abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144345456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende: Enlighten me.. Ik spreek behoorlijk Engels maar ik ken die term alleen als 'lake' = meer/vijver of 'lakes'= meren/vijvers. De term leek ken ik wel op een directe en niet indirecte manier en het meervoud daarvan is 'leken'. In het Engels zou dat dan zijn: "laymen' of 'laics' Maar jij kan me iets bijbrengen door een link te geven waarin staat dat 'lakes' = leken?
Nee je snapt m'n uitleg niet, jij denkt dat ik de Engelse vertaling ervan had geschreven maar beide was in het Nederlands bedoeld, ik bedoelde 'leek' maar omschreef het verkeerd in meervoud als 'lakes' terwijl de meervoud dus 'leken' moet zijn ofwat? _O-
pi_144345466
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat Marije zegt klopt wel.
Er is nog niet zo lang geleden door ik meen Hans kremers of de advocaat gezegd dat het leek alsof er met de telefoons is geknoeid.

Ik kan de bron echter ook niet vinden
Dat is iets anders als het verwijderen van dingen op de mobieltjes.
pi_144345502
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De Nederlandse taal vernieuwt zich waar je bij staat.

Gedurende een paar maanden "lake" het alsof deze zaak inderdaad een simpele verdwaling was, maar inmiddels "liked" het erop dat er toch meer aan de hand is.
_O-
pi_144345570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Nee je snapt m'n uitleg niet, jij denkt dat ik de Engelse vertaling ervan had geschreven maar beide was in het Nederlands bedoeld, ik bedoelde 'leek' maar omschreef het verkeerd in meervoud als 'lakes' terwijl de meervoud dus 'leken' moet zijn ofwat? _O-
dus je bedoelde lekes ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144345608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende: Ik draai zo vaak hetzelfde verhaal af omdat users (vaak voorbijgangers) steeds weer dezelfde denkfouten maken of info blijken te missen. Maar ik copy past niet mijn eigen posts.
Tja... anderen hier omschrijven het 'herhalen van hun posts' evengoed als het moeten herhalen om anderen hun fouten te corrigeren, iedereen denkt dat van zichzelf. Het kinderachtige mijn-herhalingen-zijn-per-definitie-altijd-terecht-en-de-herhalingen-van-anderen-is-copy-onzin spelletje, kinderachtig :r
pi_144345634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of het niet ineens weggooien. Je hebt dan toch kans dat je sporen achter laat. Zou ik iets vinden, vernemen dat het wordt gelinkt aan een misdrijf en besloten hebben het niet aan de politie te geven, maar weg te gooien, dan zou ik het eerst in een allesbrander gooien en dan de resten door de plee spoelen.
In het geval het idd een onderhoudsmedewerker van het pad betrof is het meenemen van die tas naar huis natuurlijk een hachelijke onderneming tussen zijn collegae in..
pi_144345671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook een synoniem ervoor :7
Geef nu eens een link.. Anders zet je jezelf zo alleen maar voor schut.
pi_144345738
Ook mij houdt de verdwijning van K + L behoorlijk bezig en lees al een tijdje mee op dit forum. In het begin altijd gedacht aan een verdwaling. Zelf in jan. en feb. van dit jaar in Costa Rica geweest en vind het onvoorstelbaar maar een misdrijf kan je en mag je uiteraard niet uitsluiten. Het belgedrag past imo niet bij een "gewone" verdwaling.

Over het belschema: de tijdstippen zijn heel erg opvallend en zorgen voor 100 vragen. Sowieso denk ik dat elke niet gelukte oproep voor veel frustratie/wanhoop heeft gezorgd. Elke keer dat je het probeert en het lukt niet verlies je hoop. Misschien hebben ze daarom op bewuste momenten geprobeerd te bellen (icm behoud batterij wellicht) zodat ze het grootste deel van de dag mentaal sterk konden zijn en hopen op redding.

Of:

Als ze inderdaad ergens door iemand vastgehouden/opgesloten werden, zou het kunnen dat die persoon gestoord werd door thuiskomst van vrouw oid. Deze vrouw komt in de pauze van haar werk naar huis en de dader drinkt koffie/luncht met haar. Dit geeft K + L de gelegenheid te bellen...
pi_144345762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:28 schreef Ouder1 het volgende: Geef nu eens een link.. Anders zet je jezelf zo alleen maar voor schut.
_O- _O- _O- Je hebt de post niet eens goed gelezen, dat was een reactie op Stacey die zelf een Engelse synoniem ervoor gaf, niet ik, je leest niet eens goed! 8)7

Dat jij een volwassen vrouw/moeder bent kan ik eigenlijk nog amper geloven met je onvolwassen over-gefrustreerde terugkerende posts in ieder topic steeds _O- de gefrustreerdheid straalt uit al je posts.
pi_144345791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In het geval het idd een onderhoudsmedewerker van het pad betrof is het meenemen van die tas naar huis natuurlijk een hachelijke onderneming tussen zijn collegae in..
Inderdaad, en ook nergens voor nodig bij een lustmoordenaar.

Weet iemand of het checken van de tijd kan met een vergrendelde telefoon bij die types?
Hij zou die telefoon bij de lunchpauzes hebben aangezet om de tijd te checken en/of die PIN te raden.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_144345820
Pff... heftig nieuws hoor. Weet niet meer wat ik ervan moet vinden. Iig geval iedereen bedankt voor het zoeken naar overeenkomsten qua tijden en het opstellen van een belschema tot vertaling van artikelen ^O^

Ik postte gisteren of eergisteren inderdaad een bericht dat heel bijzonder is dat er van alles is onderzocht en gebieden zijn uitgekamt door autoriteiten, maar dat de Indianen elke keer vondsten hebben gedaan. Vind het knap dat de ouders nu ook zulke signalen durven uit te zenden via de advocaat in de media. Het is ook te gek voor woorden dat zij nog steeds geen volledige rapportage hebben ontvangen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:33:05 #162
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_144345828

Slim gedaan, markeren waar je bent geweest.
pi_144345879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef BertV het volgende:

[..]

Inderdaad, en ook nergens voor nodig bij een lustmoordenaar.

Weet iemand of het checken van de tijd kan met een vergrendelde telefoon bij die types?
Hij zou die telefoon bij de lunchpauzes hebben aangezet om de tijd te checken en/of die PIN te raden.
Bij een Samsung wel.
pi_144345969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:11 schreef Geruisloos het volgende:
Nog een observaties m.b.t. het belschema.

[ afbeelding ]

5 april 4:50 wordt de Samsung voor het laatst aangezet. Na 10 minuten is de batterij leeg. Ten eerste is dit een onregelmatige tijd volgens het schema. Bovendien wordt, voor zover we weten, iedere andere keer de telefoon zeer snel weer uitgezet. Waarom nu niet?
Viel de andere keren de telefoon niet uit omdat de batterij leeg was?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:38:18 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144345979
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.

[..]

Nee.

[..]

Vast een bedenksel geweest van een user dan.
nee, dat dacht ik niet hoor, maar goed, ik heb nu ook geen bewijs bij de hand om je te overtuigen van het tegendeel. Geknoeid was het.
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:39:32 #166
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_144346015
Denken dat er geknoeid is met de telefoons door eventuele ontvoerders.. |:( |:(
pi_144346060
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee, dat dacht ik niet hoor, maar goed, ik heb nu ook geen bewijs bij de hand om je te overtuigen van het tegendeel. Geknoeid was het.
:Y Ik kan het me ook herinneren, maar de vader van Kris heeft iig vermeld dat het om onlogisch gebruik ging. (dus niet ver van gerommel en geknoei, wellicht fout PIN invoeren en het bewezen aan en uit zetten op min of meer vaste tijden.)
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_144346092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef BertV het volgende:

[..]

:Y Ik kan het me ook herinneren, maar de vader van Kris heeft iig vermeld dat het om onlogisch gebruik ging. (dus niet ver van gerommel en geknoei)
Geknoei is een ruim begrip. Ook alles wissen valt daar al onder.
pi_144346164
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk eens rechtsonder in dit plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een Samsung-batterij?
Had Lisanne een reserve-batterij bij zich?
Lijkt inderdaad op een Samsung batterij.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144346181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:31 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- Je hebt de post niet eens goed gelezen, dat was een reactie op Stacey die zelf een Engelse synoniem ervoor gaf, niet ik, je leest niet eens goed! 8)7

Dat jij een volwassen vrouw/moeder bent kan ik eigenlijk nog amper geloven met je onvolwassen over-gefrustreerde terugkerende posts in ieder topic steeds _O- de gefrustreerdheid straalt uit al je posts.
Ja ho maar weer.
I don't lake/like/leek dit gekissebis niet.
pi_144346205
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

geknoeid inderdaad
Is dit de bron?
http://www.eenvandaag.nl/(...)r_verdwalingstheorie
pi_144346225
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat minstens 1 van hen nog langer heeft geleefd dan die 11e, ook gezien het feit dat er van 1 van hen weefsel is gevonden
Mmm.. ja. Ik heb daar ook aan zitten denken. Maar:
1 April vermist + 1e noodoproep
11 juni vondst rugzak
16 juni vondst schoen met resten L en darmbeen K
30 juli vondst rib K
6 september botten en strook huid/zacht weefsel L gevonden.

Niet voor zwakke magen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144346294
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

4 april is die telefoon twee keer vanzelf uitgegaan. Dat duidt er toch wel op dat de batterij leeg was.
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat het werkelijk is gerapporteerd in een log.
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:47:31 #174
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144346297
Persbericht http://www.answersforkris.com/

Inhoud NFI onderzoek nog altijd niet bekend bij advocaten noch familie.

Amersfoort – 9 september 2014 – Zowel in Nederland als in Panama blijft het wachten op de volledige rapportage van het NFI. Het NFI zou onderzoek gedaan hebben naar de telefoons en DNA onderzoek op de rugzak en andere zaken die gevonden zijn op 14 juni in Panama. Daarnaast hebben wij ook nog altijd geen nieuwe DNA rapportages ontvangen omtrent de eerder gevonden resten afgelopen periode, noch van bijvoorbeeld de spijkerbroek van Kris.
Serieuze uitgebreide zoekactie
Wij hebben begrepen dat er op vrijdag 29 augustus weer opnieuw stoffelijke resten zijn aangetroffen door indianen in Panama. Zo wordt duidelijk dat je niet meer kunt spreken over een vondst die per ongeluk wordt gedaan door toevallig langslopende indianen.
Wij willen de autoriteiten dan ook nogmaals aansporen zich te houden aan de belofte die aan ons en tevens in de media in juni al is uitgesproken dat zij een serieuze uitgebreide zoekactie zullen doen langs de rivier op de plaats waar eerder resten gevonden zijn en steeds nieuwe vondsten gedaan worden, teneinde zoveel mogelijk resten tegelijk naar Nederland te kunnen repatriëren. Van een serieuze actie is tot nu toe geen enkele sprake geweest. Je wil zeker weten dat alles wat we straks ontvangen, ook alles is wat na volledige inzet van de autoriteiten te vinden is!
Stoffelijke resten zo compleet mogelijk repatriëren
Als familie kun je niet overgaan tot afscheid nemen en het begraven van resten wanneer ze vrijgegeven worden, als het zeer waarschijnlijk is dat er volgende week weer wat gevonden kan worden, en de week erna weer. In de praktijk blijkt dat nu te gebeuren. Het is verschrikkelijk moeilijk voor ons als ouders en broers, maar ook voor ooms, tantes, vrienden en vriendinnen om te beseffen dat er 2 maanden later nog zoveel resten niet gevonden zijn van Kris en dat ze ergens langs een rivier liggen waar kennelijk wel regelmatig mensen langskomen.

Verzoek om helderheid
Wij willen dat de autoriteiten nu gaan aangeven wanneer zij deze belofte gaan uitvoeren en daadwerkelijk gaan zoeken naar de resten van Kris. Als er geen nieuwe zoektocht gaat komen met volledige inzet vanuit de autoriteiten, willen wij daar nu graag over geïnformeerd worden zodat wij als familie zelf een fatsoenlijke zoektocht op touw kunnen zetten waarmee een einde kan komen aan deze nachtmerrie en de ondraaglijk aanhoudende onzekerheid waarin we ons al sinds 1 april bevinden.
We zijn nu ruim 2 maanden verder sinds de rugzak gevonden is en we precies weten waar we moeten zijn maar hebben nog altijd amper informatie ontvangen vanuit de telefoons noch andere informatie. Met bijvoorbeeld locatie-gegevens is mogelijk precies vast te stellen waar we moeten zijn en of we het onderzoek verder kunnen voortzetten met die nieuwe feitelijke informatie. Het is onbegrijpelijk dat deze informatie nog altijd ook niet met onze advocaten gedeeld wordt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144346357
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende: Ja ho maar weer. I don't lake/like/leek dit gekissebis niet.
Excuses, ik liet me even gaan. Als mensen een ander kwalijk nemen wat ze zelf evengoed (onbewust) doen, komen er kwade kanten in me naar boven. Zal me weer gedragen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')