Bedankt ik ga slapen binnenkort me aanmelden bij zo'n site dan.quote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef Vivie het volgende:
Je hoeft echt geen dating genius te zijn om iets van succes/naar je zin te hebben, met wat iniatief en een babbel kun je aardig ver komen. Zelf ben ik er ook niet zo van maar heb best leuke dates gehad
Veel succes Mr.hmmmmm!
quote:Op zondag 14 september 2014 00:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Bedankt ik ga slapen binnenkort me aanmelden bij zo'n site dan.
Niet eens nodig die credits, als je er gewoon normaal uitziet krijgen je vanzelf matches als je foto's beoordeeld.quote:Op zondag 14 september 2014 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Met het mooier maken dan dat het is kom je er echt niet.
Maarja whatever, maak een account op paiq ofzo, gooi er wat credits tegen aan en je kunt praten (chatten) met een meid binnen 5 minuten, zou zeggen probeer het.
oh wat goed!quote:Op zondag 14 september 2014 04:04 schreef Faxie het volgende:
Nou ik heb iemand uitgevraagd op date hoorMorgen zullen jullie wel een
of
gepost zien worden door me
Nou, dat wordt neuken dusquote:Op zondag 14 september 2014 04:04 schreef Faxie het volgende:
Nou ik heb iemand uitgevraagd op date hoorMorgen zullen jullie wel een
of
gepost zien worden door me
Omdat ik je flink wat teleurstellingen probeer te besparen. Dat hele online dating gebeuren is nogal meedogenloos, zeker als je toch al niet stevig in je schoenen staat. Ik heb niet het idee dat jij er vrolijker van gaat worden ten langen leste en ik zou - als ik jou was - eerst eens stevig aan mezelf werken. Daarna nog eens proberen.quote:
Lees deze reeks eens een tijdje om een onthutsend beeld te krijgen hoeveel mensen dat persoonlijk opvatten. Hieronder bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 september 2014 13:39 schreef kree het volgende:
Dat het miedogeloos is is wel erg overdreven, 't ergste wat kan gebeuren is dat ze niet meer met je praten of je blokkeren.
Dat ook, maar het ergste is nog de mensen die de "geen interesse" knop verzonnen hebben. Hoe lui wil je zijn om niet eens een fatsoenlijk persoonlijk bericht terug te sturen..quote:Op zondag 14 september 2014 13:39 schreef kree het volgende:
Dat het miedogeloos is is wel erg overdreven, 't ergste wat kan gebeuren is dat ze niet meer met je praten of je blokkeren.
Net aangemaakt moet nog alle info invullen iemand een leuk idee voor een naam?quote:Op zondag 14 september 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een account aangemaakt dan op bv paiq?
Jawel waarom zeg ik dan wat verkeerds?quote:Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Je kan hmmmmmmm in dit topic toch niet serieus nemen of wel?
Die kans is er wel ja, of je moet gewoon leuk en gezellig kunnen praten, zonder verder teveel op die dingen in te gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jawel waarom zeg ik dan wat verkeerds?
Ik begin wel te merken aan die vragen dus op Paiq dat het eigenlijk iets is voor mensen die een redelijk leuk interessant leven leiden dus ik denk dat de vrouwen erg op mij afknappen omdat ik vrijwel nooit buiten kom of iets doe.
Nee misschien als ik aangeef dat ik toch wat dingen doe en mijn leven wat verbeter dat ik nog een kans maak maar ik zie het ook somber in.quote:Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
Die kans is er wel ja, of je moet gewoon leuk en gezellig kunnen praten, zonder verder teveel op die dingen in te gaan.
Maargoed uiteindelijk zul je dat toch wel moeten vertellen wil je verder komen. Dus tsja, daar kan ik je niet mee helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |