quote:
Lady in the streets, freak in the sheets.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeliever schattig. Stout mag als de situatie zich daar voor leent *fax emoticon*
Bohquote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lady in the streets, freak in the sheets.
Je snapt hetquote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij is het: man in the streets, old woman between the sheets.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De beste combinatiequote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het: man in the streets, old woman between the sheets.
Ben jij een subje Fera?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Freak in the streets, sub in the sheets.
Yes.quote:
Wow.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Grappig, zo zou ik je niet inschattenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Hoe zou je haar inschatten dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig, zo zou ik je niet inschatten
Hoe moet ik "old woman" opvatten?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het: man in the streets, old woman between the sheets.
Dit niet weten.quote:
Andersomquote:
Beetje zo'n kasplantje wat daar dan ligt, waar geen beweging in te krijgen is.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe moet ik "old woman" opvatten?
Is wel vaker dat je in bed een beetje het tegenovergestelde bent van wat je normaal bent. Ik hoor het vaker iig.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig, zo zou ik je niet inschatten
Op zijn Patrick's.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje zo'n kasplantje wat daar dan ligt, waar geen beweging in te krijgen is.
Whehehe.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oude vrouwen zijn toch altijd wild in bed omdat ze bang zijn dat het de laatste keer is?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |