Eh wat? Haal mijn naam eens even uit dat rijtje.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is de beproefde yats/faxie techniek. Overal dikke tranen plengen dat het allemaal zo oneerlijk is, maar ondertussen het keeltje van de ene na de andere fokster vol ejaculeren. Die hmmm komt er nog wel.
Ai, na het eerste punt gaat het rap. Punt 2 zit er hier helaas aan te komen. Sterkte Phoebe!quote:
Leuk voor je...quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik vind ze juist heel snel de laatste tijd.
Ben er met 1 bezig, krijg ik de volgende al binnen.
Ik vroeg zonet uit het niets aan de lekkerste meid uit mijn paiq lijst haar snapchat. Went better then expected.jpg.
Ik zeik niet meer ik heb lang genoeg zielig gedaan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb geen Messias complex. Maar als je zegt 'ik durf mijn huis niet uit blabla' en je doet het wel voor een date dan is er niks mis met je en moet je niet zo zeiken
Doe je het niet voor een date dan moet je niet in dit topic zijn
De grootste slet zegt watquote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is de beproefde yats/faxie techniek. Overal dikke tranen plengen dat het allemaal zo oneerlijk is, maar ondertussen het keeltje van de ene na de andere fokster vol ejaculeren. Die hmmm komt er nog wel.
quote:
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar gaan jullie nou nog daten of niet?
Dit topic lijkt te verdrinken in zelf medelijden helaas.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:03 schreef habitue het volgende:
Sinds wanneer is dit een "help, ik krijg geen dates!" topic?
Ik ben verdomme John Williams niet![]()
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaidquote:
Waarom draaide het op niets uit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaid
Ga tegenwoordig maar zonder gedachten een date in, zie het allemaal wel.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:54 schreef Solique het volgende:
Ga tegenwoordig maar zonder gedachten een date in, zie het allemaal wel.
Vond het zelf wel gezellig, konden goed praten. Zij zag er niets in.
Was dat die waar je het zaterdag over had? Blijft jammer zoiets.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaid
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.quote:
Gisteren weer date gehadquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat die waar je het zaterdag over had? Blijft jammer zoiets.
Ah, netjes! Maar het werd dus niets? Jammerquote:
Dat is natuurlijk sowieso een goede insteek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:03 schreef Solique het volgende:
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.
Ga er tegenwoordig maar vanuit dat dates op niets uitlopen, dus hoef ik mijzelf ook niets in te beelden.
Is wel een erg negatieve insteek, lijkt me. Snap het wel hoor maar dat beïnvloedt je ook negatief. Kan me, jou ontmoet hebbende, niet zo goed voorstellen dat het iets is in hoe je over komt dus wellicht tref je gewoon steeds net de verkeerde dates? Soms heb je zo'n streak van mensen die totaal niet bij je blijken te passen. Kritischer filteren wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.
Ga er tegenwoordig maar vanuit dat dates op niets uitlopen, dus hoef ik mijzelf ook niets in te beelden.
[..]
Gisteren weer date gehad
Hij treft gewoon allemaal eefjes, waarbij het gewoon net niet genoeg kliktquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:13 schreef eefje801 het volgende:
Is wel een erg negatieve insteek, lijkt me. Snap het wel hoor maar dat beïnvloedt je ook negatief. Kan me, jou ontmoet hebbende, niet zo goed voorstellen dat het iets is in hoe je over komt dus wellicht tref je gewoon steeds net de verkeerde dates? Soms heb je zo'n streak van mensen die totaal niet bij je blijken te passen. Kritischer filteren wil nog wel eens helpen.
Nou jaaaa...quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij treft gewoon allemaal eefjes, waarbij het gewoon net niet genoeg klikt
Zeg ik iets raars?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
Nou jaaaa...Zo ben ik helemaal niet. Hoop ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je. Al heb ik je nooit gemeet, dus kan ik er geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |