Ik hou je timeline in de gaten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Overigens ga ik morgen weer een potje keezen en dan ga ik gewoon weer winnen.
Weer?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Overigens ga ik morgen weer een potje keezen en dan ga ik gewoon weer winnen.
Ik heb een blazoen schoon te poetsen. 2 op rij gewonnen dus de trend is gezet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer?
Ik heb trouwens nog nachtmerries gehad van haar gezicht.
Dat is ook niet aardig. Ik heb afgelopen nacht over jou gedroomd, maar ik weet niet meer precies wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer?
Ik heb trouwens nog nachtmerries gehad van haar gezicht.
Zonde! Wat had je gemaakt? Mijne smaakte primaquote:
Het is toch algemeen bekend dat Mono voornamelijk als treinnerd is gaan werken om de perron 0 tippelzone uit te breiden.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag jouw eerlijke antwoorden graag. Dus eerlijk, graag.
Dit ga je hebben. Ik voel het.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een blazoen schoon te poetsen. 2 op rij gewonnen dus de trend is gezet.
Die nachtmerrie is wel terecht ja.
Was het een erotische droom?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig. Ik heb afgelopen nacht over jou gedroomd, maar ik weet niet meer precies wat.
Welke?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik probeer een film te kijken maar ben te afgeleid om hem uberhaupt aan te zetten
Maleficent.quote:
Oe die wil ik ook zien!!quote:
Dat je de helpdesk belt en art aan de lijn krijgt?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan zo instellen dat ze alleen nog maar jou kan bellen en niemand anders?
Perron 0 was een mooi project. Inmiddels een jaar in Groningen aan het werk en de oude tippelzone is weg (waar nu Euroborg stadion staat). Ik ben alweer bezig voor een een nieuwe plek, binnenkort gaat men verbouwen. Er komt een mooie tunnel onder het station door. Dat wordt vanaf 10 uur 's avonds mijn domein. Daar staan mijn vrouwen en mannen zichzelf te verkopen. Ik verdien daar mijn geld. Ik ben daar de baas.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Mono voornamelijk als treinnerd is gaan werken om de perron 0 tippelzone uit te breiden.
Niet vanwege de harde knaken die hij als nerd kan verdienen maar gewoon vanwege de diversiteit aan klanten en fetisjen die hij op de diverse zones aan den lijve mag ondervinden.
Die kerel kickt er gewoon op om voor 50 cent gebruikt te worden als gewillig neukobject
Nee sorry, ik heb geen enkele erotische associaties bij jou. Ook niet bij Roy overigens, dat hierboven waren gewoon fopjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ga je hebben. Ik voel het.
[..]
Was het een erotische droom?
En het alarmnummer dan ook?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat je de helpdesk belt en art aan de lijn krijgt?
Alleen daar?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Perron 0 was een mooi project. Inmiddels een jaar in Groningen aan het werk en de oude tippelzone is weg (waar nu Euroborg stadion staat). Ik ben alweer bezig voor een een nieuwe plek, binnenkort gaat men verbouwen. Er komt een mooie tunnel onder het station door. Dat wordt vanaf 10 uur 's avonds mijn domein. Daar staan mijn vrouwen en mannen zichzelf te verkopen. Ik verdien daar mijn geld. Ik ben daar de baas.
Ja, ik dus ook maar het wil niet echt lukkenquote:
Dat kan. Al moet ik wel zeggen dat het me tegenvalt.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb geen enkele erotische associaties bij jou. Ook niet bij Roy overigens, dat hierboven waren gewoon fopjes.
Waarom dat? Ik ben toch een kilo of 30 te zwaar voor je.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Al moet ik wel zeggen dat het me tegenvalt.
Ik herken dat wel!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook maar het wil niet echt lukken
thuisbezorgd.bequote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
Fuck, ik heb enorm zin in patat. Gaan. Of niet gaan
.
Niet gaan. Is slecht voor je.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
Fuck, ik heb enorm zin in patat. Gaan. Of niet gaan
.
Het gaat om het principe, twi.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik ben toch een kilo of 30 te zwaar voor je.
Oh wacht, ik bedoel 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |