Pas een vrouw die dus met me praat heeft schijnbaar mijn foto gezien want eerst wilde ze totaal niet chatten.quote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wanneer houden mannen eens op met dit calimero gedrag? Het valt heus wel mee, als je interessant/leuk genoeg bent dan zijn die kansen redelijk normaal.
Ik moet veel moeite doen om je bericht te interpreteren. Maar eh.. ok... je krijgt dus geen speeddates. Raar, want die kreeg ik wel altijd en zover ik weet is dat altijd een blinddate achtig principe?quote:Op maandag 15 september 2014 15:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Pas een vrouw die dus met me praat heeft schijnbaar mijn foto gezien want eerst wilde ze totaal niet chatten.
En nu krijg ik van die antwoorden van Hey Ok niks langers dan 3 letters....
Valt me echt tegen maar goed afgezien daarvan totaal geen reacties of niks na 2-3 dagen geen speeddates niks.
Ja ik weet het ik krijg er geen of ze worden afgewezen en die vrouw die mijn foto had gezien stuurde me wel nog een berichtje maar is niet zo actief.quote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik moet veel moeite doen om je bericht te interpreteren. Maar eh.. ok... je krijgt dus geen speeddates. Raar, want die kreeg ik wel altijd en zover ik weet is dat altijd een blinddate achtig principe?
Ja maar het probleem is dat ik dus niet eens zo ver kom en ik ben gewoon normaal bezig op die site.quote:Op maandag 15 september 2014 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme hmmmdinges. Ik sla van die kutposts van je al droog, vind je het gek dat de vrouwen wegblijven.
Geen 9 of 10 zijnquote:Op maandag 15 september 2014 16:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
Zo tinder aangemaakt veel mooie mensen daar word je niet vrolijk van als je er wat minder uitziet.
Ik wil gewoon een date ik ben dan misschien niet de knapste maar tochquote:Op maandag 15 september 2014 16:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen 9 of 10 zijn![]()
10/10 master race represent
Gadsamme, jij kan een ui nog laten janken, weet je dat?quote:Op maandag 15 september 2014 16:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een date ik ben dan misschien niet de knapste maar toch
quote:Op maandag 15 september 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gadsamme, jij kan een ui nog laten janken, weet je dat?
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Pfff iemand een touw? Als ik dit allemaal lees Hang ik al bijna in het trapgat. Pfff
De negativiteit druipt van je post af. Je zit enkel te janken dat er niks lukt. Je doet er zelf ook helemaal geen moeite voor om het op te lossen. En dan nog vraag je waarom het zo is? Man (of knul), kom eerst eens uit die negatieve put en ga dan pas aan daten denken.quote:
Nou ik zit niet echt in een negatieve put alleen die datingsites heb ik tot nu toe geen succes mee misschien komt dat nog.quote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De negativiteit druipt van je post af. Je zit enkel te janken dat er niks lukt. Je doet er zelf ook helemaal geen moeite voor om het op te lossen. En dan nog vraag je waarom het zo is? Man (of knul), kom eerst eens uit die negatieve put en ga dan pas aan daten denken.
Zaterdagavond na 12 uur.quote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis idd dat speeddates soms wel lastig te krijgen zijn als man. Maar je moet dan ook op de juiste tijdstippen zijn. Bv om 2 uur smiddags zijn veel mensen aan het werk/studie/whatever.
(wat wel goede tijden zijn geen idee, vooral savonds lijkt me zo)
Je durft niet naar buiten... Dat is vrij negatiefquote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik zit niet echt in een negatieve put alleen die datingsites heb ik tot nu toe geen succes mee misschien komt dat nog.
Ik zie er gewoon normaal uit vind ik of dat genoeg is om een date te scoren wie weet ik zie het wel.
Ik kom hier negatief over maar zo ben ik niet![]()
Ik durf nu wel dus als ik een date zou gaan ontmoeten zou ik gewoon gaan ik moet wel aan wat dingen wennen maar echt bang ben ik niet meer.quote:Op maandag 15 september 2014 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je durft niet naar buiten... Dat is vrij negatief
Ik ben er zo zeker van dat dit bullshit is dat ik bereid ben om er voor op date te gaanquote:Op maandag 15 september 2014 18:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik durf nu wel dus als ik een date zou gaan ontmoeten zou ik gewoon gaan ik moet wel aan wat dingen wennen maar echt bang ben ik niet meer.
Ik denk niet dat je in de buurt woont waar woon je?quote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben er zo zeker van dat dit bullshit is dat ik bereid ben om er voor op date te gaan
Koffie, morgenmiddag
Er is vast een midden. Ik woon in brabantquote:Op maandag 15 september 2014 18:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in de buurt woont waar woon je?
Oh Limburg dus dat is misschien niet eens zo ver.quote:Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er is vast een midden. Ik woon in brabant
Zo dat gaat makkelijk :pquote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben er zo zeker van dat dit bullshit is dat ik bereid ben om er voor op date te gaan
Koffie, morgenmiddag
Doe dit nou nietquote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Koffie, morgenmiddag
quote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Allesbehalve datingsites in ieder geval. Gewoon flink wat topics openen op fok waaruit blijkt hoe zielig je wel niet bent en dan maar hopen dat er een wijf met een Messias-complex hapt. Heb ik al vaker zien gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |