Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef Voxs het volgende:
Ik vind het wel meevallen. We zijn toch wel wat gewend?
True truequote:Op donderdag 11 september 2014 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?
Iemand met een open muil ... Wie weet is het banwaardig genoeg ...quote:Op donderdag 11 september 2014 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?
een open muilquote:Op donderdag 11 september 2014 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand met een open muil ... Wie weet is het banwaardig genoeg ...
Op Delfts blauwquote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
een open muildat klinkt wel erg oneerbiedig Chuf, maar ja meer is het ook niet,
het is zo'n Oud Hollandsche Neukpop denk ik
ow.... nu schat je me toch te hoog in hoor, ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat alleen Fann en ik het snappen...
Past mooi in hier dan.quote:
Jij noemde het dubbele aantalquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... nu schat je me toch te hoog in hoor, ik snap hem ook niet![]()
maar ga hem maar niet uitleggen...
Als ik dat zou willen, trek ik gewoon de stekker er een paar dagen uitquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Past mooi in hier dan.
Maar als je een bannetje wil moet het toch echt wat pittiger hoor
Daar was niets zinnig op te vindenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar de link met het plaatje snap ik weer niet...
Ja, dat dacht ik dus al, dus Voxs ziet iets wat er niet is dusquote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was niets zinnig op te vinden
Ik kan natuurlijk ook 2 bossen hout plaatsenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al, dus Voxs ziet iets wat er niet is dus
Die exen die hij zich niet kan herinneren zijn waarschijnlijk allemaal gewoon lekgegaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
leg hem dan maar uit, want nu wil ik de link ook wel weten
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Die exen die hij zich niet kan herinneren zijn waarschijnlijk allemaal gewoon lekgegaan.
Dubbel aantal.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al, dus Voxs ziet iets wat er niet is dus
Zéér aannemelijke verklaringquote:Op donderdag 11 september 2014 17:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dubbel aantal.
Man denkt gelijk dubbel d.
Dus googled daar op.
Na eindeloos veel dd d borsten vindt hij een plaatje wat nog enigszins door de beugel kan en post hem hier.
Zoiets.
Kan natuurlijk geheel niet zo zijn, maar goed.
hoe kom je eropquote:Op donderdag 11 september 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
Ik zocht niet op double D, maar kwam wel borsten tegen of dubbel glas
Ik boycot kruidnootjes waar Piet niet op staat afgebeeldquote:Op donderdag 11 september 2014 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kom je eropmaar goed doet er niet toe, ik heb kruidnootjes bij mijn Thee...
en trommel vol
ow dat boeit me niet ik heb het zakkie al weggegooid, ze zitten in een trommeltje, dus ik weetquote:Op donderdag 11 september 2014 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik boycot kruidnootjes waar Piet niet op staat afgebeeld
Viel me op bij kruidvat en ik geloof ook ah dat ze dezelfde afbeelding gebruiken maar dan het silhouet van sint en piet en het paard weggelaten hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat boeit me niet ik heb het zakkie al weggegooid, ze zitten in een trommeltje, dus ik weet
niet meer wat er op dat zakkie stond
PietPiraat staat toch niet op de zakken met kruidnoten?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik boycot kruidnootjes waar Piet niet op staat afgebeeld
Niks mis met Delftquote:
serieus??? wat een gedoe weer... in heb het niet gevolgdquote:Op donderdag 11 september 2014 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Viel me op bij kruidvat en ik geloof ook ah dat ze dezelfde afbeelding gebruiken maar dan het silhouet van sint en piet en het paard weggelaten hebben.
Ik ben niet zo'n huidige pietfan, maar zoals ze als makke lammetjes de boel maar aanpassen omdat de rest van de wereld dat vind dan ga ik ze lekker boycotten.
O en zakjes met piet boycot ik ook, ik neem liever niet teveel suiker tot me. Al zijn die zakjes wel veel aantrekkelijker.
Zijn paard misschienquote:Op donderdag 11 september 2014 18:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
PietPiraat staat toch niet op de zakken met kruidnoten?
'n Wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:51 schreef just me het volgende:
Waar is Arcee als je 'n nodig hebt ?
Als PP erop staat koop ik 2 keer zoveel dan ik normaal doe, dubbele portie dus.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
PietPiraat staat toch niet op de zakken met kruidnoten?
Ik weet niet of hij zijn paard aan een silhouet herkend.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat het paard ook onherkenbaar moet worden afgebeeld?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zijn paard aan een silhouet herkend.
Een wit paard is 'not done'quote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat het paard ook onherkenbaar moet worden afgebeeld?
Ow, ik dacht dat het over die man van de kruidnoten gingquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar PP paard heeft grijze streepjes ...
Afschaffenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het al zó erg? Stom gedoe ieder jaar weer...
Sinterklaasfeest? Tuurlijk niet, dat zou best jammer zijnquote:
Dan gaan we gewoon kerst vieren. Het is even wennen voor de huidige 'gelovigen', maar da's maar een paar jaarquote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinterklaasfeest? Tuurlijk niet, dat zou best jammer zijnvoor de kleintjes dan, nu gaat
dat allemaal aan mij voorbij, álle feestdagen trouwens, Kerst heb ik ook niks meer mee,
maar voor kinderen is het wel leuk, maar ja, als het zoveel gezeik oplevert, tja
zonde...
toch?
Kan ook niet, dan wordt dat kind te vroeg geborenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon kerst vieren. Het is even wennen voor de huidige 'gelovigen', maar da's maar een paar jaar
No surrender.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinterklaasfeest? Tuurlijk niet, dat zou best jammer zijnvoor de kleintjes dan, nu gaat
dat allemaal aan mij voorbij, álle feestdagen trouwens, Kerst heb ik ook niks meer mee,
maar voor kinderen is het wel leuk, maar ja, als het zoveel gezeik oplevert, tja
zonde...
toch?
Op 5 december?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
We kunnen ook TreeHuts verjaardag vieren... DIe is dan ook jarig..
Als ie doot is staat ie toch gewoon weer op?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ook niet, dan wordt dat kind te vroeg geborenen ze hadden in die tijd nog geen couveuse
dus dan gaat ie doot
Nee dan klopt het allemaal niet meerquote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie doot is staat ie toch gewoon weer op?
Dan moet alles herzien wordenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan klopt het allemaal niet meerda's met pinksteren of met Pasen weetikveel
eerst gaat ie doot en dan staat ie weer op
Zwart als roet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwart als roet...Jij bent die Piet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwart als roet...oi. zelfs dan ben je lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou die zooi altijd dragen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep!
No surrender dus, ik heb nog ladingen van die schmink liggen...
Ik ben niet broodmager, maar dik ben ik ook niet...quote:
een lekker mollig mannetje dusquote:Op donderdag 11 september 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet broodmager, maar dik ben ik ook niet...
Ik ben wel korter dan Sinterklaas, maar die is exclusief mijter als bijna 2 meter.
Nee..... dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 september 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat je te wachten staat...
Ik had je me wel heel anders voorgesteld, maar dat is vaker zoquote:Op donderdag 11 september 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het zo wilt omschrijven, mij best...
Doorgaans heb ik een blanke huidskleur en draag ik iets andere kleding.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had je me wel heel anders voorgesteld, maar dat is vaker zo
Nope, dat mag arbo-technisch niet meer, dat sjouwen en slepen met lichamen...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Die is al 'uit'
Nu moet men mee in de zak
Hmmm, als het het niet te hard doet, dan...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht dat ik aan de beurt was
Ik ben meer het knuffeltypequote:Op donderdag 11 september 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, als het het niet te hard doet, dan...
Ooit al eens met Zwarte Piet geknuffeld?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben meer het knuffeltypegeloof ik ...
![]()
zo saai als de ziekte dus
Nee, dat nietquote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit al eens met Zwarte Piet geknuffeld?
Geeft dat niet af?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit al eens met Zwarte Piet geknuffeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |