abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144517595
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Je kan hmmmmmmm in dit topic toch niet serieus nemen of wel? :?
in geen enkel topic als je het mij vraagt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 14 september 2014 @ 16:29:57 #102
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144517680
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jawel waarom zeg ik dan wat verkeerds?

Ik begin wel te merken aan die vragen dus op Paiq dat het eigenlijk iets is voor mensen die een redelijk leuk interessant leven leiden dus ik denk dat de vrouwen erg op mij afknappen omdat ik vrijwel nooit buiten kom of iets doe.
Wat een onzin. Jij denkt dat de vrouwen daarop zitten allemaal zo interresant zijn?

Ja er zitten leuke tussen maar als je bij voorbaat al zo negatief denkt is het sowieso niets voor je.
pi_144517759
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat een onzin. Jij denkt dat de vrouwen daarop zitten allemaal zo interresant zijn?

Ja er zitten leuke tussen maar als je bij voorbaat al zo negatief denkt is het sowieso niets voor je.
Nee als ik helemaal niks zou willen proberen dan zou ik geen account hebben aangemaakt ik moet gewoon iemand vinden dan die bij me past misschien zijn er wel een paar saaie vrouwen die me wel leuk vinden :P
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

in geen enkel topic als je het mij vraagt
Ik ben serieus nu ik begrijp niet hoe je iets anders kunt denken.
pi_144518125
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 09:34 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Is dat goed nieuws?
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 11:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh wat goed!
En?
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 05:08 schreef Faxie het volgende:
Woehoe *O*
pi_144518262
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

[..]

[..]

*O*

Ben nu op Paiq zo'n foto toernooi het doen nou het geeft me toch wat meer zelfvertrouwen want er zitten daar erg veel minder knappe vrouwen om het zo te zeggen :P misschien dat er toch eentje vind.
pi_144518673
Op ieder potje past een dekseltje zullen we maar denken.
Do what you love, love what you do!
pi_144518906
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:50 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

*O*

Ben nu op Paiq zo'n foto toernooi het doen nou het geeft me toch wat meer zelfvertrouwen want er zitten daar erg veel minder knappe vrouwen om het zo te zeggen :P misschien dat er toch eentje vind.
yay! Iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind om voor te settelen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144518995
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

yay! Iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind om voor te settelen
Nou nee maar dat er daar dus ook vrouwen zitten die niet super aantrekkelijk zijn dus als dat bij de mannen ook zo is maak ik misschien nog kans.
Ik ga het gewoon proberen dat van die foto's kijken is al leuk :P
  zondag 14 september 2014 @ 17:20:38 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144519196
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee als ik helemaal niks zou willen proberen dan zou ik geen account hebben aangemaakt ik moet gewoon iemand vinden dan die bij me past misschien zijn er wel een paar saaie vrouwen die me wel leuk vinden :P
Dan nog, dan heeft het ook geen nut toch om zo negatief ernaar te kijken in de eerste instantie ;)
pi_144519271
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 17:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan nog, dan heeft het ook geen nut toch om zo negatief ernaar te kijken in de eerste instantie ;)
Prima dan neem ik mijn woorden terug ;)
Vind het wel een leuke site.
  Moderator / Redactie FP zondag 14 september 2014 @ 18:05:36 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_144520586
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jawel waarom zeg ik dan wat verkeerds?

Ik begin wel te merken aan die vragen dus op Paiq dat het eigenlijk iets is voor mensen die een redelijk leuk interessant leven leiden dus ik denk dat de vrouwen erg op mij afknappen omdat ik vrijwel nooit buiten kom of iets doe.
Aan je eigen oninteressante leven kan je zelf altijd wel wat doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_144521771
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Aan je eigen oninteressante leven kan je zelf altijd wel wat doen.
Klopt.
  Moderator / Redactie FP zondag 14 september 2014 @ 19:35:05 #113
Brabo Bastard
pi_144523493
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Klopt.
Doe dat dan ook, of ben jij het type dat bij de eerste de beste bries tegenwind al meteen omver waait?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144528087
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doe dat dan ook, of ben jij het type dat bij de eerste de beste bries tegenwind al meteen omver waait?
Doe ik heb al wat dingen die ik wil gaan doen.

Foto toevoegd op paiq dus misschien dat ik wat reacties krijg binnenkort tot nu toe niks.
pi_144531611
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
Geen flauw idee.
Nog nooit gepraat met een meisje.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 14 september 2014 @ 21:56:02 #116
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144532097
Is er iemand ooit echt wel eens 'gestalked' door een ex-date? Omdat ze echt antwoorden nodig heeft waarom je na 2 dates een einde eraan gebreid hebt? En de verantwoordelijkheden en (schijnbare) afspraken die je gemaakt hebt?

FML... heb haar overal geblokkeerd, belt ze mij via een private nummer... had wat moeite ermee omdat ze heel emotioneel was. Maar pffff.... nee is nee hoor.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Moderator / Redactie FP zondag 14 september 2014 @ 22:00:55 #117
Brabo Bastard
pi_144532359
quote:
13s.gif Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef -Splash- het volgende:
Is er iemand ooit echt wel eens 'gestalked' door een ex-date? Omdat ze echt antwoorden nodig heeft waarom je na 2 dates een einde eraan gebreid hebt? En de verantwoordelijkheden en (schijnbare) afspraken die je gemaakt hebt?

FML... heb haar overal geblokkeerd, belt ze mij via een private nummer... had wat moeite ermee omdat ze heel emotioneel was. Maar pffff.... nee is nee hoor.
Ja. Door een ex-relatie. Toen ik nog bij de Efteling werkte. Met d'r nieuwe vriend.

Dus.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 september 2014 @ 22:01:56 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144532415
quote:
13s.gif Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef -Splash- het volgende:

Ja ik. Ben toen heel duidelijk en heel direct geweest. Echt volledig afgebrand en door gegaan tijdens huilen. Ze wilde het weten, dan zal ze het krijgen ook.

Nooit meer wat van vernomen. En nee ben er niet trots op en dit was echt de aller laatste optie. Helaas moest dat zo ver komen. Het was gewoon ziekelijk. Nieuwe hyves profielen aanmaken, andere telefoonnummers kopen enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 14 september 2014 @ 22:05:18 #119
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144532606
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ik. Ben toen heel duidelijk en heel direct geweest. Echt volledig afgebrand en door gegaan tijdens huilen. Ze wilde het weten, dan zal ze het krijgen ook.

Nooit meer wat van vernomen. En nee ben er niet trots op en dit was echt de aller laatste optie. Helaas moest dat zo ver komen. Het was gewoon ziekelijk. Nieuwe hyves profielen aanmaken, andere telefoonnummers kopen enz.
Ik vind het heel naar voor haar hoor, vader overleden.. moeder instabiel. Heel vervelend en naar, maar dit staat los van daten met iemand. Voor haar was een tweede date heel speciaal... voor mij was het een date. Wat lastig is is dat deze date in Juli was. Ze is er nog steeds mee bezig, met collega's erover gepraat etc... (ze is psychologe)

Je zou bijna het daten opgeven door dit geneuzel.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 14 september 2014 @ 22:05:51 #120
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144532641
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja. Door een ex-relatie. Toen ik nog bij de Efteling werkte. Met d'r nieuwe vriend.

Dus.
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dus.
Nieuwe vriend? Jij dumpte haar toch?
pi_144532745
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:05 schreef -Splash- het volgende:

[..]
(ze is psychologe)

Whehe. Typisch.

Maar inderdaad, gewoon héél duidelijk zijn en zeggen dat het wat jou betreft meer dan klaar is. En geen anonieme nummers opnemen, een tijdje.
  Moderator / Redactie FP zondag 14 september 2014 @ 22:08:51 #122
Brabo Bastard
pi_144532787
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:05 schreef -Splash- het volgende:

[..]

[..]

Nieuwe vriend? Jij dumpte haar toch?
Yup. Het was over en uit voor mij, ook duidelijk gemaakt. Maar toen moest ik tijdens de Winter Efteling eens werken en toen kreeg ik een sms van d'r dat ze in het park was, met d'r vriend. Want ze wilde praten. Ik had nog wat werk te doen achter de schermen en daar ben ik toch zeker een uur of anderhalf mee bezig geweest. Toen ik het park weer in ging kwam ze ineens op me af, met d'r nieuwe vriend.

Die heeft dus dik anderhalf uur gewacht, in de kou, om over iets te praten wat allang duidelijk was.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 september 2014 @ 22:09:32 #123
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144532819
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whehe. Typisch.

Maar inderdaad, gewoon héél duidelijk zijn en zeggen dat het wat jou betreft meer dan klaar is. En geen anonieme nummers opnemen, een tijdje.
Ik heb voor 10 minuten duidelijk gemaakt dat ik op wil houden met het gesprek, daarna maar gewoon opgehangen. Veel verwijten ook. Erg vervelend. Dat het mij om het uiterlijk ging en niet om het innerlijk. En dat je niet iemand leuk kan vinden en daarna niet meer. En of ik dat uit kon leggen. :')
pi_144532828
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Yup. Het was over en uit voor mij, ook duidelijk gemaakt. Maar toen moest ik tijdens de Winter Efteling eens werken en toen kreeg ik een sms van d'r dat ze in het park was, met d'r vriend. Want ze wilde praten. Ik had nog wat werk te doen achter de schermen en daar ben ik toch zeker een uur of anderhalf mee bezig geweest. Toen ik het park weer in ging kwam ze ineens op me af, met d'r nieuwe vriend.

Die heeft dus dik anderhalf uur gewacht, in de kou, om over iets te praten wat allang duidelijk was.
Nu neem je het begrip stalken wel héél ruim.
  zondag 14 september 2014 @ 22:11:03 #125
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144532891
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Beetje eh. apart. Hoe stond die nieuwe vriend erbij? Of wilde hij ook antwoorden? Die gast moest alles natuurlijk aanhoren en wilde dat het uitgepraat werd hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')