Met dat verschil dat meneer Aart veel bekender is...quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, uit de perenboom gevallen, de NL Keith Richards, die viel uit palmboom.
Hij ging ze plukken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat had hij in die perenboom te zoeken?
Alsjeblieft, antwoord niet met peren.
In ieder geval bekend genoeg om de pers te halen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat verschil dat meneer Aart veel bekender is...
De perenpers...quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In ieder geval bekend genoeg om de pers te halen.
Als je dan de boom nog in kan...quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een beetje stom als je als 76-jarige in een boom klimt.
Maar wie weet wat ik zelf doe als ik die leeftijd heb.
Ben wat dwaas misschien maar ik kan me het wel voorstellen bij Aart.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een beetje stom als je als 76-jarige in een boom klimt.
Maar wie weet wat ik zelf doe als ik die leeftijd heb.
Gratis en het werkt met touchscreen... Keuze maken, sterkte, hoeveelheid melk en of suiker kiezen en Enter. Minuutje wachten en klaar is de versgemalen koffiequote:Op vrijdag 12 september 2014 09:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Sjoef hoe werkt dat ding? Is het gratis of moet je er iets instoppen?
Dat klinkt wel modernquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis en het werkt met touchscreen... Keuze maken, sterkte, hoeveelheid melk en of suiker kiezen en Enter. Minuutje wachten en klaar is de versgemalen koffie
Misschien kom ik er wel in, maar kan ik er niet meer uit, waardoor ik met moet laten vallen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dan de boom nog in kan...
Daarom, altijd je telefoon bij je hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kom ik er wel in, maar kan ik er niet meer uit, waardoor ik met moet laten vallen.
In het echie niet zo. De prijs dan weer wel...quote:Flinke fles.
De takken om te klimmen zijn niet altijd zo stevig als ze lijken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kom ik er wel in, maar kan ik er niet meer uit, waardoor ik met moet laten vallen.
TH moet er elke avond in en dan valt ie er om 6:30 weer uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw in bomen klimmen doe ik niet meer na wat slechte ervaringen.
Leukquote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
is toch leuk voor morgenochtend
Ah... dus King had er genoeg van van die stomme TT's met Kingstowns hol erin, gelijk heeftquote:
Mensen kunnen soms dingen zo ingewikkeld maken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:36 schreef D. het volgende:
Door Aart ben ik nu weer in de genealogie gedoken![]()
Lijkt me dan niet als kleine jongen, dan wordt je nooit meer vader-opa-etc..quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:32 schreef D. het volgende:
Gevonden wat ik zocht
Mijn betovergrootvader is ook uit een boom gevallen, maar heeft dit niet overleefd
appels vergelijken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat had hij in die perenboom te zoeken?
Alsjeblieft, antwoord niet met peren.
54quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet als kleine jongen, dan wordt je nooit meer vader-opa-etc..
Was hij al oud toen hij viel?
Veel te jong dus, maar een dak is ook heel anders dan een boom. Misschien een gladde bast of zo.quote:
gratis?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er nog eentje halen.. Liefhebbers?
Moet je snel zijn, ze vliegen de winkels uit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef just me het volgende:
Mooi dat ik die nog ga kopen
[ afbeelding ]
Nee, meer info is niet bekendquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te jong dus, maar een dak is ook heel anders dan een boom. Misschien een gladde bast of zo.
Maar ja de details zal je wel niet terug kunnen vinden, of je familie moet dat door verteld hebben.
Ik heb er in 2011 geen behoefte aan gehad en nu ook niet ineens, maar playmobiel vind ik wel nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, ze vliegen de winkels uit.
De Playmobil versie heb ik al jaren in huis.
Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:31 schreef just me het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef just me het volgende:
Mooi dat ik die nog ga kopen
Ik heb er 2 gekocht: mijn kleindochter gaat toch niet zonder Zwarte Piet opgroeien
Wie? Een lange haren schapenpartij ofo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, dat mag ook niet. Vindt de SGP niet goed.
Prima, doen we dat op 31 oktober als alternatief voor Halloween...quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:35 schreef drakin het volgende:
Ik wil eigenlijk liever Krampus in Nederland invoeren, das pas een volksfeest. Die mag tenminste ook nog een soort van roe hebben en er flink mee slaan op mensen ook
Dt is Sinterklaas met zijn Krampussen![]()
[ afbeelding ]
Zoiets. Een streng Christelijke partij die dit soort heidense uitspattingen duivels vindt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie? Een lange haren schapenpartij ofo?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:55 schreef FANN het volgende:
40+ / Revue, Revue!
is er hier iemand die van Revue houdt?
Sturen ze die bejaarden hierheenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:55 schreef FANN het volgende:
40+ / Revue, Revue!
is er hier iemand die van Revue houdt?
Mijn zussen zelfsquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden die zooi wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |