst vieren. Het is even wennen voor de huidige 'gelovigen', maar da's maar een paar jaarquote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinterklaasfeest? Tuurlijk niet, dat zou best jammer zijnvoor de kleintjes dan, nu gaat
dat allemaal aan mij voorbij, álle feestdagen trouwens, Kerst heb ik ook niks meer mee,
maar voor kinderen is het wel leuk, maar ja, als het zoveel gezeik oplevert, tja
zonde...
toch?
Kan ook niet, dan wordt dat kind te vroeg geborenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon kerst vieren. Het is even wennen voor de huidige 'gelovigen', maar da's maar een paar jaar
No surrender.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinterklaasfeest? Tuurlijk niet, dat zou best jammer zijnvoor de kleintjes dan, nu gaat
dat allemaal aan mij voorbij, álle feestdagen trouwens, Kerst heb ik ook niks meer mee,
maar voor kinderen is het wel leuk, maar ja, als het zoveel gezeik oplevert, tja
zonde...
toch?
Op 5 december?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
We kunnen ook TreeHuts verjaardag vieren... DIe is dan ook jarig..
Als ie doot is staat ie toch gewoon weer op?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ook niet, dan wordt dat kind te vroeg geborenen ze hadden in die tijd nog geen couveuse
dus dan gaat ie doot
Nee dan klopt het allemaal niet meerquote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie doot is staat ie toch gewoon weer op?
Dan moet alles herzien wordenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan klopt het allemaal niet meerda's met pinksteren of met Pasen weetikveel
eerst gaat ie doot en dan staat ie weer op
Zwart als roet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwart als roet...Jij bent die Piet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwart als roet...oi. zelfs dan ben je lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou die zooi altijd dragen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep!
No surrender dus, ik heb nog ladingen van die schmink liggen...
Ik ben niet broodmager, maar dik ben ik ook niet...quote:
een lekker mollig mannetje dusquote:Op donderdag 11 september 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet broodmager, maar dik ben ik ook niet...
Ik ben wel korter dan Sinterklaas, maar die is exclusief mijter als bijna 2 meter.
Nee..... dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 september 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat je te wachten staat...
Ik had je me wel heel anders voorgesteld, maar dat is vaker zoquote:Op donderdag 11 september 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het zo wilt omschrijven, mij best...
Doorgaans heb ik een blanke huidskleur en draag ik iets andere kleding.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had je me wel heel anders voorgesteld, maar dat is vaker zo
Nope, dat mag arbo-technisch niet meer, dat sjouwen en slepen met lichamen...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Die is al 'uit'
Nu moet men mee in de zak
Hmmm, als het het niet te hard doet, dan...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht dat ik aan de beurt was
Ik ben meer het knuffeltypequote:Op donderdag 11 september 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, als het het niet te hard doet, dan...
Ooit al eens met Zwarte Piet geknuffeld?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben meer het knuffeltypegeloof ik ...
![]()
zo saai als de ziekte dus
Nee, dat nietquote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit al eens met Zwarte Piet geknuffeld?
Geeft dat niet af?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit al eens met Zwarte Piet geknuffeld?
brrrrrrrquote:Op donderdag 11 september 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Met oorbellen, pruik op kale kop en lippenstift ...
In Amsterdam doen ze dat nog regelmatig volgens mij...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, dat mag arbo-technisch niet meer, dat sjouwen en slepen met lichamen...
soms ben je best gevatquote:Op donderdag 11 september 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
In Amsterdam doen ze dat nog regelmatig volgens mij...
Welnee, ze laten ze voor dood achter...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben de zeurpieten in de jaren 80 al verbannen.quote:
Daar huren ze illegalen voor inquote:Op donderdag 11 september 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben old skool en heb nog een roe.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hebben de zeurpieten in de jaren 80 al verbannen.
Dat is wel zo makkelijk. Je hoeft dan niet zo'n verstikkende coltrui aan...quote:Maar je bent wel een slimme Piet MM, bovenste deel van je kraag zwart vanwege de smink.
quote:Beste Nina Hagen bezoekers,
Helaas hebben wij de beslissing moeten maken om de show Nina Hagen geheel te cancellen.
Het is ons niet gelukt om tot een vervangende datum te komen.
Online tickets:
Ticketmaster en PayLogic zullen het geld zo spoedig mogelijk retourneren. Hierover zullen de klanten die online een kaartje hebben gekocht een e-mail van ontvangen.
Hardcopy tickets:
Voor degenen die een hardcopy ticket hebben gekocht via Breaxx of P60 kassa kunnen deze tickets aan de kassa van P60 retourneren op concertavonden.
Ticketmaster klanten:
Graag de tickets, met een brief met uw rekeningnummer, naar Ticketmaster opsturen. Dit kan naar het volgende adres:
Ticketmaster
T.a.v.: Klantenservice
Antwoordnummer 18430
2501 WK DEN HAAG
Een postzegel is niet nodig.
Onze welgemeende excuses voor de teleurstelling. Indien u nog vragen heeft dan kunt u contact met ons opnemen via 020-3453445.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
P60 team
Waarom ging de eerste datum dan niet door?quote:
Toen was organisator Koos, de voormalig manager van Herman Brood, vergeten Nina contractueel vast te leggen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom ging de eerste datum dan niet door?
Das niet slim van Koosquote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was organisator Koos, de voormalig manager van Herman Brood, vergeten Nina contractueel vast te leggen.
Alleen de Wild Romance was geregeld...
Die Koos deed het vroeger met de tante van mn jeugdvriendje en reed toen in een of ander Volvo sportwagen ...quote:
Die Koos deed het met iedereen en z'n bijnaam was 'De Druiper'...quote:Op donderdag 11 september 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Koos deed het vroeger met de tante van mn jeugdvriendje en reed toen in een of ander Volvo sportwagen ...
ik weet nog wel hoe ze heet hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Sherlock.... PP en Kingstown zijn op zoek naar de naam van de dochter van just me...
Hoe ben je dat te weten gekomen dan??quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet nog wel hoe ze heet hoor
ze heeft me een pmmetje gestuurdquote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe ben je dat te weten gekomen dan??
![]()
Lezen is niet je sterkste punt, ik heb nog hints gegeven.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Sherlock.... PP en Kingstown zijn op zoek naar de naam van de dochter van just me...
Dat is een logica die op Fok! niet op gaat.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal ie dan wel verdient hebben
Ik geloof hem welquote:Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
écht hoor, ik geloof die goser niet
dat is géén dubbel dquote:
Is dat een vereiste?quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:39 schreef just me het volgende:
Kingstown is toch geband, die heeft nu toch tijd zat
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat een vereiste?
Wat is hij toch af en toe lastig, ik ga ff naar DD zoeken.
Ow. Het teruglezen waard of iets met sop en kool?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er ging wat mis in de NWS SC.
Heb jij daar een link van?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er ging wat mis in de NWS SC.
Ik denk niet dat dit de DD is die Kingstown zoektquote:
Wel net zo'n duckface als in de afbeelding in de OP...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de DD is die Kingstown zoekt
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Deze komen aardig in de buurt, lijkt me.
[ afbeelding ]
Een kinderachtig bannetje.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow. Het teruglezen waard of iets met sop en kool?
Die in de OP heeft toch geen duckface, dit is een duckface.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel net zo'n duckface als in de afbeelding in de OP...
letterlijk of figuurlijk ?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:00 schreef D. het volgende:
Ik moet me inhouden, ik wil niet over yvonne heen
Had hij nou een naaktfoto van Voorschrift gepost?quote:
En dit is de duckfoot:quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die in de OP heeft toch geen duckface, dit is een duckface.
[ afbeelding ]
Dat is een eend van zichzelf...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duckface, Fuckdace...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat D. dat kan, ik heb hem nog nooit moeilijk zien doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet op zijn tijd wel een keer moeilijk doen hier hoor anders is er niet veel aan.
Die 2e zag ik live binnenvliegen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef just me het volgende:
Ik zit te kijken naar een reportage op rtl5 over 9-11 blijft indrukwekkend
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat D. dat kan, ik heb hem nog nooit moeilijk zien doen.
Ik ookquote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 2e zag ik live binnenvliegen.
Nee, ik vind jou altijd zo relaxt, volgens mij moet je van goede huize komen om ruzie met jou te krijgen.quote:
Heftig hè, zo'n datum blijft je toch wel wat doen, mij tenminste wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef just me het volgende:
Ik zit te kijken naar een reportage op rtl5 over 9-11 blijft indrukwekkend
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou altijd zo relaxt, volgens mij moet je van goede huize komen om ruzie met jou te krijgen.
Mij ook hoor! Al dat verdriet.. al die vragen...quote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig hè, zo'n datum blijft je toch wel wat doen, mij tenminste wel.
Dan wil ik het weleens mee maken als jij je laat gaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het voor elkaar krijgen hoor
Als mensen bewust de boel proberen te verzieken dan laat ik me weleens gaan
Als ik eraan denk zal ik je er de volgende keer bijroepenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil ik het weleens mee maken als jij je laat gaan.
Was net wakker, zet de TV aan, jeuh wat een vreemd vliegtuigongeluk tegen Twin Towers aanvliegen, paar minuten later boem nog 1.quote:
Ja gruwelijk, moet je nagaan hoe het voor de mensen in New York en voor de nabestaanden was.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Mij ook hoor! Al dat verdriet.. al die vragen...
Ja, heel graagquote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik eraan denk zal ik je er de volgende keer bijroepen
Ik was al langer wakker, en kreeg ook het bericht mee van een 'vliegtuigje in het WTC'quote:Op donderdag 11 september 2014 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was net wakker, zet de TV aan, jeuh wat een vreemd vliegtuigongeluk tegen Twin Towers aanvliegen, paar minuten later boem nog 1.
Duckfoot.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou altijd zo relaxt,
O wauw dat zijn mooiequote:Op donderdag 11 september 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Deze komen aardig in de buurt, lijkt me.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een enormeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
O wauw dat zijn mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een enormeIk denk dat Kingstown vaker een ban wilt als hij dat ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Een kinderhand is daar al gauw mee gevuld...quote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Kingstown vaker een ban wilt als hij dat ziet.
Die toevallige documentaire van BBC over brandweer in Manhattan precies op dat moment is heftig.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben bij Ground Zero geweest in 2008, beangstigend.
Zelfs zoveel jaar daarna...
Yep, ik heb ze denk ik allemaal wel gezien.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die toevallige documentaire van BBC over brandweer in Manhattan precies op dat moment is heftig.
Vlij u neder en rust...quote:Op donderdag 11 september 2014 23:32 schreef D. het volgende:
nu slaapje doen, mijn oude lichaam heeft rust nodig![]()
happy D. reamsquote:Op donderdag 11 september 2014 23:32 schreef D. het volgende:
nu slaapje doen, mijn oude lichaam heeft rust nodig![]()
is toch leuk voor morgenochtendquote:Op donderdag 11 september 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is dat een test om te kijken of ie nog reageert?
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
is toch leuk voor morgenochtend
Wat heeft hij uitgespookt?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Kingstown vaker een ban wilt als hij dat ziet.
Test.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Ik ben echt weg, ik had mezelf beloofd om voor middernacht plat te liggen, weer niet gered
Ach ja, soms heb je van die momenten dat je de grens opzoekt....quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een plaatje net over het randje.
Ja dat is me niet vreemd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, soms heb je van die momenten dat je de grens opzoekt....
En er over heen gaat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, soms heb je van die momenten dat je de grens opzoekt....
Ach er was gedoe over een TT in NWS FB en Kingstown gooide iets teveel visueel olie op het vuur.quote:
Het begon ook wel flauw te worden met die TT's.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach er was gedoe over een TT in NWS FB en Kingstown gooide iets teveel visueel olie op het vuur.
Beetje incrowd gedoe daar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begon ook wel flauw te worden met die TT's.
Nu moet ik even bijkomen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, allemaal in hetzelfde hol is een behoorlijk incrowdprobleem.
Heb vandaag een rustdag,quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen ... Vrijdag en het weekend staat al weer voor de deur...
Ik heb al iets van 10TB her en der door het huis liggen ... maar wat zou je er voor vragen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms ben ik er ook even niet, dat ben ik druk.
Nog iemand 2TB externe HD nodig?
Speciale prijs voor jou via PMquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al iets van 10TB her en der door het huis liggen ... maar wat zou je er voor vragen?
Aardig van je PP. Maar ik gun het minderopslagbedeelden meer, ik heb nog wel wat ruimte om te vullenquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Speciale prijs voor jou via PM
Heb het ding gewonnen maar mijn 16 TB zit nog niet vol.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardig van je PP. Maar ik gun het minderopslagbedeelden meer, ik heb nog wel wat ruimte om te vullen
Ik was ook wel trots op mezelf hoor dat ik echt naar bed ben gegaan, heb nog wel even verder de docu op 5 bekeken en ben toen gaan slapen. Het is voor mij (te) makkelijk om nog 'n wijntje te nemen en nog wat te surfen her en der maar de leeftijd gaat tellenquote:
Ik blijf daar problemen met houden maar ach ik vul het op mijn manier in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ook wel trots op mezelf hoor dat ik echt naar bed ben gegaan, heb nog wel even verder de docu op 5 bekeken en ben toen gaan slapen. Het is voor mij (te) makkelijk om nog 'n wijntje te nemen en nog wat te surfen her en der maar de leeftijd gaat tellen
welke deur?quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen ... Vrijdag en het weekend staat al weer voor de deur...
ik denk dat de koffiemachine sjoef zijn PC isquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij hebben ze bij op Sjoef zijn werk een PC naast de koffieautomaat staan
Ik denk niet zoveel meer nu.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat de koffiemachine sjoef zijn PC is
Ja, als ik naar buiten ga kom ik door een glazen schuifdeur..quote:
Nee maar om de hoek van de keuken staan er honderden...quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij hebben ze bij op Sjoef zijn werk een PC naast de koffieautomaat staan
Nee hoor ...quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Zijn die dingen al zo modern geworden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker, je hoeft er alleen maar tegen te praten, het liefst over de afgelopen televisieavondquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn die dingen al zo modern geworden?
Ik loop echt achter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:04 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker, je hoeft er alleen maar tegen te praten, het liefst over de afgelopen televisieavond
Ja, uit de perenboom gevallen, de NL Keith Richards, die viel uit palmboom.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:11 schreef Leandra het volgende:
Had je het gezien Piet?
NWS / Aart Staartjes zwaargewond na val uit boom
Met dat verschil dat meneer Aart veel bekender is...quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, uit de perenboom gevallen, de NL Keith Richards, die viel uit palmboom.
Hij ging ze plukken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat had hij in die perenboom te zoeken?
Alsjeblieft, antwoord niet met peren.
In ieder geval bekend genoeg om de pers te halen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat verschil dat meneer Aart veel bekender is...
De perenpers...quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In ieder geval bekend genoeg om de pers te halen.
Als je dan de boom nog in kan...quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een beetje stom als je als 76-jarige in een boom klimt.
Maar wie weet wat ik zelf doe als ik die leeftijd heb.
Ben wat dwaas misschien maar ik kan me het wel voorstellen bij Aart.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een beetje stom als je als 76-jarige in een boom klimt.
Maar wie weet wat ik zelf doe als ik die leeftijd heb.
Gratis en het werkt met touchscreen... Keuze maken, sterkte, hoeveelheid melk en of suiker kiezen en Enter. Minuutje wachten en klaar is de versgemalen koffiequote:Op vrijdag 12 september 2014 09:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Sjoef hoe werkt dat ding? Is het gratis of moet je er iets instoppen?
Dat klinkt wel modernquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis en het werkt met touchscreen... Keuze maken, sterkte, hoeveelheid melk en of suiker kiezen en Enter. Minuutje wachten en klaar is de versgemalen koffie
Misschien kom ik er wel in, maar kan ik er niet meer uit, waardoor ik met moet laten vallen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dan de boom nog in kan...
Daarom, altijd je telefoon bij je hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kom ik er wel in, maar kan ik er niet meer uit, waardoor ik met moet laten vallen.
In het echie niet zo. De prijs dan weer wel...quote:Flinke fles.
De takken om te klimmen zijn niet altijd zo stevig als ze lijken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kom ik er wel in, maar kan ik er niet meer uit, waardoor ik met moet laten vallen.
TH moet er elke avond in en dan valt ie er om 6:30 weer uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw in bomen klimmen doe ik niet meer na wat slechte ervaringen.
Leukquote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
is toch leuk voor morgenochtend
Ah... dus King had er genoeg van van die stomme TT's met Kingstowns hol erin, gelijk heeftquote:
Mensen kunnen soms dingen zo ingewikkeld maken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:36 schreef D. het volgende:
Door Aart ben ik nu weer in de genealogie gedoken![]()
Lijkt me dan niet als kleine jongen, dan wordt je nooit meer vader-opa-etc..quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:32 schreef D. het volgende:
Gevonden wat ik zocht
Mijn betovergrootvader is ook uit een boom gevallen, maar heeft dit niet overleefd
appels vergelijken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat had hij in die perenboom te zoeken?
Alsjeblieft, antwoord niet met peren.
54quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet als kleine jongen, dan wordt je nooit meer vader-opa-etc..
Was hij al oud toen hij viel?
Veel te jong dus, maar een dak is ook heel anders dan een boom. Misschien een gladde bast of zo.quote:
gratis?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er nog eentje halen.. Liefhebbers?
Moet je snel zijn, ze vliegen de winkels uit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef just me het volgende:
Mooi dat ik die nog ga kopen
[ afbeelding ]
Nee, meer info is niet bekendquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te jong dus, maar een dak is ook heel anders dan een boom. Misschien een gladde bast of zo.
Maar ja de details zal je wel niet terug kunnen vinden, of je familie moet dat door verteld hebben.
Ik heb er in 2011 geen behoefte aan gehad en nu ook niet ineens, maar playmobiel vind ik wel nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, ze vliegen de winkels uit.
De Playmobil versie heb ik al jaren in huis.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:31 schreef just me het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef just me het volgende:
Mooi dat ik die nog ga kopen
Ik heb er 2 gekocht: mijn kleindochter gaat toch niet zonder Zwarte Piet opgroeien
Wie? Een lange haren schapenpartij ofo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, dat mag ook niet. Vindt de SGP niet goed.
Prima, doen we dat op 31 oktober als alternatief voor Halloween...quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:35 schreef drakin het volgende:
Ik wil eigenlijk liever Krampus in Nederland invoeren, das pas een volksfeest. Die mag tenminste ook nog een soort van roe hebben en er flink mee slaan op mensen ook
Dt is Sinterklaas met zijn Krampussen![]()
[ afbeelding ]
Zoiets. Een streng Christelijke partij die dit soort heidense uitspattingen duivels vindt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie? Een lange haren schapenpartij ofo?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:55 schreef FANN het volgende:
40+ / Revue, Revue!
is er hier iemand die van Revue houdt?
Sturen ze die bejaarden hierheenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:55 schreef FANN het volgende:
40+ / Revue, Revue!
is er hier iemand die van Revue houdt?
Mijn zussen zelfsquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden die zooi wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |