Zoek bereik aanpassen?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
FML, waarom heb ik altijd matches 200km verderop
Jammer als het daardoor stukloopt, maargoed ze was in iedergeval realistisch.
Jij bent weer snel op de goede weg terug zeg maar, leukquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date met kroegmeisje van afgelopen zaterdag in de loop van volgende week. In dezelfde kroeg afspreken lijkt me wat banaal dus ik flikker er nog wel een alternatief in.
Met mannen had je zulk gezeik nooit gehadquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef Vivie het volgende:
Nou reactie via OKCupid op mijn smsje gehad van date: ze heeft het drukker dan ze dacht met nieuwe jaar college, overwerkt en stop met online daten want ze heeft er niet de tijd en energie voor. Wel leuke date en gesprekken met me gehad
Verteld dat ik fijn vind dat ze me even op de hoogte stelt en hoop dat ze op termijn leuk iemand tegen het lijf loopt. Soms valt alles op verkeerd moment, niet genoeg interesse van beide kanten
Ik zet het zelf maar op een laag pitje nu, die paar meiden hebben me al behoorlijk gaar gekookt (Ik investeer misschien zelf ook teveel emotioneel) , weer even energie happen. Wel 2 vriendinnen erbij, das fijn
Nee?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met mannen had je zulk gezeik nooit gehad
Alleen bij de gewone matches, niet bij de speeddatesquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan dat bij paiq dan zonder te betalen?
Nee, was je al 3x zwanger geweestquote:
Waar staat dat dan want als ik die balk sleep zegt die dat ik select moet hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen bij de gewone matches, niet bij de speeddates
Nee dan had je weer ander gezeik gehadquote:
Gewoon bij de vragen toch? Anders nieuw profiel aanmaken en opletten bij de vragen, als het nu niet meer kan worden aangepast.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar staat dat dan want als ik die balk sleep zegt die dat ik select moet hebben
[..]
Nee dan had je weer ander gezeik gehad
Inderdaad....denk dat ik 'vrouwengezeik' beter aankan, heb er zelf ook een handje van af en toe. Vaak is het ook niet zo erg hoor, dynamiek bevalt me...meer het online daten an sich waar ik vraagtekens bij heb of dat zo past bij me.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar staat dat dan want als ik die balk sleep zegt die dat ik select moet hebben
[..]
Nee dan had je weer ander gezeik gehad
Bullshitquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met mannen had je zulk gezeik nooit gehad
ligt het niet meer aan wat jij toekent aan 1 date qua waarde en wat veel mensen vinden van 1 date (als in: niet meer dan iemand nieuws ontdekken terwijl je een een wijntje drinkt of zo)quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:18 schreef Vivie het volgende:
[..]
Inderdaad....denk dat ik 'vrouwengezeik' beter aankan, heb er zelf ook een handje van af en toe. Vaak is het ook niet zo erg hoor, dynamiek bevalt me...meer het online daten an sich waar ik vraagtekens bij heb of dat zo past bij me.
Je bent een vrouw dus je bent gewend geraakt aan die bullshitquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:18 schreef Vivie het volgende:
[..]
Inderdaad....denk dat ik 'vrouwengezeik' beter aankan, heb er zelf ook een handje van af en toe. Vaak is het ook niet zo erg hoor, dynamiek bevalt me...meer het online daten an sich waar ik vraagtekens bij heb of dat zo past bij me.
Je bedoelt mijn indruk van online daten ? Misschien oordeel ik te snel daarin. Wel 2 vriendinnen nu overgehouden tot nu toe waar ik lekker mee kan kletsen/praten. 1 daarvan vindt mij al vanaf het begin leuk trouwens alleen voel ik niet hetzelfde ondanks alle diepe gesprekken/intieme details delen. Gewoon fysiek mn type niet helaasquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ligt het niet meer aan wat jij toekent aan 1 date qua waarde en wat veel mensen vinden van 1 date (als in: niet meer dan iemand nieuws ontdekken terwijl je een een wijntje drinkt of zo)
Na het bikerdochter debacle bedoel je? Mwah, ik neem dat ter kennisgeving aan en word er amper boos of verdrietig om. Het is meer in de week daarvoor als ik aanvoel dat het fout zit dat ik me nogal shitty kan voelen. Als het dan tenminste duidelijk is heb ik er meer een soort van gelatenheid bij, was bij krullenbol ook al.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:06 schreef Vivie het volgende:
[..]
Jij bent weer snel op de goede weg terug zeg maar, leuk
Jij bent de spreekwoordelijke uitzonderingquote:
Er is een verschil tussen het 'meer snappen' en immuun zijn voor....ik ben zeker niet het laatste, kan soms behoorlijk vermoeiend zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus je bent gewend geraakt aan die bullshit
Vind die gelatenheid na duidelijkheid wel goed iets denk ik....als je blijft plakken aan onhaalbaar iets, niet gezondquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Na het bikerdochter debacle bedoel je? Mwah, ik neem dat ter kennisgeving aan en word er amper boos of verdrietig om. Het is meer in de week daarvoor als ik aanvoel dat het fout zit dat ik me nogal shitty kan voelen. Als het dan tenminste duidelijk is heb ik er meer een soort van gelatenheid bij, was bij krullenbol ook al.
Misschien is dat nog wel zorgwekkender
nee ik bedoel dat jij andere verwachtingen hebt van een date/iemand ontmoeten dan de gemiddelde persoonquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:24 schreef Vivie het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn indruk van online daten ? Misschien oordeel ik te snel daarin. Wel 2 vriendinnen nu overgehouden tot nu toe waar ik lekker mee kan kletsen/praten. 1 daarvan vindt mij al vanaf het begin leuk trouwens alleen voel ik niet hetzelfde ondanks alle diepe gesprekken/intieme details delen. Gewoon fysiek mn type niet helaas
Ja, dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat jij andere verwachtingen hebt van een date/iemand ontmoeten dan de gemiddelde persoon
Zoals het hoort dus als je wat serieuzer op zoek bent.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:59 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel duidelijk
Ik stel ook wel dingen bij in wat ik verwacht/wil maar bepaalde principes ga ik niet verkwantselen, dan maar minder dates (Ik heb bv al vanaf begin bepaalde info aan mijn profiel toegevoegd waardoor ik behoorlijk wat 'misloop' maar ik ga niet voor kwantiteit)
"Al gaande leert men"quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals het hoort dus als je wat serieuzer op zoek bent.
Van slechte dates? Of dat nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef Vivie het volgende:
[..]
"Al gaande leert men"
Ik heb een leuke, leerzame zomer achter de rug al met al
Ook van (slechte) dates ja. Ik heb geen spijtquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van slechte dates? Of dat niet
Sodeju, net iemand met 31 gedeelde interesses op tinder,
Ach, die horen er ook bij helaas. Geen leuke verhalen daarover?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:14 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ook van (slechte) dates ja. Ik heb geen spijt
Had Tinder gisteren even geprobeerd...lijkt me niet iets voor mij. 31 gedeelde interesses, wow...woont ze ook nog dichtbij ?
Nee, ben een date groentje dus niet veel meer te meldenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, die horen er ook bij helaas. Geen leuke verhalen daarover?
Je kan het altijd proberen en kijken waar het op uit draait.
Eh, binnen 15km had ik hem net gezet dus dat valt wel mee.
Beetje jammer ditquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:21 schreef Vivie het volgende:
[..]
Nee, ben een date groentje dus niet veel meer te melden
Ohw, dan kun je straks nog mooi even op de fiets naar haar voor een nachtelijk hapje...eten, toch? Ik opper maar even wat geks hoor
jij moet je computer sowieso een tijd weg doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een tip voor een datingsite als je lelijk bent of maak je dan totaal geen kans daar?
Nee hoor dit is mijn leven ik heb niks anders wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij moet je computer sowieso een tijd weg doen
Uhm je komt je huis niet uit. Hoe wil je dan gaan daten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor dit is mijn leven ik heb niks anders wat moet ik dan doen?
Anyways kap eens met dat offtopic gaan topic is gesloten en ik heb geen hulp nodig.
Ik kan gewoon naar buiten gaan voor een leuk meisje wil ik dat wel doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm je komt je huis niet uit. Hoe wil je dan gaan daten?
Doe dat dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik kan gewoon naar buiten gaan voor een leuk meisje wil ik dat wel doen.
Wat moet ik dan te bieden hebben ik ben gewoon een normale jongen van 19 jaar....quote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef Cue_ het volgende:
Online daten gaat vooral om hoe goed je jezelf kan verkopen, dus je moet wat te vertellen hebben. Dus leuke dingen doen, veel te vertellen hebben, makkelijk kunnen ouwehoeren, adrem zijn.
Sorry hoor, maar als je enkel thuis zit en niet eens naar de dokter durft te gaan / psych te bellen, dan vraag ik me af wat je een vrouw te bieden hebt.
Dus vertel eens, wat heb jij een vrouw te bieden, waarom ben jij leuker dan ene ander?
Dat laatste, sorry. Of je moet jezelf wel ongelofelijk goed weten te verkopen. Gaat problematisch worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een tip voor een datingsite als je lelijk bent of maak je dan totaal geen kans daar?
uhuu??quote:Op zondag 14 september 2014 00:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat moet ik dan te bieden hebben ik ben gewoon een normale jongen van 19 jaar....
quote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat laatste, sorry. Of je moet jezelf wel ongelofelijk goed weten te verkopen. Gaat problematisch worden.
Nou misschien hebben anderen het beter dan mij maar ik kan er ook weinig aan doen dat ik in zo'n situatie zit.quote:
Nouja dat klonk misschien een beetje lullig, zo bedoel ik het niet eens.quote:Op zondag 14 september 2014 00:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]waar kan ik het dan beter proberen?
[..]
Nou misschien hebben anderen het beter dan mij maar ik kan er ook weinig aan doen dat ik in zo'n situatie zit.
Ik kan wat googlen en wat bij elkaar liegen als het moet?quote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat klonk misschien een beetje lullig, zo bedoel ik het niet eens.
Maar ik zal je even de ervaring vertellen die ik dan heb met dating sites.
Denk maar niet dat die meiden met hele verhalen gaan komen namelijk.
Dus je zal zelf sowieso het gesprek gaande moeten houden (beginnen)
Wat ga jij dan vertellen?
Als je een greep uit je leven doet dan kun je er denk ik weinig van maken waardoor een meid niet gelijk afknapt.
Allesbehalve datingsites in ieder geval. Gewoon flink wat topics openen op fok waaruit blijkt hoe zielig je wel niet bent en dan maar hopen dat er een wijf met een Messias-complex hapt. Heb ik al vaker zien gebeuren.quote:Op zondag 14 september 2014 00:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]waar kan ik het dan beter proberen?
[..]
Nou misschien hebben anderen het beter dan mij maar ik kan er ook weinig aan doen dat ik in zo'n situatie zit.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik kan wat googlen en wat bij elkaar liegen als het moet?
Lijkt me een prima idee als ik de waarheid vertel willen mensen niks met me te maken hebben.quote:
Nee mods willen niet meer dat ik topics open over mezelf.quote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Allesbehalve datingsites in ieder geval. Gewoon flink wat topics openen op fok waaruit blijkt hoe zielig je wel niet bent en dan maar hopen dat er een wijf met een Messias-complex hapt. Heb ik al vaker zien gebeuren.
Juist ja en dan spreek je af met zo'n meid en dan?quote:Op zondag 14 september 2014 00:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee als ik de waarheid vertel willen mensen niks met me te maken hebben.
[..]
Nee mods willen niet meer dat ik topics open over mezelf.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 14 september 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Juist ja en dan spreek je af met zo'n meid en dan?
Doe dat eerst maar eens, gewoone en meisje op straat of op je vaders werk of waar dan ook. Kan je daarna hier verder komen pratenquote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Nog nooit gepraat met een meisje.
Met het mooier maken dan dat het is kom je er echt niet.quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Meisjes op straat praten niet met me en lopen snel weg of lopen naar de andere kant van de straat.quote:Op zondag 14 september 2014 00:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat eerst maar eens, gewoone en meisje op straat of op je vaders werk of waar dan ook. Kan je daarna hier verder komen praten
Ze zullen niet anders reageren op datingsites hoor. Je moet zelf actie ondernemen en niet lijdzaam toekijken wat zij doen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Meisjes op straat praten niet met me en lopen snel weg of lopen naar de andere kant van de straat.
waarom?quote:Op zondag 14 september 2014 00:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Meisjes op straat praten niet met me en lopen snel weg of lopen naar de andere kant van de straat.
Ja ik kreeg/heb ook al spijt dat ik er uberhaupt wat tegen zeiquote:Op zondag 14 september 2014 00:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Voordat we dat kansloze gelul hier weer in 300 delen krijgen:Klik
Nou bij paiq zien ze niet gelijk een foto natuurlijk, dus uiterlijk is niet het eerste probleem.quote:Op zondag 14 september 2014 00:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zullen niet anders reageren op datingsites hoor. Je moet zelf actie ondernemen en niet lijdzaam toekijken wat zij doen.
Nee als ik ze aanspreek ofzo krijg meestal geen reactie of een negatieve.quote:Op zondag 14 september 2014 00:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zullen niet anders reageren op datingsites hoor. Je moet zelf actie ondernemen en niet lijdzaam toekijken wat zij doen.
Heb je ook goede gratis sites?quote:Op zondag 14 september 2014 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Met het mooier maken dan dat het is kom je er echt niet.
Maarja whatever, maak een account op paiq ofzo, gooi er wat credits tegen aan en je kunt praten (chatten) met een meid binnen 5 minuten, zou zeggen probeer het.
Ik weet het niet ik kleed me gewoon normaal doe niet agressief ofzo en zeg gewoon hallo of mag ik je wat vragen maar ik krijg er nooit goede reacties op.quote:
paiq is gratis, je kunt credits kopen voor meer matches etc.quote:Op zondag 14 september 2014 00:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee als ik ze aanspreek ofzo krijg meestal geen reactie of een negatieve.
[..]
Heb je ook goede gratis sites?
[..]
Ik weet het niet ik kleed me gewoon normaal doe niet agressief ofzo en zeg gewoon hallo of mag ik je wat vragen maar ik krijg er nooit goede reacties op.
Daar heb ik veel aan dus ik heb die hele versiertrucs gelezen etc hele boeken vol zeg maar het heeft tot nu toe niks uitgemaakt.quote:Op zondag 14 september 2014 00:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Voordat we dat kansloze gelul hier weer in 300 delen krijgen:Klik
Half jaartje ofzo maar ik ben nu nog wat dikker geworden dus ik niet dat het veel beter zal worden.quote:Op zondag 14 september 2014 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
paiq is gratis, je kunt credits kopen voor meer matches etc.
althans dat was zo, heb het al een tijdje niet meer gebruikt
oh en dat laatste was hoe lang geleden?
Je moet gewoon complicate even dm-en. Dat is de Goedele Liekens van die reeks en heeft voor iedere aan de aars jeukende vraag een oplossing of vijftien klaar liggen. Of ze werken is een tweede, maar succes.quote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik veel aan dus ik heb die hele versiertrucs gelezen etc hele boeken vol zeg maar het heeft tot nu toe niks uitgemaakt.
En dat topic is ook wel erg inactive helaas.
[..]
Half jaartje ofzo maar ik ben nu nog wat dikker geworden dus ik niet dat het veel beter zal worden.
zucht dat misschien blabla weer.quote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik veel aan dus ik heb die hele versiertrucs gelezen etc hele boeken vol zeg maar het heeft tot nu toe niks uitgemaakt.
En dat topic is ook wel erg inactive helaas.
[..]
Half jaartje ofzo maar ik ben nu nog wat dikker geworden dus ik niet dat het veel beter zal worden.
Misschien dan toch een account daar aanmaken maar als ik niet moet liegen en niet de waarheid moet vertellen wat dan?
Complicate is liefquote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet gewoon complicate even dm-en. Dat is de Goedele Liekens van die reeks en heeft voor iedere aan de aars jeukende vraag een oplossing of vijftien klaar liggen. Of ze werken is een tweede, maar succes.
Ik ook.quote:
Goed prima zal ik doen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet gewoon complicate even dm-en. Dat is de Goedele Liekens van die reeks en heeft voor iedere aan de aars jeukende vraag een oplossing of vijftien klaar liggen. Of ze werken is een tweede, maar succes.
Dank.quote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
zucht dat misschien blabla weer.
Maak een account aan daar, probeer het ff en boeie waarschijnlijk haakt de helft af of niet.
Probeer het met liegen van mij part.
En dan kom je daarna hier vertellen waar het mis ging misschien dat er dan nog wat tips komen.
Goed wacht nou valse foto's? wat heb ik daar aan?quote:Op zondag 14 september 2014 00:36 schreef Cue_ het volgende:
Top tip idd!
Gewoon beetje liegen, evt valse foto's. Probeer gewoon wat uit. DAarna horen we de resultaten hier wel
Ik krijg haast zin om weer eens die inloggegevens van mij op te vissenquote:Op zondag 14 september 2014 00:36 schreef Cue_ het volgende:
Top tip idd!
Gewoon beetje liegen, evt valse foto's. Probeer gewoon wat uit. DAarna horen we de resultaten hier wel
Bij paiq zie je elkaars foto's pas nadat je een tijdje aan de praat ben, ze worden steeds scherper zeg maar naar gelang de tijd dat je aan het kletsen bent.quote:Op zondag 14 september 2014 00:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Goed prima zal ik doen.
[..]
Dank.
[..]
Goed wacht nou valse foto's? wat heb ik daar aan?
Oh oké.quote:Op zondag 14 september 2014 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
Bij paiq zie je elkaars foto's pas nadat je een tijdje aan de praat ben, ze worden steeds scherper zeg maar naar gelang de tijd dat je aan het kletsen bent.
Dus met een excuus van ben lelijk hoef je niet aan te komen om het eerst te proberen.
Bedankt ik ga slapen binnenkort me aanmelden bij zo'n site dan.quote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef Vivie het volgende:
Je hoeft echt geen dating genius te zijn om iets van succes/naar je zin te hebben, met wat iniatief en een babbel kun je aardig ver komen. Zelf ben ik er ook niet zo van maar heb best leuke dates gehad
Veel succes Mr.hmmmmm!
quote:Op zondag 14 september 2014 00:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Bedankt ik ga slapen binnenkort me aanmelden bij zo'n site dan.
Niet eens nodig die credits, als je er gewoon normaal uitziet krijgen je vanzelf matches als je foto's beoordeeld.quote:Op zondag 14 september 2014 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Met het mooier maken dan dat het is kom je er echt niet.
Maarja whatever, maak een account op paiq ofzo, gooi er wat credits tegen aan en je kunt praten (chatten) met een meid binnen 5 minuten, zou zeggen probeer het.
oh wat goed!quote:Op zondag 14 september 2014 04:04 schreef Faxie het volgende:
Nou ik heb iemand uitgevraagd op date hoorMorgen zullen jullie wel een
of
gepost zien worden door me
Nou, dat wordt neuken dusquote:Op zondag 14 september 2014 04:04 schreef Faxie het volgende:
Nou ik heb iemand uitgevraagd op date hoorMorgen zullen jullie wel een
of
gepost zien worden door me
Omdat ik je flink wat teleurstellingen probeer te besparen. Dat hele online dating gebeuren is nogal meedogenloos, zeker als je toch al niet stevig in je schoenen staat. Ik heb niet het idee dat jij er vrolijker van gaat worden ten langen leste en ik zou - als ik jou was - eerst eens stevig aan mezelf werken. Daarna nog eens proberen.quote:
Lees deze reeks eens een tijdje om een onthutsend beeld te krijgen hoeveel mensen dat persoonlijk opvatten. Hieronder bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 september 2014 13:39 schreef kree het volgende:
Dat het miedogeloos is is wel erg overdreven, 't ergste wat kan gebeuren is dat ze niet meer met je praten of je blokkeren.
Dat ook, maar het ergste is nog de mensen die de "geen interesse" knop verzonnen hebben. Hoe lui wil je zijn om niet eens een fatsoenlijk persoonlijk bericht terug te sturen..quote:Op zondag 14 september 2014 13:39 schreef kree het volgende:
Dat het miedogeloos is is wel erg overdreven, 't ergste wat kan gebeuren is dat ze niet meer met je praten of je blokkeren.
Net aangemaakt moet nog alle info invullen iemand een leuk idee voor een naam?quote:Op zondag 14 september 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een account aangemaakt dan op bv paiq?
Jawel waarom zeg ik dan wat verkeerds?quote:Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Je kan hmmmmmmm in dit topic toch niet serieus nemen of wel?
Die kans is er wel ja, of je moet gewoon leuk en gezellig kunnen praten, zonder verder teveel op die dingen in te gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jawel waarom zeg ik dan wat verkeerds?
Ik begin wel te merken aan die vragen dus op Paiq dat het eigenlijk iets is voor mensen die een redelijk leuk interessant leven leiden dus ik denk dat de vrouwen erg op mij afknappen omdat ik vrijwel nooit buiten kom of iets doe.
Nee misschien als ik aangeef dat ik toch wat dingen doe en mijn leven wat verbeter dat ik nog een kans maak maar ik zie het ook somber in.quote:Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
Die kans is er wel ja, of je moet gewoon leuk en gezellig kunnen praten, zonder verder teveel op die dingen in te gaan.
Maargoed uiteindelijk zul je dat toch wel moeten vertellen wil je verder komen. Dus tsja, daar kan ik je niet mee helpen.
in geen enkel topic als je het mij vraagtquote:Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Je kan hmmmmmmm in dit topic toch niet serieus nemen of wel?
Wat een onzin. Jij denkt dat de vrouwen daarop zitten allemaal zo interresant zijn?quote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik begin wel te merken aan die vragen dus op Paiq dat het eigenlijk iets is voor mensen die een redelijk leuk interessant leven leiden dus ik denk dat de vrouwen erg op mij afknappen omdat ik vrijwel nooit buiten kom of iets doe.
Nee als ik helemaal niks zou willen proberen dan zou ik geen account hebben aangemaakt ik moet gewoon iemand vinden dan die bij me past misschien zijn er wel een paar saaie vrouwen die me wel leuk vindenquote:Op zondag 14 september 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij denkt dat de vrouwen daarop zitten allemaal zo interresant zijn?
Ja er zitten leuke tussen maar als je bij voorbaat al zo negatief denkt is het sowieso niets voor je.
Ik ben serieus nu ik begrijp niet hoe je iets anders kunt denken.quote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in geen enkel topic als je het mij vraagt
quote:
yay! Iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind om voor te settelenquote:Op zondag 14 september 2014 16:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben nu op Paiq zo'n foto toernooi het doen nou het geeft me toch wat meer zelfvertrouwen want er zitten daar erg veel minder knappe vrouwen om het zo te zeggenmisschien dat er toch eentje vind.
Nou nee maar dat er daar dus ook vrouwen zitten die niet super aantrekkelijk zijn dus als dat bij de mannen ook zo is maak ik misschien nog kans.quote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yay! Iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind om voor te settelen
Dan nog, dan heeft het ook geen nut toch om zo negatief ernaar te kijken in de eerste instantiequote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee als ik helemaal niks zou willen proberen dan zou ik geen account hebben aangemaakt ik moet gewoon iemand vinden dan die bij me past misschien zijn er wel een paar saaie vrouwen die me wel leuk vinden
Prima dan neem ik mijn woorden terugquote:Op zondag 14 september 2014 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, dan heeft het ook geen nut toch om zo negatief ernaar te kijken in de eerste instantie
Aan je eigen oninteressante leven kan je zelf altijd wel wat doen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan je eigen oninteressante leven kan je zelf altijd wel wat doen.
Doe dat dan ook, of ben jij het type dat bij de eerste de beste bries tegenwind al meteen omver waait?quote:
Doe ik heb al wat dingen die ik wil gaan doen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe dat dan ook, of ben jij het type dat bij de eerste de beste bries tegenwind al meteen omver waait?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
Geen flauw idee.
Ja. Door een ex-relatie. Toen ik nog bij de Efteling werkte. Met d'r nieuwe vriend.quote:Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef -Splash- het volgende:
Is er iemand ooit echt wel eens 'gestalked' door een ex-date? Omdat ze echt antwoorden nodig heeft waarom je na 2 dates een einde eraan gebreid hebt? En de verantwoordelijkheden en (schijnbare) afspraken die je gemaakt hebt?
FML... heb haar overal geblokkeerd, belt ze mij via een private nummer... had wat moeite ermee omdat ze heel emotioneel was. Maar pffff.... nee is nee hoor.
Ja ik. Ben toen heel duidelijk en heel direct geweest. Echt volledig afgebrand en door gegaan tijdens huilen. Ze wilde het weten, dan zal ze het krijgen ook.quote:Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef -Splash- het volgende:
Is er iemand ooit echt wel eens 'gestalked' door een ex-date? Omdat ze echt antwoorden nodig heeft waarom je na 2 dates een einde eraan gebreid hebt? En de verantwoordelijkheden en (schijnbare) afspraken die je gemaakt hebt?
FML... heb haar overal geblokkeerd, belt ze mij via een private nummer... had wat moeite ermee omdat ze heel emotioneel was. Maar pffff.... nee is nee hoor.
Ik vind het heel naar voor haar hoor, vader overleden.. moeder instabiel. Heel vervelend en naar, maar dit staat los van daten met iemand. Voor haar was een tweede date heel speciaal... voor mij was het een date. Wat lastig is is dat deze date in Juli was. Ze is er nog steeds mee bezig, met collega's erover gepraat etc... (ze is psychologe)quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik. Ben toen heel duidelijk en heel direct geweest. Echt volledig afgebrand en door gegaan tijdens huilen. Ze wilde het weten, dan zal ze het krijgen ook.
Nooit meer wat van vernomen. En nee ben er niet trots op en dit was echt de aller laatste optie. Helaas moest dat zo ver komen. Het was gewoon ziekelijk. Nieuwe hyves profielen aanmaken, andere telefoonnummers kopen enz.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Door een ex-relatie. Toen ik nog bij de Efteling werkte. Met d'r nieuwe vriend.
Dus.
Nieuwe vriend? Jij dumpte haar toch?quote:Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Door een ex-relatie. Toen ik nog bij de Efteling werkte. Met d'r nieuwe vriend.
Dus.
Whehe. Typisch.quote:
Yup. Het was over en uit voor mij, ook duidelijk gemaakt. Maar toen moest ik tijdens de Winter Efteling eens werken en toen kreeg ik een sms van d'r dat ze in het park was, met d'r vriend. Want ze wilde praten. Ik had nog wat werk te doen achter de schermen en daar ben ik toch zeker een uur of anderhalf mee bezig geweest. Toen ik het park weer in ging kwam ze ineens op me af, met d'r nieuwe vriend.quote:Op zondag 14 september 2014 22:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe vriend? Jij dumpte haar toch?
Ik heb voor 10 minuten duidelijk gemaakt dat ik op wil houden met het gesprek, daarna maar gewoon opgehangen. Veel verwijten ook. Erg vervelend. Dat het mij om het uiterlijk ging en niet om het innerlijk. En dat je niet iemand leuk kan vinden en daarna niet meer. En of ik dat uit kon leggen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Typisch.
Maar inderdaad, gewoon héél duidelijk zijn en zeggen dat het wat jou betreft meer dan klaar is. En geen anonieme nummers opnemen, een tijdje.
Nu neem je het begrip stalken wel héél ruim.quote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Het was over en uit voor mij, ook duidelijk gemaakt. Maar toen moest ik tijdens de Winter Efteling eens werken en toen kreeg ik een sms van d'r dat ze in het park was, met d'r vriend. Want ze wilde praten. Ik had nog wat werk te doen achter de schermen en daar ben ik toch zeker een uur of anderhalf mee bezig geweest. Toen ik het park weer in ging kwam ze ineens op me af, met d'r nieuwe vriend.
Die heeft dus dik anderhalf uur gewacht, in de kou, om over iets te praten wat allang duidelijk was.
Beetje eh. apart. Hoe stond die nieuwe vriend erbij? Of wilde hij ook antwoorden? Die gast moest alles natuurlijk aanhoren en wilde dat het uitgepraat werd hehe.quote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Het was over en uit voor mij, ook duidelijk gemaakt. Maar toen moest ik tijdens de Winter Efteling eens werken en toen kreeg ik een sms van d'r dat ze in het park was, met d'r vriend. Want ze wilde praten. Ik had nog wat werk te doen achter de schermen en daar ben ik toch zeker een uur of anderhalf mee bezig geweest. Toen ik het park weer in ging kwam ze ineens op me af, met d'r nieuwe vriend.
Die heeft dus dik anderhalf uur gewacht, in de kou, om over iets te praten wat allang duidelijk was.
Zo'n Pardoes pak lijkt me toch best warm.quote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aww. Ze had al kindernamen uitgezocht. Het schaap.quote:Op zondag 14 september 2014 22:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb voor 10 minuten duidelijk gemaakt dat ik op wil houden met het gesprek, daarna maar gewoon opgehangen. Veel verwijten ook. Erg vervelend. Dat het mij om het uiterlijk ging en niet om het innerlijk. En dat je niet iemand leuk kan vinden en daarna niet meer. En of ik dat uit kon leggen.
Ze was ouder dan ik.. dus geen idee of dat nog zin had.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww. Ze had al kindernamen uitgezocht. Het schaap.
Nou, ik voelde me er niet prettig bij in ieder gevalquote:Op zondag 14 september 2014 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu neem je het begrip stalken wel héél ruim.
Hij zij enkel 'Hoi'. En 'De beste wensen', want het was na oudjaar. Verder kwam er niks uit. En ik was ook vlug uitgepraat want ik moest gewoon werken. In enkele woorden herhaald wat er toen gezegd was en dat ze me nu met rust moest laten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Beetje eh. apart. Hoe stond die nieuwe vriend erbij? Of wilde hij ook antwoorden? Die gast moest alles natuurlijk aanhoren en wilde dat het uitgepraat werd hehe.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo'n Pardoes pak lijkt me toch best warm.
Dat wens je niemand toe natuurlijk. Maar dit staat wel volledig buiten het daten tussen jullie he. Vergeet dat niet!quote:Op zondag 14 september 2014 22:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar voor haar hoor, vader overleden.. moeder instabiel.
Precies staat er zoals je zelf zegt volledig buiten. En waarom laat jij je zelf tegen houden door een freak? Je hebt het neem ik aan op alle manier geprobeerd. Dan maar heel direct en alles zeggen zonder blad voor de mond. En ja dat zal haar kwetsen. Maar kennelijk is dat wat ze wilt want op een andere manier werkt dat niet.quote:Heel vervelend en naar, maar dit staat los van daten met iemand. Voor haar was een tweede date heel speciaal... voor mij was het een date. Wat lastig is is dat deze date in Juli was. Ze is er nog steeds mee bezig, met collega's erover gepraat etc... (ze is psychologe)
Je zou bijna het daten opgeven door dit geneuzel.
dat is zo enorm niet gestalked wordenquote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe, want ze was speciaal naar de Efteling gekomen (vergeten te vermelden), en heeft dus dik anderhalf uur op me zitten wachten. En het was al uitgepraat, ruim daarvoor. Maar goed, ze kon niet tegen nee schijnbaar. En dan toch een andere vriend hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is zo enorm niet gestalked worden
1 gesprek, omdat ze daar toch al was...
Prima. Ik voelde me er in ieder geval niet prettig bij.quote:Op zondag 14 september 2014 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
Nog steeds niet bepaald stalken of dramatisch...
Ik was enorm duidelijk en ik heb het netjes gebracht toen. Allicht zat er een hoop gejank bij maar dat hoort erbij. Schijnbaar had ze toch nog een beetje hoop wat achtergebleven was. Ze is nu uit mijn leven en daar ben ik blij om.quote:Op zondag 14 september 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
Was je niet gewoon vaag/onduidelijk? Volgende keer wat harder zijn dus
Je moet het ook niet netjes brengen, dan snappen ze het niet en krijg je dit geleuterquote:Op zondag 14 september 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was enorm duidelijk en ik heb het netjes gebracht toen. Allicht zat er een hoop gejank bij maar dat hoort erbij. Schijnbaar had ze toch nog een beetje hoop wat achtergebleven was. Ze is nu uit mijn leven en daar ben ik blij om.
Misschien wel, door schade en schande wordt men wijzerquote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet het ook niet netjes brengen, dan snappen ze het niet en krijg je dit geleuter
Ik kan een "Dit wordt 'em niet' date volwassen afhandelen.....nu m'n eerste breakup nogquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoera voor break-ups die ondanks alle emoties rationeel en volwassen lopen.
Die zijn er veel te weinig.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ja...hoe is met Brabo Boy?quote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
Of wil je er eentje met ons delen clums?
Met mij gaat het goed, dank u.quote:
Het was een date toch? Niet een relatie van tig jaar. En dan nog is het soms gewoon beter hard te zijn zondat de ander er sneller overheen is.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee nooit echt een normaal gesprek gehad met een meisje.quote:
Het is eigenlijk een soort failed duckface dus dan word het lastigerquote:Op zondag 14 september 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom heb ik dat nooit.
Als ik zo'n match zou hebben zou het eerste zijn vragen of ze weet waar dat duckface vandaan komt.
Neuh.quote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zijn er veel te weinig.
Of wil je er eentje met ons delen clums?
Ja eh, geen idee. Hij is laatst langsgeweest voor date nr 5, zijn initiatief. We hebben dit keer ook bizar veel gepraat, waarbij hij voornamelijk aan het woord was. Veel over eerdere relaties en achtergrondmeuk, best persoonlijk allemaal. Dingen die je niet zou vertellen als het puur om de sexytimes zou gaan, denk ik. Daaruit werd wel duidelijk dat hij eerder véél te snel veel te serieus is geworden in relaties, met de nodige gevolgen. Dan zit hij bij mij op zich goed, want als ik ergens een teringhekel aan heb, is het te hard van stapel lopen. Aan de andere kant kriebelt bij mij wel heel erg de vraag of we nu echt aan het daten-daten zijn, of dat dit puur een verzetje is. Maar goed, hoe vraag je dat zonder te klinken alsof je z'n kinderen wil hebben, daar ben ik nog niet over uit.quote:
De moeilijke fase is dus aangebrokenquote:Op zondag 14 september 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Ja eh, geen idee. Hij is laatst langsgeweest voor date nr 5, zijn initiatief. We hebben dit keer ook bizar veel gepraat, waarbij hij voornamelijk aan het woord was. Veel over eerdere relaties en achtergrondmeuk, best persoonlijk allemaal. Dingen die je niet zou vertellen als het puur om de sexytimes zou gaan, denk ik. Daaruit werd wel duidelijk dat hij eerder véél te snel veel te serieus is geworden in relaties, met de nodige gevolgen. Dan zit hij bij mij op zich goed, want als ik ergens een teringhekel aan heb, is het te hard van stapel lopen. Aan de andere kant kriebelt bij mij wel heel erg de vraag of we nu echt aan het daten-daten zijn, of dat dit puur een verzetje is. Maar goed, hoe vraag je dat zonder te klinken alsof je z'n kinderen wil hebben, daar ben ik nog niet over uit.
Probeer tinder.. voor de rest geen idee.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Welke sites afgezien van Paiq kun je vrouwen onder de 18 vinden dus zo 16-17?
Meeste sites zijn alleen boven de 18+ helaas.
Oké bedankt dan maar een facebook acc aanmakenquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer tinder.. voor de rest geen idee.
Mwah, moeilijk is overdreven. Dit is wat je krijgt, als je van iets niet serieus naar verder wil gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef Vivie het volgende:
[..]
De moeilijke fase is dus aangebroken, veel succes (even geen foute tips van mij ^^)
Wat wil je trouwens zelf....meer of het houden bij sexytimes?
Probeer MySpace.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Welke sites afgezien van Paiq kun je vrouwen onder de 18 vinden dus zo 16-17?
Meeste sites zijn alleen boven de 18+ helaas.
MySpace? not sure if serious.quote:
Hoezo? 'Hoi ik vindt je leuk en wil verder met je, hoe denk jij daarover'quote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, moeilijk is overdreven. Dit is wat je krijgt, als je van iets niet serieus naar verder wil gaan.
[..]
Probeer MySpace.
Het is vind.quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo? 'Hoi ik vindt je leuk en wil verder met je, hoe denk jij daarover'
It aint fucking rocket sience.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Ze wilde je gewoon nog even een trap na geven. Dergelijke figuren kunnen het niet loslaten voor ze het in je gezicht eruit gooien.quote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe, want ze was speciaal naar de Efteling gekomen (vergeten te vermelden), en heeft dus dik anderhalf uur op me zitten wachten. En het was al uitgepraat, ruim daarvoor. Maar goed, ze kon niet tegen nee schijnbaar. En dan toch een andere vriend hebben.
Als ze dat wilde doen dan is ze daar jammerlijk in gefaald. Ik stond er toch al boven, en zoals gezegd had ze haar nieuwe vriend bij zichquote:Op maandag 15 september 2014 01:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze wilde je gewoon nog even een trap na geven. Dergelijke figuren kunnen het niet loslaten voor ze het in je gezicht eruit gooien.
Als je alsnog was gaan huilen en had gezegd "we kunnen het nog wel proberen" dan had ze gezegd "Je hebt je kans gehad nu hoeft het niet meer!".
Droevige types die niet door hebben hoe sneu ze zelf zijn en later trots tegen hun vrienden zeggen hoe ze jou op hun plaats hebben gezet
Val je soms op 16 jarigen?quote:Op maandag 15 september 2014 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
"....En op deze foto heb ik de ballen van mijn beste vriend vast."
[ afbeelding ]
Tinder is verwarrend.
Vergeet het Indiaanse accent waarop het gezegd dient te worden niet he.quote:Op maandag 15 september 2014 05:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sexytimes. Gvd. Als een date dat woord in je bijzijn gebruikt verschrompelen je ballen toch spontaan?
Gebruik de app, oordeel zelf, en fap je suf.quote:Op maandag 15 september 2014 01:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Zitten er ook lelijke vrouwen op tinder?
Goed hoezo fap jij je dan suf op die app?quote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gebruik de app, oordeel zelf, en fap je suf.
Ik fap me niet suf, heb de app niet eens.quote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Goed hoezo fap jij je dan suf op die app?
Dan moet het wel erg goed zijn
quote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik fap me niet suf, heb de app niet eens.
Hilarisch inderdaadquote:
Waarom niet. Tinder is ideaal als je vrijgezel bent.quote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
Goed hoezo fap jij je dan suf op die app?
Dan moet het wel erg goed zijn
Ik fap me niet suf, heb de app niet eens.
Waarom is het ideaal?quote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarom niet. Tinder is ideaal als je vrijgezel bent.
Ik vond het alleen grappig omdat hij mij dat advies gaf zonder het uit te proberen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:48 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Kun je niet vertrekken uit dit topic?
Heb je serieus de intentie om met een meisje af te spreken?quote:Op maandag 15 september 2014 12:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vond het alleen grappig omdat hij mij dat advies gaf zonder het uit te proberen.
En nee te leuk hier.
Ja dat wil ik zeker altijd al eens in het echt willen praten met een meisje een echt gesprek en dan iets leuks doen lijkt me wel wat.quote:Op maandag 15 september 2014 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb je serieus de intentie om met een meisje af te spreken?
Als je nog nooit met een meisje hebt gepraat moet je misschien beginnen in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat' topicquote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zeker altijd al eens in het echt willen praten met een meisje een echt gesprek en dan iets leuks doen lijkt me wel wat.
Hij kan beter eerst eens naar buiten gaan.quote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je nog nooit met een meisje hebt gepraat moet je misschien beginnen in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat' topic
Dat topic loopt zo langzaamquote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je nog nooit met een meisje hebt gepraat moet je misschien beginnen in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat' topic
Oh oké.quote:Op maandag 15 september 2014 13:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het werkt vele malen sneller dan een datingsite.
Ja maar dit is geen SC natuurlijk. En het word ook niet je volgende reeksquote:Op maandag 15 september 2014 13:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat topic loopt zo langzaam
[..]
Oh oké.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dit is geen SC natuurlijk. En het word ook niet je volgende reeks
Zelf wel mensen aangesproken. Speeddates gedaan enzo?quote:Op maandag 15 september 2014 14:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik zat net de reviews te lezen van Paiq en zag wel een hele aparte.
''In tegensteling to andere sites matched Paiq goed. Na een aantal mensen gesproken te hebben iemand gevonden waarmee ook een klik is. Afgesproken en na twee week zwanger. Bedankt Paiq!''
Verder nog steeds geen gesprek gevoerd via die site volgens mij werkt het totaal niet voor mannen.
Krijg geen speeddates ik kan het er 1 uur laten staan.quote:Op maandag 15 september 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf wel mensen aangesproken. Speeddates gedaan enzo?
Tis idd dat speeddates soms wel lastig te krijgen zijn als man. Maar je moet dan ook op de juiste tijdstippen zijn. Bv om 2 uur smiddags zijn veel mensen aan het werk/studie/whatever.quote:Op maandag 15 september 2014 14:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Krijg geen speeddates ik kan het er 1 uur laten staan.
Aan mijn foto zal het niet liggen die kunnen ze nog niet zien.
Krijg dan ook geen speeddates of ze willen niet of ik krijg gewoon niks omdat 100en mannen bezig zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis idd dat speeddates soms wel lastig te krijgen zijn als man. Maar je moet dan ook op de juiste tijdstippen zijn. Bv om 2 uur smiddags zijn veel mensen aan het werk/studie/whatever.
(wat wel goede tijden zijn geen idee, vooral savonds lijkt me zo)
quote:Op maandag 15 september 2014 14:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik zat net de reviews te lezen van Paiq en zag wel een hele aparte.
''In tegensteling to andere sites matched Paiq goed. Na een aantal mensen gesproken te hebben iemand gevonden waarmee ook een klik is. Afgesproken en na twee week zwanger. Bedankt Paiq!''
Verder nog steeds geen gesprek gevoerd via die site volgens mij werkt het totaal niet voor mannen.
Hoezo hebben die mannen daar voor betaald?quote:Op maandag 15 september 2014 14:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Krijg dan ook geen speeddates of ze willen niet of ik krijg gewoon niks omdat 100en mannen bezig zijn.
Verder vind ik het ergste nog wel toen ik dus een vrouwelijk account heb aangemaakt ik dus 5 matches kreeg die daar dus betaald voor hebben na een paar minuten....
Dus de mannen die daarop zitten geven best veel geld uit zonder dat die persoon een foto heeft als dat het welkom is voor elke vrouw zie ik mijn kansen als niet betalend lid slecht in.
Omdat je normaal maar 1 match krijgt en als ik na een uurtje er al 5 heb neem ik aan dat ze betaald hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo hebben die mannen daar voor betaald?
Nee hoor, hoeft allemaal nietquote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
Omdat je normaal maar 1 match krijgt en als ik na een uurtje er al 5 heb neem ik aan dat ze betaald hebben.
Nou iniedergeval als man vind ik er tot nu toe niks aan je kunt echt weinig en als je een vrouw dus een bericht stuurt heeft ze er al 10tallen gehadquote:
Wanneer houden mannen eens op met dit calimero gedrag? Het valt heus wel mee, als je interessant/leuk genoeg bent dan zijn die kansen redelijk normaal.quote:Op maandag 15 september 2014 14:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou iniedergeval als man vind ik er tot nu toe niks aan je kunt echt weinig en als je een vrouw dus een bericht stuurt heeft ze er al 10tallen gehaden dan moet je 2 weken wachten op de volgende match.
Pas een vrouw die dus met me praat heeft schijnbaar mijn foto gezien want eerst wilde ze totaal niet chatten.quote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wanneer houden mannen eens op met dit calimero gedrag? Het valt heus wel mee, als je interessant/leuk genoeg bent dan zijn die kansen redelijk normaal.
Ik moet veel moeite doen om je bericht te interpreteren. Maar eh.. ok... je krijgt dus geen speeddates. Raar, want die kreeg ik wel altijd en zover ik weet is dat altijd een blinddate achtig principe?quote:Op maandag 15 september 2014 15:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Pas een vrouw die dus met me praat heeft schijnbaar mijn foto gezien want eerst wilde ze totaal niet chatten.
En nu krijg ik van die antwoorden van Hey Ok niks langers dan 3 letters....
Valt me echt tegen maar goed afgezien daarvan totaal geen reacties of niks na 2-3 dagen geen speeddates niks.
Ja ik weet het ik krijg er geen of ze worden afgewezen en die vrouw die mijn foto had gezien stuurde me wel nog een berichtje maar is niet zo actief.quote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik moet veel moeite doen om je bericht te interpreteren. Maar eh.. ok... je krijgt dus geen speeddates. Raar, want die kreeg ik wel altijd en zover ik weet is dat altijd een blinddate achtig principe?
Ja maar het probleem is dat ik dus niet eens zo ver kom en ik ben gewoon normaal bezig op die site.quote:Op maandag 15 september 2014 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme hmmmdinges. Ik sla van die kutposts van je al droog, vind je het gek dat de vrouwen wegblijven.
Geen 9 of 10 zijnquote:Op maandag 15 september 2014 16:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
Zo tinder aangemaakt veel mooie mensen daar word je niet vrolijk van als je er wat minder uitziet.
Ik wil gewoon een date ik ben dan misschien niet de knapste maar tochquote:Op maandag 15 september 2014 16:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen 9 of 10 zijn![]()
10/10 master race represent
Gadsamme, jij kan een ui nog laten janken, weet je dat?quote:Op maandag 15 september 2014 16:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een date ik ben dan misschien niet de knapste maar toch
quote:Op maandag 15 september 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gadsamme, jij kan een ui nog laten janken, weet je dat?
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Pfff iemand een touw? Als ik dit allemaal lees Hang ik al bijna in het trapgat. Pfff
De negativiteit druipt van je post af. Je zit enkel te janken dat er niks lukt. Je doet er zelf ook helemaal geen moeite voor om het op te lossen. En dan nog vraag je waarom het zo is? Man (of knul), kom eerst eens uit die negatieve put en ga dan pas aan daten denken.quote:
Nou ik zit niet echt in een negatieve put alleen die datingsites heb ik tot nu toe geen succes mee misschien komt dat nog.quote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De negativiteit druipt van je post af. Je zit enkel te janken dat er niks lukt. Je doet er zelf ook helemaal geen moeite voor om het op te lossen. En dan nog vraag je waarom het zo is? Man (of knul), kom eerst eens uit die negatieve put en ga dan pas aan daten denken.
Zaterdagavond na 12 uur.quote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis idd dat speeddates soms wel lastig te krijgen zijn als man. Maar je moet dan ook op de juiste tijdstippen zijn. Bv om 2 uur smiddags zijn veel mensen aan het werk/studie/whatever.
(wat wel goede tijden zijn geen idee, vooral savonds lijkt me zo)
Je durft niet naar buiten... Dat is vrij negatiefquote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik zit niet echt in een negatieve put alleen die datingsites heb ik tot nu toe geen succes mee misschien komt dat nog.
Ik zie er gewoon normaal uit vind ik of dat genoeg is om een date te scoren wie weet ik zie het wel.
Ik kom hier negatief over maar zo ben ik niet![]()
Ik durf nu wel dus als ik een date zou gaan ontmoeten zou ik gewoon gaan ik moet wel aan wat dingen wennen maar echt bang ben ik niet meer.quote:Op maandag 15 september 2014 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je durft niet naar buiten... Dat is vrij negatief
Ik ben er zo zeker van dat dit bullshit is dat ik bereid ben om er voor op date te gaanquote:Op maandag 15 september 2014 18:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik durf nu wel dus als ik een date zou gaan ontmoeten zou ik gewoon gaan ik moet wel aan wat dingen wennen maar echt bang ben ik niet meer.
Ik denk niet dat je in de buurt woont waar woon je?quote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben er zo zeker van dat dit bullshit is dat ik bereid ben om er voor op date te gaan
Koffie, morgenmiddag
Er is vast een midden. Ik woon in brabantquote:Op maandag 15 september 2014 18:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in de buurt woont waar woon je?
Oh Limburg dus dat is misschien niet eens zo ver.quote:Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er is vast een midden. Ik woon in brabant
Zo dat gaat makkelijk :pquote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben er zo zeker van dat dit bullshit is dat ik bereid ben om er voor op date te gaan
Koffie, morgenmiddag
Doe dit nou nietquote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Koffie, morgenmiddag
quote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Allesbehalve datingsites in ieder geval. Gewoon flink wat topics openen op fok waaruit blijkt hoe zielig je wel niet bent en dan maar hopen dat er een wijf met een Messias-complex hapt. Heb ik al vaker zien gebeuren.
Zullen we 'm samen ontknapen?quote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Koffie, morgenmiddag
Levensmoe?quote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Koffie, morgenmiddag
Wat zet je er tegenover?quote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zullen we 'm samen ontknapen?
Ik zeg niet dat je slecht bent, maar je bent zo negatief over jezelf.quote:Op maandag 15 september 2014 19:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom dat dan ik ben zo slecht nog niet
Oké I will grow some huge balls.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je slecht bent, maar je bent zo negatief over jezelf.
Grow some balls en werk eens aan je zelfbeeld. Fuck dat wat anderen van je vinden, op elk potje past een dekseltje.
Sowieso met een beetje zelfvertrouwen sta ja al 3-0 voor.
16quote:Op maandag 15 september 2014 19:51 schreef Solo14 het volgende:
16 bitches op mijn paiq en ik moet ze niet.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is de beproefde yats/faxie techniek. Overal dikke tranen plengen dat het allemaal zo oneerlijk is, maar ondertussen het keeltje van de ene na de andere fokster vol ejaculeren. Die hmmm komt er nog wel.
Wat zijn jouw stats op paiq?quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic is wel goed voor m'n ego. Ik voel me altijd een stuk minder kneus als ik het een en ander lees.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:03 schreef Solo14 het volgende:
Binnenkort meeten met een chick van 6 jaar ouder van OKcupid, ze zegt alleen dat 1 van der hobby's is ''drankje doen met vrienden''
Ja dat is dan ook weer zo stom vind ik, maar goed, blijkbaar is dat normaal.
Lekker drankje doen boys en girls!
Quotes veranderenquote:Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
der hobby's?
Je mag blij zijn dat ze je nog wil zien
Doen!!quote:Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er is vast een midden. Ik woon in brabant
Met jouw postgedrag moet je echt een 12 op zijn minst zijn om een vrouw enigszins nat te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw stats op paiq?
Ik ben blijk een 9+/10 te zijn, mijn ego stijgt door het dak.
Haha, blijkbaar werkt het kind.quote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met jouw postgedrag moet je echt een 12 op zijn minst zijn om een vrouw enigszins nat te krijgen.
Kut je hebt mij door.quote:Op maandag 15 september 2014 20:15 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een babbels nu hij eindelijk 'een chick' zo ver heeft weten te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wilden de hertjes niet happen inderdaad, maar nu hij een oud verveeld Anitaatje aan de haak heeft geslagen is het Gods gift aan de mensheid inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 20:15 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een babbels nu hij eindelijk 'een chick' zo ver heeft weten te krijgen.
Leuke films waren dat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Doet me een beetje aan die cheesy eighties filmreeks Revenge of the nerds denken. Dan heeft er eindelijk ook eens eentje geneukt na jaren drooggestaan te hebben, komt 'ie gehuld in kamerjas en lurkend aan een pijp voorbij flaneren alsof hij Hugh Hefner zelf is. Life imitates art, zullen we maar zeggen.
Dat is typisch iets wat een 5/10 of lager zou zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je verwart jaloezie met afkeer. Geeft niet, gebeurt vaker.
Hey pop, anders kom je je weer melden als je daadwerkelijk een keer een vrouw van dichtbij mee hebt mogen maken. Anders krijg je van die ongemakkelijke situaties waarbij een 5/10 meer actie heeft dan jij, waardoor we aan die epische score van je gaan twijfelen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat is typisch iets wat een 5/10 of lager zou zeggen.
Nee, ik heb een puntquote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey feebs, nog gebatst lately?
Jij vind mijn score epischquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey pop, anders kom je je weer melden als je daadwerkelijk een keer een vrouw van dichtbij mee hebt mogen maken. Anders krijg je van die ongemakkelijke situaties waarbij een 5/10 meer actie heeft dan jij, waardoor we aan die epische score van je gaan twijfelen.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Vivie het volgende:
Heeft iemand nog iets gezelligs/spannends te melden?
Zuur avondje hier
Hoor je de hoeven CC? HOOR JE ZE?!quote:Op maandag 15 september 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus. Als dat geen teken van het einde der tijden is weet ik het ook niet meer.
http://fc04.deviantart.ne(...)y_ishoka-d3ae1xr.pngquote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoor je de hoeven CC? HOOR JE ZE?!
Wat is er met mij dan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:26 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmmmmmmm was nog niet voldoende en nu is Solo er ook bij?
Jeuy
Dat gigantische bord voor jouw kop dat je zelf wel in de gaten hebt dat je hier aan het trollen bent en totaal niet serieus bent. Dat is er met jou!quote:
Zijn wij aan het trollen of spreken wij waarheden die jullie niet willen accepteren?quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Die gigantische bord voor jouw kop dat je zelf wel in de gaten hebt dat je hier aan het trollen bent en totaal niet serieus bent. Dat is er met jou!
Ik ben helemaal serieus.quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dat gigantische bord voor jouw kop dat je zelf wel in de gaten hebt dat je hier aan het trollen bent en totaal niet serieus bent. Dat is er met jou!
Wel gepraat, niet Gepraat. Heeft geen haast.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
Vast wel iemand die je van je punt af wil helpen.
----
Al gepraat met je date trouwens c_c?
Ik vind het toch wat tegenvallen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarom niet. Tinder is ideaal als je vrijgezel bent.
Paiq is de laatste tijd wat aan het kloten met die speeddates. Dan zoekt hij uren en vind niets.quote:Op maandag 15 september 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf wel mensen aangesproken. Speeddates gedaan enzo?
Ik vind ze juist heel snel de laatste tijd.quote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat tegenvallen.
[..]
Paiq is de laatste tijd wat aan het kloten met die speeddates. Dan zoekt hij uren en vind niets.
Eh wat? Haal mijn naam eens even uit dat rijtje.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is de beproefde yats/faxie techniek. Overal dikke tranen plengen dat het allemaal zo oneerlijk is, maar ondertussen het keeltje van de ene na de andere fokster vol ejaculeren. Die hmmm komt er nog wel.
Ai, na het eerste punt gaat het rap. Punt 2 zit er hier helaas aan te komen. Sterkte Phoebe!quote:
Leuk voor je...quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik vind ze juist heel snel de laatste tijd.
Ben er met 1 bezig, krijg ik de volgende al binnen.
Ik vroeg zonet uit het niets aan de lekkerste meid uit mijn paiq lijst haar snapchat. Went better then expected.jpg.
Ik zeik niet meer ik heb lang genoeg zielig gedaan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb geen Messias complex. Maar als je zegt 'ik durf mijn huis niet uit blabla' en je doet het wel voor een date dan is er niks mis met je en moet je niet zo zeiken
Doe je het niet voor een date dan moet je niet in dit topic zijn
De grootste slet zegt watquote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar gaan jullie nou nog daten of niet?
Dit topic lijkt te verdrinken in zelf medelijden helaas.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:03 schreef habitue het volgende:
Sinds wanneer is dit een "help, ik krijg geen dates!" topic?
Ik ben verdomme John Williams niet![]()
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaidquote:
Waarom draaide het op niets uit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaid
Ga tegenwoordig maar zonder gedachten een date in, zie het allemaal wel.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:54 schreef Solique het volgende:
Ga tegenwoordig maar zonder gedachten een date in, zie het allemaal wel.
Vond het zelf wel gezellig, konden goed praten. Zij zag er niets in.
Was dat die waar je het zaterdag over had? Blijft jammer zoiets.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaid
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.quote:
Gisteren weer date gehadquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat die waar je het zaterdag over had? Blijft jammer zoiets.
Ah, netjes! Maar het werd dus niets? Jammerquote:
Dat is natuurlijk sowieso een goede insteek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:03 schreef Solique het volgende:
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.
Ga er tegenwoordig maar vanuit dat dates op niets uitlopen, dus hoef ik mijzelf ook niets in te beelden.
Is wel een erg negatieve insteek, lijkt me. Snap het wel hoor maar dat beïnvloedt je ook negatief. Kan me, jou ontmoet hebbende, niet zo goed voorstellen dat het iets is in hoe je over komt dus wellicht tref je gewoon steeds net de verkeerde dates? Soms heb je zo'n streak van mensen die totaal niet bij je blijken te passen. Kritischer filteren wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.
Ga er tegenwoordig maar vanuit dat dates op niets uitlopen, dus hoef ik mijzelf ook niets in te beelden.
[..]
Gisteren weer date gehad
Hij treft gewoon allemaal eefjes, waarbij het gewoon net niet genoeg kliktquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:13 schreef eefje801 het volgende:
Is wel een erg negatieve insteek, lijkt me. Snap het wel hoor maar dat beïnvloedt je ook negatief. Kan me, jou ontmoet hebbende, niet zo goed voorstellen dat het iets is in hoe je over komt dus wellicht tref je gewoon steeds net de verkeerde dates? Soms heb je zo'n streak van mensen die totaal niet bij je blijken te passen. Kritischer filteren wil nog wel eens helpen.
Nou jaaaa...quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij treft gewoon allemaal eefjes, waarbij het gewoon net niet genoeg klikt
Zeg ik iets raars?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
Nou jaaaa...Zo ben ik helemaal niet. Hoop ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je. Al heb ik je nooit gemeet, dus kan ik er geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker Cue, vergeef mequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij interpreteren jullie mijn post anders dan ik bedoel
Wat bedoelt Eef met "Zo"? (zo ben ik niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |