Dat zegt wel genoeg hoe slecht het dan gesteld is met de mensheidquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blanken zijn dan ook gewoon tof en superieur.
Een tablet heb ik al... met de S3.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een telefoon wilt moet je de iPhone 5 nemen. Als je een tablet wilt de 6.
Ik zeg: doen!quote:
Als je een telefoon wilt moet je gewoon ergens een 3310 vandaan toverenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een telefoon wilt moet je de iPhone 5 nemen. Als je een tablet wilt de 6.
Wat een organisatie was dat vroeger. Een logistieke operatie om vanuit Indië specerijen te vervoeren naar Europa en ondertussen ook nog eens een enorme vloot aan katoenplukkers naar de Nieuwe Wereld vervoerenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg hoe slecht het dan gesteld is met de mensheidals blanken superieur zijn
Goed gedicht is dat. Mooie metafoor. Nu benieuwd naar je tatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is mijn tattoo op de rug op gebasseerd.
Nee hoor, ik heb er ook een hekel aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinige mensen ben die Apple helemaal niet fijn vindt.
Ach ja! Je hebt gelijk!quote:
Ik liep 50 posts achterquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het ook al aangepast ja
Als je niet meer wilt appen mag je het ook gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja shit, dan hebben we geen contact meer
Heb ik ook, de iPhone 6 is nog groterquote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een tablet heb ik al... met de S3.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet meer wilt appen mag je het ook gewoon zeggen hoor.
Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef twi het volgende:
Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef twi het volgende:
De schaapjes kopen toch wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik ook, de iPhone 6 is nog groter
En vanaf ACHTHONDERDNEGENENNEGENTIG EURO !!!!!!!!
Het doet afbreuk aan die artiest, en dat is zonde. Het is nep het zal nooit zo goed zijn als die artiest ooit was. Bovendien gaat het louter om geld en niet om artistieke doeleinden om een artiest te eren.quote:
Ik zie nu allemaal schaapjes met Apple producten voor me.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De schaapjes kopen toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |