Ik ben twee geweldige boeken aan het lezen, maar het is een beetje te zware kost voor mij vandaag. Dus ik ga zo denk ik maar Malificent kijkenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik ga Harry Potter en de Relieken van de Dood uitlezen vandaag.
Ik wilde iets posten, maar ik vraag gewoon welk boek het is.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben twee geweldige boeken aan het lezen, maar het is een beetje te zware kost voor mij vandaag. Dus ik ga zo denk ik maar Malificent kijken
Welke boeken?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben twee geweldige boeken aan het lezen, maar het is een beetje te zware kost voor mij vandaag. Dus ik ga zo denk ik maar Malificent kijken
Leuk jurkje!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ss-in-navy-and-white.
Klinkt interessant. Ik houd wel even bij mijn boeken van Andrzej Sapkowski.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
Blood & Rage: A cultural history of terrorism en Carthage must be destroyed: The rise and fall of of an ancient civilisation.
Neem je die mee naar Malta ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, héquote:
Ik weet nog niet of ik 'm koop... De wasinstructies zijn nogal meh.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neem je die mee naar Malta ja?
Is het zeker, maar vooral de eerste is niet echt een vrolijk boekquote:Op woensdag 10 september 2014 18:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ik houd wel even bij mijn boeken van Andrzej Sapkowski.
Dat wilde ik ook typenquote:
Dan heb je vast wel andere jurkjes te showenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hé. Enkel handwas is wel een beetje een bummer...
[..]
Ik weet nog niet of ik 'm koop... De wasinstructies zijn nogal meh.
Lucky youquote:Op woensdag 10 september 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel andere jurkjes te showen
Fantasy schrijver. Had mede mijn interesse gewekt omdat de games van The Witcher op zijn verhalen zijn gebaseerd. En de Engelse vertaling vanuit het Pools is nog best goed ook. Leest lekker weg.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het zeker, maar vooral de eerste is niet echt een vrolijk boekAndrzej Sapkowski ken ik niet, wat voor schrijver is het?
EUJ!!quote:
Ik ga denk ik die zwarte met rode bloemen kopenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel andere jurkjes te showen
Gewoon niet gaan, wat wax of zoiets erin, en vast ook wel leuk!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
Godver de godver... Ik probeer al 1,5 week naar de kapper te gaan maar het is 's avonds echt bizar druk...
Gewoon zelf knippenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan, wat wax of zoiets erin, en vast ook wel leuk!
Hey huppel! Dat is wel de bedoeling, al kan het nog zijn dat er iets tussen komt, maar daar ga ik niet vanuit. Ben jij er ook bij?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ!!
Ga jij naar Appelpop dit weekend?
Oh, dat klinkt wel interessant. Maar eerst moet ik deze twee boeken wegwerkenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fantasy schrijver. Had mede mijn interesse gewekt omdat de games van The Witcher op zijn verhalen zijn gebaseerd. En de Engelse vertaling vanuit het Pools is nog best goed ook. Leest lekker weg.
Mijn herstel gaat zo eng voorspoedig dat ik vooralsnog geen reden zie om niet te gaanquote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Hey huppel! Dat is wel de bedoeling, al kan het nog zijn dat er iets tussen komt, maar daar ga ik niet vanuit. Ben jij er ook bij?
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik die zwarte met rode bloemen kopen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn herstel gaat zo eng voorspoedig dat ik vooralsnog geen reden zie om niet te gaan
Zeker doen jaquote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel interessant. Maar eerst moet ik deze twee boeken wegwerken
Niet teveel huppelen dan komt alles goedquote:Op woensdag 10 september 2014 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn herstel gaat zo eng voorspoedig dat ik vooralsnog geen reden zie om niet te gaan
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hetzelfde wat mensen hebben met Pinkpop denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Wat heeft iedereen met Appelpop?
Overhyped.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Er is bierquote:Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Het is gratis en er is bierquote:Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Goede reden.quote:
TC? Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn internet is zo vervelend vandaag. TC loopt maar vast, of zelfs heel ff.
Vandaag is niet mijn dag.
Ik ga me maar scheren en douchen.
Ja en neequote:
Geen idee, ik vind het echt he-le-maal niksquote:Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Gisteren was de Keynote. iPhone 6 gepresenteerd en iwatchquote:Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Ik word daar altijd treurig vanquote:
Same here. Bier is altijd prima, maar ga me niet in een tent met bezweette rockpaupers vertonen omdat er bier is.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het echt he-le-maal niks
Muziek is niks, maar gaat meer om gezelligheid denk ikquote:Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet warm voorquote:Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rock?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Bier is altijd prima, maar ga me niet in een tent met bezweette rockpaupers vertonen omdat er bier is.
Horlogequote:
Hele kip in tomatensaus, met aardappel en wortel.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word daar altijd treurig van. Wat wilde je maken?
Dat is de laatste jaren niet echt meer geloof ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Bier is altijd prima, maar ga me niet in een tent met bezweette rockpaupers vertonen omdat er bier is.
Heerlijk generaliserendquote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rock/pop. Beetje hipster en indie volk komt daar.
Apple watch.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gisteren was de Keynote. iPhone 6 gepresenteerd en iwatch
Ik ga wel weer weg.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Dat zijn totaal niet mijn soort mensen. Ik word daar altijd naar van.
Jammerquote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hele kip in tomatensaus, met aardappel en wortel.
De kip was gelukkig nog wel te eten, maar de rest was gewoon smerig.
Ik mag dat. Ik ga altijd naar hardstyle en hardcore festivals. Ik word ook neergezet als drugsgebruikende racist.quote:
Ja hij is echt leuk. En handwas, had ik het maar met een vest gedaan. Zitten nu allemaal pluisjes op.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hé. Enkel handwas is wel een beetje een bummer...
Dat ben je dan ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag dat. Ik ga altijd naar hardstyle en hardcore festivals. Ik word ook neergezet als drugsgebruikende racist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of hij zit te trollen, of hij vindt het echt. Dan vraag ik mij af van wat voor muziek hij dan houdtquote:
Ik ga denk ik eerst voor deze:quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hij is echt leuk. En handwas, had ik het maar met een vest gedaan. Zitten nu allemaal pluisjes op.
En dat ben je niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag dat. Ik ga altijd naar hardstyle en hardcore festivals. Ik word ook neergezet als drugsgebruikende racist.
Het zijn wel hippietetten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gewoon mooie tetten. Jij bent tof.
ik zeg doenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor deze:
http://topvintage.nl/nl/v(...)wing-dress-red-roses
Ik moest net aan jou denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Cute.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
Nee het is nu echt te lang...quote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan, wat wax of zoiets erin, en vast ook wel leuk!
Dus je snuift alleen coke?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb wel drugs gebruikt (recreationeelquote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat ben je niet?
Dan zou het juist een reden moeten zijn om het zelf niet te doen (bij anderen)
Toen ik nog recreationeel gebruikte op feesten was het pure mdma kristallen en xtc pillenquote:
Ik graag naar een concert van 2pac, maar dood hequote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
Zou graag naar een optreden van Kate Bush zijn gegaan, maar heulemaal in Engeland, he.
Zo zo, endje zwemmen inderdaad. Heb je dat er niet eens voor over?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
Zou graag naar een optreden van Kate Bush zijn gegaan, maar heulemaal in Engeland, he.
Als het nu leuke jurkjes met leuke dames die ze dragen dan ben ik voorquote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef twi het volgende:
Kut, weer een week met jurken in banners.
SNEL! Denk aan puppy'squote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef twi het volgende:
Bloemen op jurkjes vind ik dan weer niet zo mooi.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor deze:
http://topvintage.nl/nl/v(...)wing-dress-red-roses
Er waren toch plannen om dat toch te doen via 3d projecties etc?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik graag naar een concert van 2pac, maar dood he
Jaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef twi het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Bloemen op jurkjes vind ik dan weer niet zo mooi.
Je mag die van mij wel overnemenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil wel een nieuwe telefoon (abbo loopt bijna af), maar volgens mij is de iphone 5 mooier dan de 6.
Even afwachten.
Snoop en Dre hadden dat plan om nog even snel te cashen over de rug van een dode "homie"quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er waren toch plannen om dat toch te doen via 3d projecties etc?
You shed so many tears?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik graag naar een concert van 2pac, maar dood he
En dan zo instellen dat ze alleen nog maar jou kan bellen en niemand anders?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel overnemen
Als je een telefoon wilt moet je de iPhone 5 nemen. Als je een tablet wilt de 6.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil wel een nieuwe telefoon (abbo loopt bijna af), maar volgens mij is de iphone 5 mooier dan de 6.
Even afwachten.
Rockpaupers? Hipsterpaupers vooral volgens mijquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nooit meer wat over gehoord, gaat dat nog komen of is het plan afgeblazen?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snoop en Dre hadden dat plan om nog even snel te cashen over de rug van een dode "homie"
En bier en wiet?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog recreationeel gebruikte op feesten was het pure mdma kristallen en xtc pillenCoke is nooit echt mijn ding geweest.
Doet ze al. Neequote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan zo instellen dat ze alleen nog maar jou kan bellen en niemand anders?
Ik had het ook al aangepast jaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rockpaupers? Hipsterpaupers vooral volgens mij
Ahja dat dusquote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rock/pop. Beetje hipster en indie volk komt daar.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rockpaupers? Hipsterpaupers vooral volgens mij
Kan je ook niet verleid worden tot het doen van impulsaankopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef twi het volgende:
Ik heb er ook niets mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinige mensen ben die Apple helemaal niet fijn vindt.
Blanken zijn dan ook gewoon tof en superieur.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En bier en wiet?
Het was een garpje over drugs en racisteen racistische blanke drugsgebruiker gebruikt alleen coke wat dat is wit
Ik denk niet dat ze van Afeni en Suge Knight de rechten gaan krijgen van de nummers.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nooit meer wat over gehoord, gaat dat nog komen of is het plan afgeblazen?
Diegene die dat betekend moeten ze .......(insert allemaal naren dingen)..............quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er waren toch plannen om dat toch te doen via 3d projecties etc?
Voor impulsaankopen moet je geld hebbenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je ook niet verleid worden tot het doen van impulsaankopen.
Tenzij je graag een jurk draagt, natuurlijk.#wontjudge
The Rose That Grew From Concrete. Pac was wel getalenteerd. Nu zit hij op een eiland met Elvis en Marilyn.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Always.
Almost 18 years gone, never forgotten
Tja het volk dat daar komt.... ik sta er niet graag tussen, laat ik het zo zeggen. Dan nog liever een metal concertquote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan heb jij niks meer?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel overnemen
Ik ook niet hoor!!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinige mensen ben die Apple helemaal niet fijn vindt.
Wow, waarom zo fel?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Diegene die dat betekend moeten ze .......(insert allemaal naren dingen)..............
kap met dat soort onzin. Het is nep. Die artiest dood.
Daar is mijn tattoo op de rug op gebasseerd.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Rose That Grew From Concrete. Pac was wel getalenteerd. Nu zit hij op een eiland met Elvis en Marilyn.
Hahaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doet ze al. Nee
Maar ja, goed idee! En via find my iPhone kan ik haar altijd stalken
Die - Vindt.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor!!
*vind toch
Dat zegt wel genoeg hoe slecht het dan gesteld is met de mensheidquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blanken zijn dan ook gewoon tof en superieur.
Een tablet heb ik al... met de S3.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een telefoon wilt moet je de iPhone 5 nemen. Als je een tablet wilt de 6.
Ik zeg: doen!quote:
Als je een telefoon wilt moet je gewoon ergens een 3310 vandaan toverenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een telefoon wilt moet je de iPhone 5 nemen. Als je een tablet wilt de 6.
Wat een organisatie was dat vroeger. Een logistieke operatie om vanuit Indië specerijen te vervoeren naar Europa en ondertussen ook nog eens een enorme vloot aan katoenplukkers naar de Nieuwe Wereld vervoerenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg hoe slecht het dan gesteld is met de mensheidals blanken superieur zijn
Goed gedicht is dat. Mooie metafoor. Nu benieuwd naar je tatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is mijn tattoo op de rug op gebasseerd.
Nee hoor, ik heb er ook een hekel aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ach ja! Je hebt gelijk!quote:
Ik liep 50 posts achterquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het ook al aangepast ja
Als je niet meer wilt appen mag je het ook gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja shit, dan hebben we geen contact meer
Heb ik ook, de iPhone 6 is nog groterquote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een tablet heb ik al... met de S3.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet meer wilt appen mag je het ook gewoon zeggen hoor.
De schaapjes kopen toch wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik ook, de iPhone 6 is nog groter
En vanaf ACHTHONDERDNEGENENNEGENTIG EURO !!!!!!!!
Het doet afbreuk aan die artiest, en dat is zonde. Het is nep het zal nooit zo goed zijn als die artiest ooit was. Bovendien gaat het louter om geld en niet om artistieke doeleinden om een artiest te eren.quote:
Ik zie nu allemaal schaapjes met Apple producten voor me.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De schaapjes kopen toch wel.
Ze betalen in natura.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal schaapjes met Apple producten voor me.
Je bedoelt wol, toch? TOCH?!quote:
Ik ben een beetje bang dat TodaysArt weer tegen gaat vallen dit jaar vanwege het publiekquote:
Waarom??quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard is weg. Ben helemaal glad weer.
Ik voel de tranen van Fera komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed gedicht is dat. Mooie metafoor. Nu benieuwd naar je tat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was die net gezet.
Lastig he, natte bovenbenen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel de tranen van Fera komen.
Ik moet even weg.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal schaapjes met Apple producten voor me.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]Wie is Tineke als ik vragen mag? Sterke vrouw neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was die net gezet.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]Ik vind het apenstaartje links van het steeltje origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was die net gezet.
Mijn peettante.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie is Tineke als ik vragen mag? Sterke vrouw neem ik aan?
Vies dat je gelijk weer aan iets anders denkt.quote:
Omdat ik daar zin in had.quote:
Ik voel liever jou komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je voelen?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waar prik in dan m'n vingers aan?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een roos geen doorns heeft? Dat heb ik laatst geleerd op school.
Nooit geweten, maar goed ik leef dan ook onder een steenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een roos geen doorns heeft? Dat heb ik laatst geleerd op school.
Aan de steel?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar prik in dan m'n vingers aan?
De roos niet, neequote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
Stekels.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar prik in dan m'n vingers aan?
quote:
Get outta my head, womanquote:Op woensdag 10 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De roos niet, nee. De steel van de roos wel
.
De roos is de plant op zich. Ik doelde niet op de bloem van de roos.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De roos niet, nee. De steel van de roos wel
.
Niet gemerkt?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh, dus dat doe je als je tats ziet
Ah ja okéquote:Op woensdag 10 september 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
De roos is de plant op zich. Ik doelde niet op de bloem van de roos.
Wow.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen was ik aan het dromen over Fera
Deze tattooboy.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh, dus dat doe je als je tats ziet
Ik ook als ik niet zo ver zou moeten bukken. Jij hebt veel voor 'm over, gezien jij nog dieper door je knieen zou moeten.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Te dronken en slaperig denk ik?
Ik wring mijzelf graag in onmogelijke bochten en situaties. Dat is mijn ding.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook als ik niet zo ver zou moeten bukken. Jij hebt veel voor 'm over, gezien jij nog dieper door je knieen zou moeten.
Met trema.
BEN IK SOMS EEN HOER?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken.
Mens erger je niet bestaat 100 jaar vandaag en volgens bol.com sta jij op 1 van meest verkochte spellen
Misschien moet 'ie dan maar vaker met zichzelf gaan spelen, zal 'ie meer succes mee hebben dan met kezen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken.
Mens erger je niet bestaat 100 jaar vandaag en volgens bol.com sta jij op 1 van meest verkochte spellen
Kezen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie dan maar vaker met zichzelf gaan spelen, zal 'ie meer succes mee hebben dan met kezen.
Mag ik eerlijk antwoorden of prefereer je een leugen?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk antwoorden of prefereer je een leugen?
Ik mag jouw eerlijke antwoorden graag. Dus eerlijk, graagquote:Op woensdag 10 september 2014 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk antwoorden of prefereer je een leugen?
Ik hou je timeline in de gaten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Overigens ga ik morgen weer een potje keezen en dan ga ik gewoon weer winnen.
Weer?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Overigens ga ik morgen weer een potje keezen en dan ga ik gewoon weer winnen.
Ik heb een blazoen schoon te poetsen. 2 op rij gewonnen dus de trend is gezet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer?
Ik heb trouwens nog nachtmerries gehad van haar gezicht.
Dat is ook niet aardig. Ik heb afgelopen nacht over jou gedroomd, maar ik weet niet meer precies wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer?
Ik heb trouwens nog nachtmerries gehad van haar gezicht.
Zonde! Wat had je gemaakt? Mijne smaakte primaquote:
Het is toch algemeen bekend dat Mono voornamelijk als treinnerd is gaan werken om de perron 0 tippelzone uit te breiden.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag jouw eerlijke antwoorden graag. Dus eerlijk, graag.
Dit ga je hebben. Ik voel het.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een blazoen schoon te poetsen. 2 op rij gewonnen dus de trend is gezet.
Die nachtmerrie is wel terecht ja.
Was het een erotische droom?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig. Ik heb afgelopen nacht over jou gedroomd, maar ik weet niet meer precies wat.
Welke?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik probeer een film te kijken maar ben te afgeleid om hem uberhaupt aan te zetten
Maleficent.quote:
Oe die wil ik ook zien!!quote:
Dat je de helpdesk belt en art aan de lijn krijgt?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan zo instellen dat ze alleen nog maar jou kan bellen en niemand anders?
Perron 0 was een mooi project. Inmiddels een jaar in Groningen aan het werk en de oude tippelzone is weg (waar nu Euroborg stadion staat). Ik ben alweer bezig voor een een nieuwe plek, binnenkort gaat men verbouwen. Er komt een mooie tunnel onder het station door. Dat wordt vanaf 10 uur 's avonds mijn domein. Daar staan mijn vrouwen en mannen zichzelf te verkopen. Ik verdien daar mijn geld. Ik ben daar de baas.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Mono voornamelijk als treinnerd is gaan werken om de perron 0 tippelzone uit te breiden.
Niet vanwege de harde knaken die hij als nerd kan verdienen maar gewoon vanwege de diversiteit aan klanten en fetisjen die hij op de diverse zones aan den lijve mag ondervinden.
Die kerel kickt er gewoon op om voor 50 cent gebruikt te worden als gewillig neukobject
Nee sorry, ik heb geen enkele erotische associaties bij jou. Ook niet bij Roy overigens, dat hierboven waren gewoon fopjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ga je hebben. Ik voel het.
[..]
Was het een erotische droom?
En het alarmnummer dan ook?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat je de helpdesk belt en art aan de lijn krijgt?
Alleen daar?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Perron 0 was een mooi project. Inmiddels een jaar in Groningen aan het werk en de oude tippelzone is weg (waar nu Euroborg stadion staat). Ik ben alweer bezig voor een een nieuwe plek, binnenkort gaat men verbouwen. Er komt een mooie tunnel onder het station door. Dat wordt vanaf 10 uur 's avonds mijn domein. Daar staan mijn vrouwen en mannen zichzelf te verkopen. Ik verdien daar mijn geld. Ik ben daar de baas.
Ja, ik dus ook maar het wil niet echt lukkenquote:
Dat kan. Al moet ik wel zeggen dat het me tegenvalt.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb geen enkele erotische associaties bij jou. Ook niet bij Roy overigens, dat hierboven waren gewoon fopjes.
Waarom dat? Ik ben toch een kilo of 30 te zwaar voor je.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Al moet ik wel zeggen dat het me tegenvalt.
Ik herken dat wel!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook maar het wil niet echt lukken
thuisbezorgd.bequote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
Fuck, ik heb enorm zin in patat. Gaan. Of niet gaan
.
Niet gaan. Is slecht voor je.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
.
Het gaat om het principe, twi.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik ben toch een kilo of 30 te zwaar voor je.
Oh wacht, ik bedoel 80.
Gewoon gaanquote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
.
Ik schijn gisteren beloofd te hebben er samen een te gaan laten zettenquote:
De zaak waar ik heen ga is daar niet bij aangesloten...quote:
Ik eet de hele week al enorm gezond...quote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet gaan. Is slecht voor je.
[..]
Het gaat om het principe, twi.
Dat wilde ik horenquote:
Ik mag over minder dan 5 weken weerquote:Op woensdag 10 september 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijn gisteren beloofd te hebben er samen een te gaan laten zetten
Wist ikquote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zaak waar ik heen ga is daar niet bij aangesloten...
[..]
Ik eet de hele week al enorm gezond...
[..]
Dat wilde ik horen.
Je pin-up?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag over minder dan 5 weken weer
Ja, dat dusquote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herken dat wel!
Dat ik om een uur of 8 besluit film te gaan kijken en dan zo lang aan het uitstellen ben dat het opeens al bedtijd is
Jaquote:
Samen met je date? Namen op elkaars bil?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijn gisteren beloofd te hebben er samen een te gaan laten zetten
Ik moet denken aan Tenacious D.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samen met je date? Namen op elkaars bil?
En het dan vergeten en dagen of zelfs weken later er weer aan denken en het hele gedoe gewoon herhalenquote:
Maar....Ik weet nog niet wat ik wil laten zettenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag over minder dan 5 weken weer
Uhm die met die puntige tietenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het dan vergeten en dagen of zelfs weken later er weer aan denken en het hele gedoe gewoon herhalen
Eh, ja en nee. Ik wil hem op mijn linker bovenarm hebben. Maar dan geen naam, eerder een symbolische tekst die op mijn moeder slaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samen met je date? Namen op elkaars bil?
Oh dat is wel heel mooi.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ja en nee. Ik wil hem op mijn linker bovenarm hebben. Maar dan geen naam, eerder een symbolische tekst die op mijn moeder slaat.
Ik vind de pijn juist heel erg meevallen, het is eerder irritant gekriebel dan echt pijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou best een tattoo willen maar ik weet bij god niet wat (en het moet wel betekenis hebben).
Plus ik kan niet goed tegen pijn.
Denk dat ik het maar bij soppen op mannen met tattoos houd.
Ik weet ook al wat ik hierna wil laten zettenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Maar....Ik weet nog niet wat ik wil laten zetten
Veel plezier schatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ja, nee, te vaak gedaan. Film gaat gewoon aan NU
Zou je onschuldige imago schaden.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou best een tattoo willen maar ik weet bij god niet wat (en het moet wel betekenis hebben).
Tekst hoort niet op een bovenarmquote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ja en nee. Ik wil hem op mijn linker bovenarm hebben. Maar dan geen naam, eerder een symbolische tekst die op mijn moeder slaat.
Volgens mij is ze daar al ruim twee jaar van af hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je onschuldige imago schaden.
Nou ja, ik denk er al een jaar of twee/drie aan om het te doen. Het is er alleen nooit van gekomen.quote:
Nu ze een bad girl is, wil je haar zeker? Zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien verschilt dat per persoon? Als iemand mij een lichte boks op de schouder geeft, voel ik dat een half uur later nog.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de pijn juist heel erg meevallen, het is eerder irritant gekriebel dan echt pijn.
Echt he...quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ze een bad girl is, wil je haar zeker? Zo voorspelbaar.
Stuur mij eens wat inspiratie?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet ook al wat ik hierna wil laten zetten![]()
Maar dat zal pas over een jaar of 4 zijn
En dat willen we natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat zo? Straw, wat heb jij allemaal voor 'niet onschuldige dingen' gedaan de afgelopen jaren?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is ze daar al ruim twee jaar van af hoor.
Vandaar dat ik mijn zin begon met "ik vind"quote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien verschilt dat per persoon? Als iemand mij een lichte boks op de schouder geeft, voel ik dat een half uur later nog.
Thanks lieverdquote:
Waarvoor?quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.somequalitymeat.com
Voor iets om op mijn arm te zettenquote:
Reageer dan op DMquote:Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Voor iets om op mijn arm te zetten
Wtf doet fok ineens raar
* Faxie rent naar Tattoo Bobquote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Neequote:Op woensdag 10 september 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat willen we natuurlijk niet.
Jij hebt ook alles over voor een beurtquote:
Dat weet je bestquote:Op woensdag 10 september 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Straw, wat heb jij allemaal voor 'niet onschuldige dingen' gedaan de afgelopen jaren?
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles over voor een beurt van Straw
Die fax tochquote:
quote:
Lady in the streets, freak in the sheets.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeliever schattig. Stout mag als de situatie zich daar voor leent *fax emoticon*
Bohquote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lady in the streets, freak in the sheets.
Je snapt hetquote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij is het: man in the streets, old woman between the sheets.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De beste combinatiequote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het: man in the streets, old woman between the sheets.
Ben jij een subje Fera?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Freak in the streets, sub in the sheets.
Yes.quote:
Wow.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Grappig, zo zou ik je niet inschattenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Hoe zou je haar inschatten dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig, zo zou ik je niet inschatten
Hoe moet ik "old woman" opvatten?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het: man in the streets, old woman between the sheets.
Dit niet weten.quote:
Andersomquote:
Beetje zo'n kasplantje wat daar dan ligt, waar geen beweging in te krijgen is.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe moet ik "old woman" opvatten?
Is wel vaker dat je in bed een beetje het tegenovergestelde bent van wat je normaal bent. Ik hoor het vaker iig.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig, zo zou ik je niet inschatten
Op zijn Patrick's.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje zo'n kasplantje wat daar dan ligt, waar geen beweging in te krijgen is.
Whehehe.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oude vrouwen zijn toch altijd wild in bed omdat ze bang zijn dat het de laatste keer is?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |