+1quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo'n raar aantal hoor, aangezien Nederland erg multicultureel is.
Ja, laten we al jouw wijsheid maar voor waar aan gaan nemen, oh grote ziener!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dit is niet de ZP discussie, want de anti-ZP aanhang is relatief en absoluut veel en veel groter.
Nee, je praat poep. Ik ben het met je eens dat dit niet hetzelfde is als de ZP discussie, maar je cijfers kloppen simpelweg niet. Dus ja, we zijn het eens qua strekking, maar niet qua argumentatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dit is niet de ZP discussie, want de anti-ZP aanhang is relatief en absoluut veel en veel groter.
Dat is het wel, als je je erin hebt verdiept en de ZP topics hebt doorgelezen dan zie je dat de manier van rekenen nogal, eh, creatief is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo'n raar aantal hoor, aangezien Nederland erg multicultureel is.
Je druk maken om mensen die een varkenscartoon boycottenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Skillstorm het volgende:
Opgedonderd met dit.
Godverdomme wat triest, een varkenscartoon boycotten.![]()
![]()
Niet meer of minder creatief dan de mensen die stellen dat het om enkele tegenstanders gaat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is het wel, als je je erin hebt verdiept en de ZP topics hebt doorgelezen dan zie je dat de manier van rekenen nogal, eh, creatief is.
Ziet er niet bepaald radicaal uit. Zou een moeder kunnen zijn van kleine kinderen. Dit onderschrijft mijn hypothese.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Van die facebookpagina, schatje !
Ik lees de ZP discussie niet door, want ik ben van mening dat het een nogal trieste discussie is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is het wel, als je je erin hebt verdiept en de ZP topics hebt doorgelezen dan zie je dat de manier van rekenen nogal, eh, creatief is.
Eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik lees de ZP discussie niet door, want ik ben van mening dat het een nogal trieste discussie is.
Boycotten zie ik niet echt een probleem in, als je iets niet wil zien is de afstandbediening gebruiken zelfs erg verstandig. Dat het gelijk een FB actie moet worden is wel treurig te noemen, maar dat is een beetje de vloek van deze tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Skillstorm het volgende:
Opgedonderd met dit.
Godverdomme wat triest, een varkenscartoon boycotten.![]()
![]()
En jij maar lekker zuigen en zaniken over moslims. Maar dat mag dan weer wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit soort moslims zijn blijkbaar geboren trollen, altijd maar weer misbruik maken van het vrije westen met vrijheid van meningsuiting. Altijd weer zuigen en zaniken.
Waarom zou je een westers land vergelijken met een "zandbakland"?quote:Doe iets dergelijks in een zandbakland en je krijgt direct een fatwa aan je broek.
Welke hypothese?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ziet er niet bepaald radicaal uit. Zou een moeder kunnen zijn van kleine kinderen. Dit onderschrijft mijn hypothese.
Ik doe een hoofddoek op zodat mannen mij niet aantrekkelijk vindenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Van die facebookpagina, schatje !
Ik vind haar niet lekker hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik doe een hoofddoek op zodat mannen mij niet aantrekkelijk vinden
>10 kilo make up op
De OP niet lezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je druk maken om mensen die een varkenscartoon boycotten![]()
![]()
Zijn ze een keer ingeburgerd en maken ze gebruik van de "rechten" hier is het weer niet goed. Als ze dan die "zandbaklandmentaliteit" omarmen worden ze weer extremistisch genoemd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit soort moslims zijn blijkbaar geboren trollen, altijd maar weer misbruik maken van het vrije westen met vrijheid van meningsuiting. Altijd weer zuigen en zaniken.
Doe iets dergelijks in een zandbakland en je krijgt direct een fatwa aan je broek.
Dan moet je ook niet uitgaan van de cijfers van een fantast met tunnelvisie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik lees de ZP discussie niet door, want ik ben van mening dat het een nogal trieste discussie is.
Waarom zou zo'n meid niet radicaal kunnen zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
NWS / Moslims starten petitie tegen Peppa The Pig.
Een verbod afdwingen wegens een afwijkende minderheid die een geloof aanhangt is een recht ja ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Zijn ze een keer ingeburgerd en maken ze gebruik van de "rechten" hier is het weer niet goed. Als ze dan die "zandbaklandmentaliteit" omarmen worden ze weer extremistisch genoemd.
Kortom, doomed if you do, doomed if you don't.
Ik vind het echt meer dan onzinnig(deze klacht), maar het is wel degelijk een recht hier en laat zien dat mensen goed ingeburgerd zijn in "onze" klaagcultuur.
Ik vraag me serieus af waarom jij topics lange discussies aan het voeren bent, continu in het ongelijk word gesteld met bewijzen en al en toch hardnekkig door blijft gaan? Mag hoor, maar het komt nogal over als een 97 jarige opa, die iedere dag dat ene verhaal van vroeger gaat vertellen omdat ie niet meer weet dat ie dat alle dagen daarvoor ook al heeft lopen te vertellen. Dat is dementie, schrijf dit woord even op anders moet ik het morgen weer zeggen, neem het mee naar de dokter en laat het nakijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niet meer of minder creatief dan de mensen die stellen dat het om enkele tegenstanders gaat.
Dat kan natuurlijk, maar met haar verschijning lijkt het me niet aannemelijk. Ik verwacht dan eerder een burka en sowieso geen facebookpagina.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n meid niet radicaal kunnen zijn?
Maar ook ik vermoed dat dit inderdaad niet om ISIS fanboys/girls gaat.
Ja, een verbod/aanpassing proberen erdoor te krijgen is idd een recht. Dat de kans dat ze hun zin krijgen astronomisch klein is is ook een waarheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een verbod afdwingen wegens een afwijkende minderheid die een geloof aanhangt is een recht ja ?
Ja. Je praat poep. Je lult over een boycot terwijl ze gewoon keihard een verbod willen afdwingen. Of je bent te dom om het verschil te zien of je bent zo hypocriet om eromheen te lullen, welke van de 2 is het?quote:
Je laat weer eens zien dat je niet kan lezen. Ga terug naar de post die jij quote, en lees even welke woorden de persoon gebruikt die ik quote.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Je praat poep. Je lult over een boycot terwijl ze gewoon keihard een verbod willen afdwingen. Of je bent te dom om het verschil te zien of je bent zo hypocriet om eromheen te lullen, welke van de 2 is het?
Grappig, aangezien dezelfde soort acties tot verboden hier in Nederland op bijvoorbeeld onderdelen van de islam kan rekenen op een directe vervolging wegens het oproepen tot geweld en haatzaaien. Of geld dat niet als je G. Wilders heet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, een verbod/aanpassing proberen erdoor te krijgen is idd een recht. Dat de kans dat ze hun zin krijgen astronomisch klein is is ook een waarheid.
Kan ook niet, daarom is het zo raar dat ze wel de "normen en waarden" van daar naar hier willen halen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En jij maar lekker zuigen en zaniken over moslims. Maar dat mag dan weer wel.
[..]
Waarom zou je een westers land vergelijken met een "zandbakland"?
Ik kan niet weten dat hij een fantast met een tunnelvisie is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet uitgaan van de cijfers van een fantast met tunnelvisie.
Allemaal nogal stereotype niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar met haar verschijning lijkt het me niet aannemelijk. Ik verwacht dan eerder een burka en sowieso geen facebookpagina.
Nee, religie is het probleem. Elke religie overigens. Weg ermee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef DoubleUU het volgende:
Gelovigen denken dat ze een monopolie op de waarheid hebben, aldus Hans Teeuwen.
Als je het mij vraagt, zijn de mensen het probleem. Overal.
Moslims zullen steeds meer proberen te verbieden, omdat de overheid gek/bang genoeg is.
Wellicht moet er ook maar een Hollandse militie opgestart worden, als dat er nog niet is.
Nee. Maar als iemand zich opwerpt als beschermer van Nederlandse waarden, dan let ik er extra op.quote:
Gewoon rapporteren, dit soort opmerkingen zijn namelijk banwaardigquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Stoer he? Je voel je vast een grote jongen nu.
Toen niet, nu niet en nooit niet,.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het zijn inmiddels de normen en waarden van mensen van hier. Er wordt niets hier naar toe gehaald. Ik begrijp dat je daar in je beperkte wereldbeeld niet mee om kan gaan.
Volgens mij is er idd geen verbod om naar varkens te kijken. Het is denk ik meer dat er een soort van taboesfeer is ontstaan, terwijl het volgens mij idd alleen maar gaat om eten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef SpecialK het volgende:
Op inhoudelijk niveau snap ik deze mensen niet zo goed.
Dat je een varken niet in je mond mag stoppen is toch iets heel anders dan naar een varken op tv kijken? Ik snap die automatische link niet tussen "niet eten" en dus "een hekel hebben aan".
Daarnaast. Dus als een kind naar een varken kijkt wordt dat kind geconditioneert om varkens te willen eten? Ik heb vroeger Tom & Jerry gekeken en ik moet zeggen dat mijn dieet kat en muis en hond arm is.
Als je zelfs op dat niveau het niet goed kan verdedigen verdien je het om belachelijk gemaakt te worden.
Neuh, je bent gewoon een one trick pony, als je geen argumenten meer hebt ga je stromannen. Beetje saai wel, had je hoger ingeschat. Maar ja, aan de andere kant geloof je in een God, dus wat was ik denkende.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee. Maar als iemand zich opwerpt als beschermer van Nederlandse waarden, dan let ik er extra op.
Kan het niet zijn dat deze mensen elk contact (ook visueel) met varkens not done vinden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef SpecialK het volgende:
Op inhoudelijk niveau snap ik deze mensen niet zo goed.
Dat je een varken niet in je mond mag stoppen is toch iets heel anders dan naar een varken op tv kijken? Ik snap die automatische link niet tussen "niet eten" en dus "een hekel hebben aan".
Daarnaast. Dus als een kind naar een varken kijkt wordt dat kind geconditioneert om varkens te willen eten? Ik heb vroeger Tom & Jerry gekeken en ik moet zeggen dat mijn dieet kat en muis en hond arm is.
Als je zelfs op dat niveau het niet goed kan verdedigen verdien je het om belachelijk gemaakt te worden.
Religie wordt opgepakt door mensen. Dus mensen zijn het probleem. Dat is altijd zo geweest, en dat zal ook altijd zo zijn. Religie is in mijn ogen net zoals sinterklaas en zwarte piet....voor de een pure waarheid en voor de ander achterhaalt:) Het zijn de mensen die er niet goed genoeg over nadenken...want wat voor God zouden we hebben als hij echt bestond? Een erger figuur dan Hitler, Stalin en Bin Laden bij elkaar, gezien hij elk van hun gecreeerd heeft. Niet te begrijpen dat zoveel mensen in zulke overduidelijke onzin geloven...maargoed dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, religie is het probleem. Elke religie overigens. Weg ermee.
Hoe weet jij waar ik wel of niet in geloof. Wanneer heb ik mij daar over uitgelaten? Doe eens een quote.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, je bent gewoon een one trick pony, als je geen argumenten meer hebt ga je stromannen. Beetje saai wel, had je hoger ingeschat. Maar ja, aan de andere kant geloof je in een God, dus wat was ik denkende.
Het geld niet als er werkelijk opgeroepen wordt tot haat en geweld, je was vergeten dat wilders vrij is gesproken? Wat je verteld dat ook hij dat recht blijkbaar heeft, alhoewel hij op het grensje zit ermee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig, aangezien dezelfde soort acties tot verboden hier in Nederland op bijvoorbeeld onderdelen van de islam kan rekenen op een directe vervolging wegens het oproepen tot geweld en haatzaaien. Of geld dat niet als je G. Wilders heet?
Hij heet Kanjer dus ....quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De insinuatie waartoe het woord behoort ja. Gelukkig kunnen modjes door zulke simplistische woordspelletjes heen kijken en krijg je gewoon een ban. En terecht, met zulke ziektes scheld je niet.
Daar zijn tekenfilm varkentjes verboden? Waar dan allemaal?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kan ook niet, daarom is het zo raar dat ze wel de "normen en waarden" van daar naar hier willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |