Test.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Ik ben echt weg, ik had mezelf beloofd om voor middernacht plat te liggen, weer niet gered
Ach ja, soms heb je van die momenten dat je de grens opzoekt....quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een plaatje net over het randje.
Ja dat is me niet vreemd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, soms heb je van die momenten dat je de grens opzoekt....
En er over heen gaat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, soms heb je van die momenten dat je de grens opzoekt....
Ach er was gedoe over een TT in NWS FB en Kingstown gooide iets teveel visueel olie op het vuur.quote:
Het begon ook wel flauw te worden met die TT's.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach er was gedoe over een TT in NWS FB en Kingstown gooide iets teveel visueel olie op het vuur.
Beetje incrowd gedoe daar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begon ook wel flauw te worden met die TT's.
Nu moet ik even bijkomen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, allemaal in hetzelfde hol is een behoorlijk incrowdprobleem.
Heb vandaag een rustdag,quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen ... Vrijdag en het weekend staat al weer voor de deur...
Ik heb al iets van 10TB her en der door het huis liggen ... maar wat zou je er voor vragen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms ben ik er ook even niet, dat ben ik druk.
Nog iemand 2TB externe HD nodig?
Speciale prijs voor jou via PMquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al iets van 10TB her en der door het huis liggen ... maar wat zou je er voor vragen?
Aardig van je PP. Maar ik gun het minderopslagbedeelden meer, ik heb nog wel wat ruimte om te vullenquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Speciale prijs voor jou via PM
Heb het ding gewonnen maar mijn 16 TB zit nog niet vol.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardig van je PP. Maar ik gun het minderopslagbedeelden meer, ik heb nog wel wat ruimte om te vullen
Ik was ook wel trots op mezelf hoor dat ik echt naar bed ben gegaan, heb nog wel even verder de docu op 5 bekeken en ben toen gaan slapen. Het is voor mij (te) makkelijk om nog 'n wijntje te nemen en nog wat te surfen her en der maar de leeftijd gaat tellenquote:
Ik blijf daar problemen met houden maar ach ik vul het op mijn manier in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ook wel trots op mezelf hoor dat ik echt naar bed ben gegaan, heb nog wel even verder de docu op 5 bekeken en ben toen gaan slapen. Het is voor mij (te) makkelijk om nog 'n wijntje te nemen en nog wat te surfen her en der maar de leeftijd gaat tellen
welke deur?quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen ... Vrijdag en het weekend staat al weer voor de deur...
ik denk dat de koffiemachine sjoef zijn PC isquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij hebben ze bij op Sjoef zijn werk een PC naast de koffieautomaat staan
Ik denk niet zoveel meer nu.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat de koffiemachine sjoef zijn PC is
Ja, als ik naar buiten ga kom ik door een glazen schuifdeur..quote:
Nee maar om de hoek van de keuken staan er honderden...quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij hebben ze bij op Sjoef zijn werk een PC naast de koffieautomaat staan
Nee hoor ...quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Zijn die dingen al zo modern geworden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker, je hoeft er alleen maar tegen te praten, het liefst over de afgelopen televisieavondquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn die dingen al zo modern geworden?
Ik loop echt achter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:04 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker, je hoeft er alleen maar tegen te praten, het liefst over de afgelopen televisieavond
Ja, uit de perenboom gevallen, de NL Keith Richards, die viel uit palmboom.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:11 schreef Leandra het volgende:
Had je het gezien Piet?
NWS / Aart Staartjes zwaargewond na val uit boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |