Ik ben twee geweldige boeken aan het lezen, maar het is een beetje te zware kost voor mij vandaag. Dus ik ga zo denk ik maar Malificent kijkenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik ga Harry Potter en de Relieken van de Dood uitlezen vandaag.
Ik wilde iets posten, maar ik vraag gewoon welk boek het is.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben twee geweldige boeken aan het lezen, maar het is een beetje te zware kost voor mij vandaag. Dus ik ga zo denk ik maar Malificent kijken
Welke boeken?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben twee geweldige boeken aan het lezen, maar het is een beetje te zware kost voor mij vandaag. Dus ik ga zo denk ik maar Malificent kijken
Leuk jurkje!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ss-in-navy-and-white.
Klinkt interessant. Ik houd wel even bij mijn boeken van Andrzej Sapkowski.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
Blood & Rage: A cultural history of terrorism en Carthage must be destroyed: The rise and fall of of an ancient civilisation.
Neem je die mee naar Malta ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ss-in-navy-and-white.
Ja, héquote:
Ik weet nog niet of ik 'm koop... De wasinstructies zijn nogal meh.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neem je die mee naar Malta ja?
Is het zeker, maar vooral de eerste is niet echt een vrolijk boekquote:Op woensdag 10 september 2014 18:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ik houd wel even bij mijn boeken van Andrzej Sapkowski.
Dat wilde ik ook typenquote:
Dan heb je vast wel andere jurkjes te showenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hé. Enkel handwas is wel een beetje een bummer...
[..]
Ik weet nog niet of ik 'm koop... De wasinstructies zijn nogal meh.
Lucky youquote:Op woensdag 10 september 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel andere jurkjes te showen
Fantasy schrijver. Had mede mijn interesse gewekt omdat de games van The Witcher op zijn verhalen zijn gebaseerd. En de Engelse vertaling vanuit het Pools is nog best goed ook. Leest lekker weg.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het zeker, maar vooral de eerste is niet echt een vrolijk boekAndrzej Sapkowski ken ik niet, wat voor schrijver is het?
EUJ!!quote:
Ik ga denk ik die zwarte met rode bloemen kopenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel andere jurkjes te showen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |