Gewoon gaanquote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
Fuck, ik heb enorm zin in patat. Gaan. Of niet gaan
.
Ik schijn gisteren beloofd te hebben er samen een te gaan laten zettenquote:
De zaak waar ik heen ga is daar niet bij aangesloten...quote:
Ik eet de hele week al enorm gezond...quote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet gaan. Is slecht voor je.
[..]
Het gaat om het principe, twi.
Dat wilde ik horenquote:
Ik mag over minder dan 5 weken weerquote:Op woensdag 10 september 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijn gisteren beloofd te hebben er samen een te gaan laten zetten
Wist ikquote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zaak waar ik heen ga is daar niet bij aangesloten...
[..]
Ik eet de hele week al enorm gezond...
[..]
Dat wilde ik horen.
Je pin-up?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag over minder dan 5 weken weer
Ja, dat dusquote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herken dat wel!
Dat ik om een uur of 8 besluit film te gaan kijken en dan zo lang aan het uitstellen ben dat het opeens al bedtijd is
Jaquote:
Samen met je date? Namen op elkaars bil?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijn gisteren beloofd te hebben er samen een te gaan laten zetten
Ik moet denken aan Tenacious D.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samen met je date? Namen op elkaars bil?
En het dan vergeten en dagen of zelfs weken later er weer aan denken en het hele gedoe gewoon herhalenquote:
Maar....Ik weet nog niet wat ik wil laten zettenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag over minder dan 5 weken weer
Uhm die met die puntige tietenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het dan vergeten en dagen of zelfs weken later er weer aan denken en het hele gedoe gewoon herhalen
Eh, ja en nee. Ik wil hem op mijn linker bovenarm hebben. Maar dan geen naam, eerder een symbolische tekst die op mijn moeder slaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samen met je date? Namen op elkaars bil?
Oh dat is wel heel mooi.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ja en nee. Ik wil hem op mijn linker bovenarm hebben. Maar dan geen naam, eerder een symbolische tekst die op mijn moeder slaat.
Ik vind de pijn juist heel erg meevallen, het is eerder irritant gekriebel dan echt pijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou best een tattoo willen maar ik weet bij god niet wat (en het moet wel betekenis hebben).
Plus ik kan niet goed tegen pijn.
Denk dat ik het maar bij soppen op mannen met tattoos houd.
Ik weet ook al wat ik hierna wil laten zettenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Maar....Ik weet nog niet wat ik wil laten zetten
Veel plezier schatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ja, nee, te vaak gedaan. Film gaat gewoon aan NU
Zou je onschuldige imago schaden.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou best een tattoo willen maar ik weet bij god niet wat (en het moet wel betekenis hebben).
Plus ik kan niet goed tegen pijn.
Denk dat ik het maar bij soppen op mannen met tattoos houd.
Tekst hoort niet op een bovenarmquote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ja en nee. Ik wil hem op mijn linker bovenarm hebben. Maar dan geen naam, eerder een symbolische tekst die op mijn moeder slaat.
Volgens mij is ze daar al ruim twee jaar van af hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je onschuldige imago schaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |