En bier en wiet?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog recreationeel gebruikte op feesten was het pure mdma kristallen en xtc pillenCoke is nooit echt mijn ding geweest.
Doet ze al. Neequote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan zo instellen dat ze alleen nog maar jou kan bellen en niemand anders?
Ik had het ook al aangepast jaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rockpaupers? Hipsterpaupers vooral volgens mij
Ahja dat dusquote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rock/pop. Beetje hipster en indie volk komt daar.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rockpaupers? Hipsterpaupers vooral volgens mij
Kan je ook niet verleid worden tot het doen van impulsaankopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:09 schreef twi het volgende:
Kut, weer een week met jurken in banners.
Ik heb er ook niets mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinige mensen ben die Apple helemaal niet fijn vindt.
Blanken zijn dan ook gewoon tof en superieur.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En bier en wiet?
Het was een garpje over drugs en racisteen racistische blanke drugsgebruiker gebruikt alleen coke wat dat is wit
Ik denk niet dat ze van Afeni en Suge Knight de rechten gaan krijgen van de nummers.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nooit meer wat over gehoord, gaat dat nog komen of is het plan afgeblazen?
Diegene die dat betekend moeten ze .......(insert allemaal naren dingen)..............quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er waren toch plannen om dat toch te doen via 3d projecties etc?
Voor impulsaankopen moet je geld hebbenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je ook niet verleid worden tot het doen van impulsaankopen.
Tenzij je graag een jurk draagt, natuurlijk.#wontjudge
The Rose That Grew From Concrete. Pac was wel getalenteerd. Nu zit hij op een eiland met Elvis en Marilyn.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Always.
Almost 18 years gone, never forgotten
Tja het volk dat daar komt.... ik sta er niet graag tussen, laat ik het zo zeggen. Dan nog liever een metal concertquote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag dat. Ik ga altijd naar hardstyle en hardcore festivals. Ik word ook neergezet als drugsgebruikende racist.
En dan heb jij niks meer?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel overnemen
Ik ook niet hoor!!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinige mensen ben die Apple helemaal niet fijn vindt.
Wow, waarom zo fel?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Diegene die dat betekend moeten ze .......(insert allemaal naren dingen)..............
kap met dat soort onzin. Het is nep. Die artiest dood.
Daar is mijn tattoo op de rug op gebasseerd.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Rose That Grew From Concrete. Pac was wel getalenteerd. Nu zit hij op een eiland met Elvis en Marilyn.
Hahaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doet ze al. Nee
Maar ja, goed idee! En via find my iPhone kan ik haar altijd stalken
Die - Vindt.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor!!
*vind toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |