Het verbaasd me trouwens niet als de meisjes niet eens weten dat SMS mogelijk is in het huidige tijdperk van whatsapp etc.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef Jezus9 het volgende:
Bij de SMS-afdeling in ieders telefoon kan men ook concepten opslaan (die niet worden verzonden maar gewoon opgeslagen in je telefoon blijven staan, voor de 'lakes' onder ons haha) ben met name benieuwd of tussen eventuele opgeslagen concepten niks opmerkelijks is gevonden. Want als je geen bereik hebt, kun je alsnog iets typen op je telefoon en dan opslaan als concept. Als derden in de telefoon zijn gekomen, god weet wat ze dan gewist hebben. Evenals op de camera.
De slechtste plek voor ontvangst is direct onder (of boven) een antenne.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ik zat nog even te denken. Toch lijkt het me (bij nader inzien) niet dat de meiden daar bij de vulkaan zaten. Er staan daar tal aan celltowers/zendmasten, dus neem aan dat ze dan wel bereik zouden hebben:
[ afbeelding ]
Of blokkeert dat zelfs al als ze daar onder een ravijn/in een grot zouden zitten?
Of een ruimteschip?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
misschien zijn alle gevonden resten etc. wel uit een heli gedumpt ?
7 april een vrije dag gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Marrije het volgende:
Op 6 april na 13u nog wst is er voor het laatst volgens svhema gebeld. Op 7 april helemaal geen activiteit. Op 8 april zijn de fotos gemaakt na 1 uur nog wat snachts.
Link?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Marrije het volgende:
Er was toch ook geknoeid met de telefoon, eea geprobeerd te verwijderen.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat die batterij geen 10 dagen mee gaat en sowieso één keer als leeg is gerapporteerd.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Marrije het volgende: Er was toch ook geknoeid met de telefoon, eea geprobeerd te verwijderen.
Daar was ik inderdaad ook al benieuwd naar, heb het i.i.g nergens gelezen.quote:
maar als je niet in de buurt woont en je moet naar je werk, dan red je dat niet. Dan is het wachten tot je een vrije dag hebt en dan nog er naartoe. Verklaart meteen waarom er op 7 april geen activiteit was. Onderweg en snachts om 1 uur, inmiddels 8 april zijn die fotos in dat gebied genomen. Toen moest dus eea gedumpt worden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je voor 11 april toch al wel een keer geschrokken zijn. Je kunt het dan nog beter verbranden, dan zo alles in één keer weggooien. Ook heb je er dan uren mee gelopen om het weg te gooien.
4 april is die telefoon twee keer vanzelf uitgegaan. Dat duidt er toch wel op dat de batterij leeg was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een Samsung-batterij?
Had Lisanne een reserve-batterij bij zich?Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Klopt volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben alle soorten telefoons een andere oplader/althans i.i.g een andere insteekhouder in de oplader wat maar op een soort telefoonmodel past.
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk eens rechtsonder in dit plaatje:Of het is de batterij die uit de telefoon is gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een Samsung-batterij?
Had Lisanne een reserve-batterij bij zich?
ja en nee, maar er zijn veel leugens verspreid over die Culubre rivier en vele andere zakenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Domnivoor het volgende: Kijk eens rechtsonder in dit plaatje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Had Lisanne een reserve-batterij bij zich?Klopt, had ik al eerder ergens gelezen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Halcon het volgende: Of het is de batterij die uit de telefoon is gehaald?
Uiteraard... maar ik schrijf dan ook wat ik vermoedt, of waarvan IK denk dat het niet moet worden uitgesloten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef BertV het volgende: Het is verleidelijk om een scenario te verzinnen dat klopt bij het schema. Ik ben al eerder in zo'n valkuil getrapt. Wat als ze al de volgende ochtend al "gered" worden door de verkeerde figuren.
Het is verleidelijk om een scenario te verzinnen dat klopt bij het schema.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:42 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Precies. Juist het bijhouden van alle spullen van de meiden zou direct naar hun wijzen als iemand zou zien dat dat in hun bezit was, ze wilde het misschien juist z.s.m weg hebben. Ook kan er niet uitgesloten worden dat op één van de kleren (truitje van Kris bijvoorbeeld dat nog spoorloos is) eventueel bewijs zit (DNA van derden, bloed, sperma, wat dan ook) misschien spelen er redenen dat het één en ander nog niet gevonden is.
Neuh. S2, S3, S4 en S5 hebben sowieso al eenzelfde soort lader en je kunt in de winkel voor drie kwartjes ook zo'n Belkin-geval halen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt volgens mij.
Alleen ik ben zo'n trut die niet snel iets weggooit. Ik heb dus alle opladers bewaard die ooit zijn gebruikt in mijn huishouden. Kwam goed van pas toen vriendlief zijn oplader vergeten was want er zat een oudje tussen die op zijn mobiel paste. Pas had buurvrouw haar oplader ergens laten liggen en bleek ik ook nog een oplader te hebben die op haar mobiel paste.
In het geval dat de mobiel idd tussentijds is opgeladen (zie ik geen aanwijzingen voor) kan het dus zo zijn dat die persoon een oplader had die op de IPhone paste.
Hebben wij meren onder ons?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef Jezus9 het volgende:
(die niet worden verzonden maar gewoon opgeslagen in je telefoon blijven staan, voor de 'lakes' onder ons haha)
Haha jij weet kennelijk niet wat 'lakes' inhoudt...quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:51 schreef Ouder1 het volgende: Hebben wij meren onder ons?
![]()
En waarom herhalen sommige mensen hun eigen posts?
oh ik dacht dat het hier voorbij was gekomen?quote:
Dus dan zou het onderhoudsmedewerker van het Pianista pad moeten zijn geweest?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat pad zal wel onderhouden worden. Buiten dat pad zal er (denk ik) weinig onderhoud plaatsvinden.
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of het is de batterij die uit de telefoon is gehaald?
Ja, dat had ik geschrevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Jezus9 het volgende:
Klopt, had ik al eerder ergens gelezen volgens mij.
Dat laatste is wel een punt idd. Een gat graven en het daar in gooien is dan veel logischer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je voor 11 april toch al wel een keer geschrokken zijn. Je kunt het dan nog beter verbranden, dan zo alles in één keer weggooien. Ook heb je er dan uren mee gelopen om het weg te gooien.
Wat Marije zegt klopt wel.quote:
De Nederlandse taal vernieuwt zich waar je bij staat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:54 schreef Jezus9 het volgende:
Haha jij weet kennelijk niet wat 'lakes' inhoudt... ook wel omschreven als 'leek'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |