dus je bedoelde lekes ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nee je snapt m'n uitleg niet, jij denkt dat ik de Engelse vertaling ervan had geschreven maar beide was in het Nederlands bedoeld, ik bedoelde 'leek' maar omschreef het verkeerd in meervoud als 'lakes' terwijl de meervoud dus 'leken' moet zijn ofwat?![]()
Tja... anderen hier omschrijven het 'herhalen van hun posts' evengoed als het moeten herhalen om anderen hun fouten te corrigeren, iedereen denkt dat van zichzelf. Het kinderachtige mijn-herhalingen-zijn-per-definitie-altijd-terecht-en-de-herhalingen-van-anderen-is-copy-onzin spelletje, kinderachtigquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende: Ik draai zo vaak hetzelfde verhaal af omdat users (vaak voorbijgangers) steeds weer dezelfde denkfouten maken of info blijken te missen. Maar ik copy past niet mijn eigen posts.
In het geval het idd een onderhoudsmedewerker van het pad betrof is het meenemen van die tas naar huis natuurlijk een hachelijke onderneming tussen zijn collegae in..quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of het niet ineens weggooien. Je hebt dan toch kans dat je sporen achter laat. Zou ik iets vinden, vernemen dat het wordt gelinkt aan een misdrijf en besloten hebben het niet aan de politie te geven, maar weg te gooien, dan zou ik het eerst in een allesbrander gooien en dan de resten door de plee spoelen.
Geef nu eens een link.. Anders zet je jezelf zo alleen maar voor schut.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een synoniem ervoor
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:28 schreef Ouder1 het volgende: Geef nu eens een link.. Anders zet je jezelf zo alleen maar voor schut.
Inderdaad, en ook nergens voor nodig bij een lustmoordenaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In het geval het idd een onderhoudsmedewerker van het pad betrof is het meenemen van die tas naar huis natuurlijk een hachelijke onderneming tussen zijn collegae in..
Bij een Samsung wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef BertV het volgende:
[..]
Inderdaad, en ook nergens voor nodig bij een lustmoordenaar.
Weet iemand of het checken van de tijd kan met een vergrendelde telefoon bij die types?
Hij zou die telefoon bij de lunchpauzes hebben aangezet om de tijd te checken en/of die PIN te raden.
Viel de andere keren de telefoon niet uit omdat de batterij leeg was?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:11 schreef Geruisloos het volgende:
Nog een observaties m.b.t. het belschema.
[ afbeelding ]
5 april 4:50 wordt de Samsung voor het laatst aangezet. Na 10 minuten is de batterij leeg. Ten eerste is dit een onregelmatige tijd volgens het schema. Bovendien wordt, voor zover we weten, iedere andere keer de telefoon zeer snel weer uitgezet. Waarom nu niet?
nee, dat dacht ik niet hoor, maar goed, ik heb nu ook geen bewijs bij de hand om je te overtuigen van het tegendeel. Geknoeid was het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
Nee.
[..]
Vast een bedenksel geweest van een user dan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, dat dacht ik niet hoor, maar goed, ik heb nu ook geen bewijs bij de hand om je te overtuigen van het tegendeel. Geknoeid was het.
Geknoei is een ruim begrip. Ook alles wissen valt daar al onder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef BertV het volgende:
[..]Ik kan het me ook herinneren, maar de vader van Kris heeft iig vermeld dat het om onlogisch gebruik ging. (dus niet ver van gerommel en geknoei)
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk eens rechtsonder in dit plaatje:Lijkt inderdaad op een Samsung batterij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een Samsung-batterij?
Had Lisanne een reserve-batterij bij zich?
Ja ho maar weer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:31 schreef Jezus9 het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt de post niet eens goed gelezen, dat was een reactie op Stacey die zelf een Engelse synoniem ervoor gaf, niet ik, je leest niet eens goed!
![]()
Dat jij een volwassen vrouw/moeder bent kan ik eigenlijk nog amper geloven met je onvolwassen over-gefrustreerde terugkerende posts in ieder topic steedsde gefrustreerdheid straalt uit al je posts.
Mmm.. ja. Ik heb daar ook aan zitten denken. Maar:quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat minstens 1 van hen nog langer heeft geleefd dan die 11e, ook gezien het feit dat er van 1 van hen weefsel is gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat het werkelijk is gerapporteerd in een log.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
4 april is die telefoon twee keer vanzelf uitgegaan. Dat duidt er toch wel op dat de batterij leeg was.
Excuses, ik liet me even gaan. Als mensen een ander kwalijk nemen wat ze zelf evengoed (onbewust) doen, komen er kwade kanten in me naar boven. Zal me weer gedragenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende: Ja ho maar weer. I don't lake/like/leek dit gekissebis niet.
Nee, alleen voor die Samsung. Die batterij was leeg en daarna is de telefoon niet meer ingeschakeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:47 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat het werkelijk is gerapporteerd in een log.
Het is gelogd dat de Samsung-batterij leeg was:quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:47 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat het werkelijk is gerapporteerd in een log.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk eens rechtsonder in dit plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een Samsung-batterij?
Had Lisanne een reserve-batterij bij zich?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 12:57:12 ]
Nou ja zeg. Doe even normaal. Beetje iemand off topic persoonlijk gaan aanvallen omdat je op je eigen gedraai en fouten wordt gewezen. Ik dacht dat ik jou met je absurde droom theorieën altijd respectvol behandeld had. Ben je blijkbaar niet waard. Doei maar weer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:31 schreef Jezus9 het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt de post niet eens goed gelezen, dat was een reactie op Stacey die zelf een Engelse synoniem ervoor gaf, niet ik, je leest niet eens goed!
![]()
Dat jij een volwassen vrouw/moeder bent kan ik eigenlijk nog amper geloven met je onvolwassen over-gefrustreerde terugkerende posts in ieder topic steedsde gefrustreerdheid straalt uit al je posts.
Waar staat dat de Samsung weer aangezet is op 7 en 11 april? Niet in het schema toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is gelogd dat de Samsung-batterij leeg was:
5 april 5:00: se enciende y despues se acaba la pila
En daarna is dezelfde telefoon weer aangezet op 7 en 11 april.
Nee, was uitgezet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Viel de andere keren de telefoon niet uit omdat de batterij leeg was?
Nee, dat was de iPhone.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kun je ook omdraaien. Alsof iemand onder normale werktijden aanwezig bleef, en pauzetijden aanhield, waarin de meiden kort de tijd hadden de telefoons te bedienen. Zo ook misschien met 911 verbonden zijn geweest, maar niet konden praten, hopende dat hun locatie zichtbaar zou zijn aan de andere kant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit is idd heel erg vreemd.
Het lijken bijna werktijden:
10:00 - koffie pauze
13:00 - lunch pauze
16:30 - einde werktijd
16:51 - naar huis
Alsof iemand die telefoons op zijn werk had liggen en er mee speelde in de pauzes en na werktijd om ze te laten liggen tot de koffie pauze de volgende dag.
En nee, ik hint niet dat dat zo is.. alleen dat het bijna zo lijkt.
Aha! Die informatie over de oproepen komen dus niet via de advocaat uit dat onderzoeksrapport van het NFI en de kans is dus groot dat dit informatie betreft die de familie al had.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
Persbericht http://www.answersforkris.com/
Inhoud NFI onderzoek nog altijd niet bekend bij advocaten noch familie.
Amersfoort – 9 september 2014 – Zowel in Nederland als in Panama blijft het wachten op de volledige rapportage van het NFI. Het NFI zou onderzoek gedaan hebben naar de telefoons en DNA onderzoek op de rugzak en andere zaken die gevonden zijn op 14 juni in Panama. Daarnaast hebben wij ook nog altijd geen nieuwe DNA rapportages ontvangen omtrent de eerder gevonden resten afgelopen periode, noch van bijvoorbeeld de spijkerbroek van Kris.
Serieuze uitgebreide zoekactie
Wij hebben begrepen dat er op vrijdag 29 augustus weer opnieuw stoffelijke resten zijn aangetroffen door indianen in Panama. Zo wordt duidelijk dat je niet meer kunt spreken over een vondst die per ongeluk wordt gedaan door toevallig langslopende indianen.
Wij willen de autoriteiten dan ook nogmaals aansporen zich te houden aan de belofte die aan ons en tevens in de media in juni al is uitgesproken dat zij een serieuze uitgebreide zoekactie zullen doen langs de rivier op de plaats waar eerder resten gevonden zijn en steeds nieuwe vondsten gedaan worden, teneinde zoveel mogelijk resten tegelijk naar Nederland te kunnen repatriëren. Van een serieuze actie is tot nu toe geen enkele sprake geweest. Je wil zeker weten dat alles wat we straks ontvangen, ook alles is wat na volledige inzet van de autoriteiten te vinden is!
Stoffelijke resten zo compleet mogelijk repatriëren
Als familie kun je niet overgaan tot afscheid nemen en het begraven van resten wanneer ze vrijgegeven worden, als het zeer waarschijnlijk is dat er volgende week weer wat gevonden kan worden, en de week erna weer. In de praktijk blijkt dat nu te gebeuren. Het is verschrikkelijk moeilijk voor ons als ouders en broers, maar ook voor ooms, tantes, vrienden en vriendinnen om te beseffen dat er 2 maanden later nog zoveel resten niet gevonden zijn van Kris en dat ze ergens langs een rivier liggen waar kennelijk wel regelmatig mensen langskomen.
Verzoek om helderheid
Wij willen dat de autoriteiten nu gaan aangeven wanneer zij deze belofte gaan uitvoeren en daadwerkelijk gaan zoeken naar de resten van Kris. Als er geen nieuwe zoektocht gaat komen met volledige inzet vanuit de autoriteiten, willen wij daar nu graag over geïnformeerd worden zodat wij als familie zelf een fatsoenlijke zoektocht op touw kunnen zetten waarmee een einde kan komen aan deze nachtmerrie en de ondraaglijk aanhoudende onzekerheid waarin we ons al sinds 1 april bevinden.
We zijn nu ruim 2 maanden verder sinds de rugzak gevonden is en we precies weten waar we moeten zijn maar hebben nog altijd amper informatie ontvangen vanuit de telefoons noch andere informatie. Met bijvoorbeeld locatie-gegevens is mogelijk precies vast te stellen waar we moeten zijn en of we het onderzoek verder kunnen voortzetten met die nieuwe feitelijke informatie. Het is onbegrijpelijk dat deze informatie nog altijd ook niet met onze advocaten gedeeld wordt.
Als ik naar dat overzicht kijk zie ik geen samsung activiteiten na 5 april meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar toch allemaal? Ongelooflijk dit en triest voor de nabestaanden van beide families.quote:Daarnaast hebben wij ook nog altijd geen nieuwe DNA rapportages ontvangen omtrent de eerder gevonden resten afgelopen periode, noch van bijvoorbeeld de spijkerbroek van Kris.
Hier hebben ze het dus ook niet over een dijbeen maar over een scheenbeen en een kuitbeen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
Is er hier nog iemand die het nieuws volgt?![]()
Beide telefoons zijn op 7 en 11 april aangezet.
Bron: http://www.telemetro.com/(...)92.html#.VA4iNmPfg30
[quote][quote]Marilyn Cejas | 8 oktober 2014 16:22
Nadat de autoriteiten te informeren dat op woensdag 3 september werden gevonden nieuw bot blijft op het pad The Pianist, waar de Nederlandse Lisanne Froon verdwenen en Kris Kremers; we tests uitgevoerd met overeenkomstige DNA daarmee corresponderende controleren.
Op maandag 8 september, de advocaat van de familie Kremers, Enrique Arrocha had toegang tot de testresultaten en bevestigden dat zij betrekking hebben op jonge Lisanne Froon. De resten geanalyseerd waren de tibia en fibula.
Arrocha ook meegedeeld dat het verslag van de in Nederland verrichte van mobiele telefoons gebruikt door jongeren uit hun trailhead (2 april) testen, wordt bevestigd dat er gesprekken naar nummers 911 en 112 (nood Nederland ); maar er is een verwarrend detail, omdat de dag ik gedownload 4 verkoop als een van de cel en 7 en 11 april gemarkeerde signaal beide telefoons.
In die zin is de families van de Nederlandse bel voor meer informatie met betrekking tot deze analyses. Arrocha gezegd dat het bewijsmateriaal niet overeenkomt met het pad dat uitgevoerd volgens jong.
Er werd geleerd dat op het einde van september, ouders Lisanne en Kris zal reizen naar de provincie Chiriqui om de bezittingen van de slachtoffers te verwijderen.
Merk op dat op 15 augustus, de aanklager bleek dat er een derde vondst van botten, die het DNA-onderzoek, Kremers viel samen met de familie; namelijk die van Kris Kremers.
B. Misschien hadden ze nog goede hoop om er uit te komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef jackie12 het volgende:
Kan iemand mij een verdwaal scenario geven waarin ze
A- in 11 dagen geen 1 keer naar huis proberen te bellen/sms-en of appen ?
B- In 11 dagen geen foto's maken van bv elkaar en geen afscheidsboodschap achterlaten?
1 van de meiden hield in haar dagelijks leven een dagboek bij.
En A ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B. Misschien hadden ze nog goede hoop om er uit te komen.
Dit geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spaarzaam met de batterij of geen bereik?
Mm. Als ik dat bericht op AFK lees dan hebben de familie en de advocaat de onderzoeksrapporten van het NFI nog niet gekregen. Ik denk dat wat nu vrij is gegeven al bekend was uit het onderzoek van Panama zelf. Dat zou betekenen dat we nog steeds niet weten of er wel of niet berichten naar huis zijn gestuurd en of er foto's zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef jackie12 het volgende:
B- In 11 dagen geen foto's maken van bv elkaar en geen afscheidsboodschap achterlaten?
Is dit dorp met een goede terreinwagen te bereiken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:14 schreef StaceySinger het volgende:
dit is het grootste dorp en er staan ongeveer 30 huisjes
ook een wat grotere
[ afbeelding ]
Waarom nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dit geloof je toch zeker zelf niet?
Nee maar dat weten we nog steeds niet, die gegevens worden misschien volgende week bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef jackie12 het volgende:
Na zo vaak tevergeefs te hebben geprobeerd het alarmnummer te bellen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B. Misschien hadden ze nog goede hoop om er uit te komen.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na zo vaak tevergeefs te hebben geprobeerd het alarmnummer te bellen?
Ik weet dat die nog niet bekend zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee maar dat weten we nog steeds niet, die gegevens worden misschien volgende week bekend gemaakt.
Ik denk ook dat ze voor persoonlijke berichten aan familieleden toestemming nodig hebben, jouw telefoongesprekken en sms berichten mogen ook niet zomaar gepubliceerd worden. In geval van noodoproepen ligt dat anders. Vandaar dat we die gegevens wel hebben. Maar berichten van een prive persoon naar een ander prive persoon ligt natuurlijk veel gevoeliger en zijn voor de media moeilijker te achterhalen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |