De moeilijke fase is dus aangebrokenquote:Op zondag 14 september 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Ja eh, geen idee. Hij is laatst langsgeweest voor date nr 5, zijn initiatief. We hebben dit keer ook bizar veel gepraat, waarbij hij voornamelijk aan het woord was. Veel over eerdere relaties en achtergrondmeuk, best persoonlijk allemaal. Dingen die je niet zou vertellen als het puur om de sexytimes zou gaan, denk ik. Daaruit werd wel duidelijk dat hij eerder véél te snel veel te serieus is geworden in relaties, met de nodige gevolgen. Dan zit hij bij mij op zich goed, want als ik ergens een teringhekel aan heb, is het te hard van stapel lopen. Aan de andere kant kriebelt bij mij wel heel erg de vraag of we nu echt aan het daten-daten zijn, of dat dit puur een verzetje is. Maar goed, hoe vraag je dat zonder te klinken alsof je z'n kinderen wil hebben, daar ben ik nog niet over uit.
Probeer tinder.. voor de rest geen idee.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Welke sites afgezien van Paiq kun je vrouwen onder de 18 vinden dus zo 16-17?
Meeste sites zijn alleen boven de 18+ helaas.
Oké bedankt dan maar een facebook acc aanmakenquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer tinder.. voor de rest geen idee.
Mwah, moeilijk is overdreven. Dit is wat je krijgt, als je van iets niet serieus naar verder wil gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef Vivie het volgende:
[..]
De moeilijke fase is dus aangebroken, veel succes (even geen foute tips van mij ^^)
Wat wil je trouwens zelf....meer of het houden bij sexytimes?
Probeer MySpace.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Welke sites afgezien van Paiq kun je vrouwen onder de 18 vinden dus zo 16-17?
Meeste sites zijn alleen boven de 18+ helaas.
MySpace? not sure if serious.quote:
Hoezo? 'Hoi ik vindt je leuk en wil verder met je, hoe denk jij daarover'quote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, moeilijk is overdreven. Dit is wat je krijgt, als je van iets niet serieus naar verder wil gaan.
[..]
Probeer MySpace.
Het is vind.quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo? 'Hoi ik vindt je leuk en wil verder met je, hoe denk jij daarover'
It aint fucking rocket sience.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Ze wilde je gewoon nog even een trap na geven. Dergelijke figuren kunnen het niet loslaten voor ze het in je gezicht eruit gooien.quote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe, want ze was speciaal naar de Efteling gekomen (vergeten te vermelden), en heeft dus dik anderhalf uur op me zitten wachten. En het was al uitgepraat, ruim daarvoor. Maar goed, ze kon niet tegen nee schijnbaar. En dan toch een andere vriend hebben.
Als ze dat wilde doen dan is ze daar jammerlijk in gefaald. Ik stond er toch al boven, en zoals gezegd had ze haar nieuwe vriend bij zichquote:Op maandag 15 september 2014 01:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze wilde je gewoon nog even een trap na geven. Dergelijke figuren kunnen het niet loslaten voor ze het in je gezicht eruit gooien.
Als je alsnog was gaan huilen en had gezegd "we kunnen het nog wel proberen" dan had ze gezegd "Je hebt je kans gehad nu hoeft het niet meer!".
Droevige types die niet door hebben hoe sneu ze zelf zijn en later trots tegen hun vrienden zeggen hoe ze jou op hun plaats hebben gezet
Val je soms op 16 jarigen?quote:Op maandag 15 september 2014 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
"....En op deze foto heb ik de ballen van mijn beste vriend vast."
[ afbeelding ]
Tinder is verwarrend.
Vergeet het Indiaanse accent waarop het gezegd dient te worden niet he.quote:Op maandag 15 september 2014 05:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sexytimes. Gvd. Als een date dat woord in je bijzijn gebruikt verschrompelen je ballen toch spontaan?
Gebruik de app, oordeel zelf, en fap je suf.quote:Op maandag 15 september 2014 01:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Zitten er ook lelijke vrouwen op tinder?
Goed hoezo fap jij je dan suf op die app?quote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gebruik de app, oordeel zelf, en fap je suf.
Ik fap me niet suf, heb de app niet eens.quote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Goed hoezo fap jij je dan suf op die app?
Dan moet het wel erg goed zijn
quote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik fap me niet suf, heb de app niet eens.
Hilarisch inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |