Nee je snapt m'n uitleg niet, jij denkt dat ik de Engelse vertaling ervan had geschreven maar beide was in het Nederlands bedoeld, ik bedoelde 'leek' maar omschreef het verkeerd in meervoud als 'lakes' terwijl de meervoud dus 'leken' moet zijn ofwat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende: Enlighten me.. Ik spreek behoorlijk Engels maar ik ken die term alleen als 'lake' = meer/vijver of 'lakes'= meren/vijvers. De term leek ken ik wel op een directe en niet indirecte manier en het meervoud daarvan is 'leken'. In het Engels zou dat dan zijn: "laymen' of 'laics' Maar jij kan me iets bijbrengen door een link te geven waarin staat dat 'lakes' = leken?
Dat is iets anders als het verwijderen van dingen op de mobieltjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat Marije zegt klopt wel.
Er is nog niet zo lang geleden door ik meen Hans kremers of de advocaat gezegd dat het leek alsof er met de telefoons is geknoeid.
Ik kan de bron echter ook niet vinden
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De Nederlandse taal vernieuwt zich waar je bij staat.
Gedurende een paar maanden "lake" het alsof deze zaak inderdaad een simpele verdwaling was, maar inmiddels "liked" het erop dat er toch meer aan de hand is.
dus je bedoelde lekes ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nee je snapt m'n uitleg niet, jij denkt dat ik de Engelse vertaling ervan had geschreven maar beide was in het Nederlands bedoeld, ik bedoelde 'leek' maar omschreef het verkeerd in meervoud als 'lakes' terwijl de meervoud dus 'leken' moet zijn ofwat?![]()
Tja... anderen hier omschrijven het 'herhalen van hun posts' evengoed als het moeten herhalen om anderen hun fouten te corrigeren, iedereen denkt dat van zichzelf. Het kinderachtige mijn-herhalingen-zijn-per-definitie-altijd-terecht-en-de-herhalingen-van-anderen-is-copy-onzin spelletje, kinderachtigquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende: Ik draai zo vaak hetzelfde verhaal af omdat users (vaak voorbijgangers) steeds weer dezelfde denkfouten maken of info blijken te missen. Maar ik copy past niet mijn eigen posts.
In het geval het idd een onderhoudsmedewerker van het pad betrof is het meenemen van die tas naar huis natuurlijk een hachelijke onderneming tussen zijn collegae in..quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of het niet ineens weggooien. Je hebt dan toch kans dat je sporen achter laat. Zou ik iets vinden, vernemen dat het wordt gelinkt aan een misdrijf en besloten hebben het niet aan de politie te geven, maar weg te gooien, dan zou ik het eerst in een allesbrander gooien en dan de resten door de plee spoelen.
Geef nu eens een link.. Anders zet je jezelf zo alleen maar voor schut.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een synoniem ervoor
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:28 schreef Ouder1 het volgende: Geef nu eens een link.. Anders zet je jezelf zo alleen maar voor schut.
Inderdaad, en ook nergens voor nodig bij een lustmoordenaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In het geval het idd een onderhoudsmedewerker van het pad betrof is het meenemen van die tas naar huis natuurlijk een hachelijke onderneming tussen zijn collegae in..
Bij een Samsung wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef BertV het volgende:
[..]
Inderdaad, en ook nergens voor nodig bij een lustmoordenaar.
Weet iemand of het checken van de tijd kan met een vergrendelde telefoon bij die types?
Hij zou die telefoon bij de lunchpauzes hebben aangezet om de tijd te checken en/of die PIN te raden.
Viel de andere keren de telefoon niet uit omdat de batterij leeg was?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:11 schreef Geruisloos het volgende:
Nog een observaties m.b.t. het belschema.
[ afbeelding ]
5 april 4:50 wordt de Samsung voor het laatst aangezet. Na 10 minuten is de batterij leeg. Ten eerste is dit een onregelmatige tijd volgens het schema. Bovendien wordt, voor zover we weten, iedere andere keer de telefoon zeer snel weer uitgezet. Waarom nu niet?
nee, dat dacht ik niet hoor, maar goed, ik heb nu ook geen bewijs bij de hand om je te overtuigen van het tegendeel. Geknoeid was het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
Nee.
[..]
Vast een bedenksel geweest van een user dan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, dat dacht ik niet hoor, maar goed, ik heb nu ook geen bewijs bij de hand om je te overtuigen van het tegendeel. Geknoeid was het.
Geknoei is een ruim begrip. Ook alles wissen valt daar al onder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef BertV het volgende:
[..]Ik kan het me ook herinneren, maar de vader van Kris heeft iig vermeld dat het om onlogisch gebruik ging. (dus niet ver van gerommel en geknoei)
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk eens rechtsonder in dit plaatje:Lijkt inderdaad op een Samsung batterij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een Samsung-batterij?
Had Lisanne een reserve-batterij bij zich?
Ja ho maar weer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:31 schreef Jezus9 het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt de post niet eens goed gelezen, dat was een reactie op Stacey die zelf een Engelse synoniem ervoor gaf, niet ik, je leest niet eens goed!
![]()
Dat jij een volwassen vrouw/moeder bent kan ik eigenlijk nog amper geloven met je onvolwassen over-gefrustreerde terugkerende posts in ieder topic steedsde gefrustreerdheid straalt uit al je posts.
Mmm.. ja. Ik heb daar ook aan zitten denken. Maar:quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat minstens 1 van hen nog langer heeft geleefd dan die 11e, ook gezien het feit dat er van 1 van hen weefsel is gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat het werkelijk is gerapporteerd in een log.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
4 april is die telefoon twee keer vanzelf uitgegaan. Dat duidt er toch wel op dat de batterij leeg was.
Excuses, ik liet me even gaan. Als mensen een ander kwalijk nemen wat ze zelf evengoed (onbewust) doen, komen er kwade kanten in me naar boven. Zal me weer gedragenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende: Ja ho maar weer. I don't lake/like/leek dit gekissebis niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |