Ze betalen in natura.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal schaapjes met Apple producten voor me.
Je bedoelt wol, toch? TOCH?!quote:
Ik ben een beetje bang dat TodaysArt weer tegen gaat vallen dit jaar vanwege het publiekquote:
Waarom??quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard is weg. Ben helemaal glad weer.
Ik voel de tranen van Fera komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed gedicht is dat. Mooie metafoor. Nu benieuwd naar je tat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was die net gezet.
Lastig he, natte bovenbenen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel de tranen van Fera komen.
Ik moet even weg.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal schaapjes met Apple producten voor me.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]Wie is Tineke als ik vragen mag? Sterke vrouw neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was die net gezet.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]Ik vind het apenstaartje links van het steeltje origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was die net gezet.
Mijn peettante.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie is Tineke als ik vragen mag? Sterke vrouw neem ik aan?
Vies dat je gelijk weer aan iets anders denkt.quote:
Omdat ik daar zin in had.quote:
Ik voel liever jou komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je voelen?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waar prik in dan m'n vingers aan?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een roos geen doorns heeft? Dat heb ik laatst geleerd op school.
Nooit geweten, maar goed ik leef dan ook onder een steenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een roos geen doorns heeft? Dat heb ik laatst geleerd op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |